Bendrovės „Teo“ interneto paslaugų vartotojai piktinasi negaunantys įprastų popierinių sąskaitų, mat įmonė dar vasarą vienašališkai nusprendė: turi internetą – ten ir pasižiūrėk, kiek turi mokėti.
„Vilniaus diena“ vienu metu sulaukė net kelių „Teo“ klientų skundų. Vilniečiai pasakojo gavę telekomunikacijų bendrovės laiškus, kuriuose raginama sumokėti skolas, antraip paslaugų tiekimas bus nutrauktas. Skaitytojai piktinosi, kad bendrovė vienašališkai nusprendė nebesiųsti įprastų popierinių sąskaitų, kurios būdavo lyg priminimas sumokėti už paslaugas.
„Vasaros pabaigoje gavau laišką, kokių daugybė ateina iš paslaugų tiekėjų, apie tai, kad sąskaitas galiu pasitikrinti internete. Bet pagalvojau, kad man to nereikia: juk gaunu popierines sąskaitas. Laišką išmečiau, net neįsigilinęs į turinį“, – kalbėjo vilnietis Kęstas, besinaudojantis „Teo“ telefonijos ir duomenų perdavimo paslaugomis.
Klientų neklausė
„Teo“ el. sąskaitas interneto vartotojams įdiegė nuo rugsėjo. Kitų paslaugų vartotojai gauna įprastas popierines sąskaitas. Kaip informavo „Teo“ Korporatyvinės komunikacijos skyriaus direktorius Valdas Kaminskas, apie šį pokytį klientai buvo informuoti per žiniasklaidą platinant pranešimus, laiškais ir telefonu.
Iš viso „Teo“ turi apie 200 tūkst. privačių interneto vartotojų. Tai vienintelė klientų grupė, kuri centralizuotai ir neatsiklausus jų pačių pageidavimo priversta atsiskaityti elektroniniu būdu, „nes turi interneto prieigą“.
V.Kaminsko teigimu, tie, kurie nori ir toliau gauti popierines sąskaitas, turėtų prisijungti prie svetainės www.manoteo.lt ir užsisakyti atitinkamą paslaugą. Svetainėje įspėjama, kad užsisakę popierines sąskaitas klientai neteks galimybės nemokamai gauti skambučių išklotines interneto svetainėje. Be to, primenama, kad tik internetu klientai visada gauna sąskaitas laiku. Tie gyventojai, kurie nežino prisijungimo prie svetainės duomenų, juos gali sužinoti paskambinę klientų aptarnavimo telefonu.
Ilgainiui bendrovė tikisi su visais klientais bendrauti tik internetu.
Rūpinasi ekologija
Savo sprendimą atsisakyti popierinių sąskaitų „Teo“ aiškina rūpesčiu dėl aplinkos. „Paskaičiavome, kad nesiųsdami sąskaitų per metus sutaupysime 60 tonų popieriaus“, – sakė V.Kaminskas. Be to, popierinių sąskaitų siuntimas susijęs su nemažomis sąnaudomis. Vis dėlto pašnekovas neatskleidė, kiek įmonė tam išleidžia.
Nors „Teo“, nesiųsdama popierinių sąskaitų, tikisi sutaupyti, tačiau el. sąskaitas gaunantiems klientams jos nesumažės. „Vartotojų kainodara nesusijusi su sąskaitų siuntimu, tai priklauso nuo kitų dalykų. Tai niekaip nelems mūsų paslaugų tarifų“, – aiškino V.Kaminskas.
„Mes, kaip ir daug bendrovių, siekiame bendrauti su klientais internetu. Įdiegėme savitarnos svetainę, kurioje klientai gali ne tik peržiūrėti sąskaitas, bet ir valdyti paslaugas, jas užsisakyti. Popierinės sąskaitos šiais laikais jau yra praeitis“, – įsitikinęs „Teo“ atstovas.
Jo teigimu, diegiant el. sąskaitas buvo baiminamasi, kad padaugės skolininkų, tačiau taip neįvyko.
Naujausi komentarai