Sąskaitos klaidžioja virtualioje erdvėje

Sąskaitos klaidžioja virtualioje erdvėje

2008-03-10 09:00

Sąskaitos klaidžioja virtualioje erdvėje

Kaip pasijustumėte sužinoję, kad jūsų sąskaita už ryšio paslaugas ir joje įrašyti asmens duomenys atsidūrė svetimo žmogaus rankose? Tikriausiai neapsidžiaugtumėte.

Adresą užrašė ant lapelio

„Omnitelio“ klientė Renata Šutovaitė buvo nemaloniai nustebinta, kai sužinojo, kad jos vardu išrašytos sąskaitos kelis mėnesius siunčiamos kitam asmeniui.

„Tragedijos iš to nedarau, žinau, kad visko pasitaiko. Tiesiog nemalonu. Aš net įtariu, kaip tai galėjo nutikti. Neseniai keičiau telefoną. „Omnitelio“ salone manęs paprašė e. pašto adreso, kuriuo galėtų siųsti sąskaitas. Aš jį parašiau ant lapelio. Galbūt ir kiti klientai padarė tą patį, o salono darbuotojai supainiojo lapelius ar į sistemą suvedė kito asmens duomenis“, – spėliojo R.Šutovaitė.

Sumą sužinojo pati

Jos sąskaita nukeliavo pas kitą merginą – Irmą (redakcijai pavardė žinoma). „Nuo šių metų pradžios tapau „Omnitelio“ kliente. Tačiau iš mobiliojo ryšio bendrovės pirmą sąskaitą gavau ne savo, o kažkokios Renatos. Kai jai paskambinau, mergina labai nustebo, nes savąsias sąskaitas ji gauna tvarkingai, – pasakojo Irma. – Fizinio asmens sąskaitų klaidžiojimas nėra tokia didelė blogybė. Bet, jei taip klaidžioja ir įmonių sąskaitos, tai jau komercinės paslapties atskleidimas.“ Tikrosios sąskaitos dydį Irma sužinojo ir sumokėjo „Omnitelio“ savitarnos svetainėje.

Suklydo dukart

Paskambinusi į „Omnitelio“ Klientų aptarnavimo skyrių, Irma iš darbuotojų sužinojo, kad neva sutriko bendrovės informacinė sistema.

„Konsultantas man sakė, kad kažkas sugedo. Net pasiteiravau – gal aš vienintelė tokia? Bendrovės konsultantas pripažino, kad tokių atvejų tikrai yra daugiau. Jis patikino, kad iki kovo 20 d. viskas turėtų būti sutvarkyta. Jis atsiprašė už nepatogumus ir perspėjo, kad svetimą sąskaitą galiu gauti ir kitą kartą“, – pasakojo Irma. Taip ir nutiko – mergina šį mėnesį e. paštu vėl gavo R.Šutovaitei skirtą laišką.

Išskirtinis atvejis?

„Omnitelio“ Ryšių su visuomene grupės vadovė Daiva Selickaitė tikino, kad bendrovės informacinė sistema veikia be priekaištų, o minėtas atvejis yra vienintelis.

„Jokių sistemos sutrikimų nėra, ir nežinau, iš kur tokia informacija atsirado. Gal ta klientė kažko nesuprato?“ – gindama bendrovės garbę kalbėjo „Omnitelio“ atstovė.

Pašnekovė prisipažino nežinanti, kaip minėtu atveju galėjo būti supainiotos klienčių sąskaitos. „Tai tikrai išskirtinis atvejis, jį kruopščiai ištirsime. Mums svarbu išsiaiškinti, kurioje grandyje buvo padaryta klaidų“, – įtikinėjo D.Selickaitė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų