Lietuva kol kas nežino Lenkijos pozicijos dėl jos dalyvavimo transeuropinės vėžės "Rail Baltica" projekte. Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius teigia, kad Lenkiją reikia įtikinti projekto nauda, nes kitaip greitoji "Rail Baltica" vėžė neteks prasmės.
"Ką reiškia greituminė vėžė, jei jos greitis 50 ar 80 kilometrų, kaip dabar. Reikia bandyti įtikinti Lenkijos pusę, Europos Komisiją, kad Lenkijai būtų padėta įsitikinti šiuo projektu", - antradienį susitikime su Seimo Liberalų sąjūdžio frakcija sakė R.Sinkevičius.
Anot jo, jau pusantro mėnesio jis negauna atsakymo iš Lenkijos kolegų į savo laišką, todėl susisiekimo viceministras Vladislavas Kondratovičius ketina vykti pasikalbėti: "Estų pozicija, kad lenkus kada nors prilenksim, bet pasikeitus politinei valdžiai gali viskas pasikeisti".
"Mano idėja buvo kurti ne bendrą įmonę, o Europos interesų grupę, kuri apimtų visas penkias valstybes (Baltijos šalis, Suomiją ir Lenkiją - BNS). Jos nepalaikė ir latviai, ir estai. (...) Iškyla klausimas, kaip lenkai elgsis. Jie būtų prie grupės prisijungę, bet prie bendros įmonės šiame etape atsisakė jungtis", - aiškino R.Sinkevičius.
Naujausi komentarai