Prekybininkai įsivėlė į kainų ginčą

Prekybininkai įsivėlė į kainų ginčą

2007-11-14 09:00

Didžiausias Lietuvoje mažmeninės prekybos tinklas „Maxima LT“, neseniai paskelbęs karą aukštoms kainoms, sulaukė konkurentės atkirčio.

Į „Maximos“ iniciatyvą neva savo lėšomis sumažinti tūkstančio prekių kainas bendrovė „Rimi Lietuva“ vakar atsakė šūkiu: „Vieni savo kainas pučia ir sprogdina, mes dirbame ištisus metus, kad pas mus galėtumėte apsipirkti pigiau.“

„Rimi“ spaudoje paskelbė reklamą, kurioje čekiuose lyginamos tam tikrų produktų kainos dviejuose prekybos tinkluose.
Konkurencijos taryba pastebėjo skelbimus, tačiau tyrimo dėl galimai neleistinos lyginamosios reklamos savo iniciatyva nepradės.
„Jei „Maxima“ nuspręs, kad tokia „Rimi“ reklama pažeidžia jų teises, galės kreiptis į mus, tuomet atliksime tyrimą, o kiek pats mačiau, spręsti negaliu, nes, atrodo, lyginami tie patys produktai. Gal ten ir kainos objektyviai surašytos“, – svarstė Konkurencijos tarybos Vartojimo prekių skyriaus vedėjas Vytautas Gliebus.
Savo ruožtu „Maxima LT“ tokį konkurentų žingsnį įvertino labai teigiamai. „Sveikiname tokį konkurentų atsibudimą. Iš to tik laimės Lietuvos pirkėjai“, – sakė „Maxima LT“ Korporatyvinio marketingo departamento direktorius Giedrius Juozapavičius.
Tai jau ne pirmas atvejis, kai šalies įmonės santykius aiškinasi per žiniasklaidą. Prieš kelis mėnesius mobiliojo ryšio operatoriai „Omnitel“ ir „Tele2“ irgi buvo įsivėlę į reklamos karą. Televizijoje buvo transliuojamos abiejų bendrovių reklamos, kuriose skelbtos išankstinio mokėjimo kortelių „Ežys“ ir „Pildyk“ paslaugų kainos.
Tuomet Konkurencijos taryba taip pat nesivėlė į bendrovių konfliktą, nors reklamos įstatymas lyginamąją reklamą griežtai riboja.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų