Netrukus sostinėje duris atvers pirmosios Baltijos šalyse prestižinių prekės ženklų kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės „Douglas“.
Pirma parduotuvė „Douglas“ Lietuvoje ir Baltijos šalyse turėtų būti atidaryta liepos 10 d. prekybos ir pramogų centre „Akropolis“. „Per artimiausius dvejus metus Lietuvoje ketiname atidaryti bent penkias tinklo „Douglas“ parduotuves“, – kalbėjo bendrovės „Douglas Baltic“ direktorė Antra Eglytė.
„Douglas Baltic“ Lietuvoje šiuo metu valdo „Sarmos“ tinklą, Latvijoje ir Estijoje – parduotuves „Kolonna“ ir „Esthetique“.
„Douglas“ keičia „Sarmą“
„Douglas“ Vilniaus „Akropolyje“ bus atidaryta vietoj „Sarmos“. „Visi nori į „Akropolį“, tai labai sėkmingas projektas. Jų nuomos kaina dabar dvigubai didesnė nei anksčiau, tačiau mes nesusitariame dėl dviejų plotų, nėra vietos. Todėl turėjome rinktis, kurį prekės ženklą palikti“, – apie „Sarmos“ likimą pramogų ir laisvalaikio sostinėje pasakojo pašnekovė.
„Sarmos“ nebeliks ir Gedimino prospekto 24-ame name. Šias patalpas pastaruosius porą mėnesių buvo bandyta išnuomoti. „Su savininkais jau susitarėme dėl nuomos dešimčiai metų. Čia po rekonstrukcijos bus įrengta parduotuvė „Douglas“. Kol kas nežinome, ar liks „Sarma“ prekybos centre „Europa“. Viskas priklausys nuo rudenį atidaromo prekybos centro „Panorama“, kuriame planuojame, kad bus ir „Douglas“, ir „Sarma“. „Douglas“ turėtų atsirasti ir „Ozo“ prekybos centre“, – ateities planais dalijosi viešnia iš Latvijos.
Skirsis prekės ir kainos
Pasak jos, „Douglas Baltic“ vertina prekės ženklą „Sarma“. Jis pirkėjams gerai žinomas, tad jo tikrai nebus atsisakyta, ketinama toliau investuoti į šių parduotuvių plėtrą.
Parduotuvių „Sarma“ ir „Douglas“ koncepcija skirsis. Pirmojoje bus prekiaujama ne tokia žinoma, tačiau kokybiška, madinga, vidutinių kainų kosmetika. Bus ir naujas natūralios kosmetikos skyrius.
„Douglas“ – didelės, pasaulinio garso gamintojų kosmetika prekiaujančios parduotuvės, jose kainos aukštesnės. Tai parduotuvės tiems, kam reikia žinomo prekės ženklo, prestižo, prabangos. Be to, parduotuvėse „Douglas“ daugiau dėmesio skirsime odos priežiūros prekėms. Lietuvoje 50–60 proc. kosmetikos parduotuvių asortimento sudaro parfumerija, o odos priežiūros produktai nesiekia nė 20 proc. Vakarų Europoje ši dalis sudaro 40 proc.“, –
kalbėjo A.Eglytė.
Kosmetika nebijo krizės
Parduotuvė „Douglas“ Lietuvoje atidaroma kaip tik tada, kai prasideda šalies ekonomikai sunkus metas, žmonės ima taupyti, mažiau išlaidauti, atsisako prabangos prekių.
„Latvijoje krizė prasidėjo anksčiau, be to, esu pergyvenusi ir Rusijos krizę. Galiu pasakyti, kad parfumerijos ir kosmetikos rinkoje tai justi mažiau nei kitose ūkio šakose. Kai stinga pinigų, žmonės gali nepirkti mašinos, prabangaus kostiumo, tačiau nė viena moteris neapsieina be kosmetikos. Juo labiau kad mūsų moterys linkusios pataupyti ir įsigyti kokybiškos ar geidžiamos žinomo prekės ženklo kosmetikos. Šiuo metu Baltijos šalyse vidutiniškai vienas žmogus kosmetikai, higienos ir švaros prekėms kasmet išleidžia 30–50 eurų, o Vakarų Europoje vidurkis – 180–220 eurų“, – skaičiavo A.Eglytė.
Po to, kai „Douglas“ jau veiks Lietuvoje, bus atidarytos parduotuvės ir Latvijoje bei Estijoje.
Naujausi komentarai