Mįslinga reklama slėpė naują įvaizdį
„Bitė Lietuva“ po kelias savaites trukusios mįslingos reklamos pagaliau pristatė atnaujintą prekės ženklą ir kartu gynėsi nuo priekaištų dėl „pasiskolintos“ socialinės reklamos idėjos.
Nenaudos jokių žvaigždučių
Naujame „Bitės“ ženkle nebelieka geltonos spalvos, o tamsiai žalią keičia salotinė. Telekomunikacijų bendrovės reklamose nuo šiol bus naudojama daugiau įvairių spalvų: rožinė, violetinė, ryškiai mėlyna ir oranžinė.
Keisdama įvaizdį „Bitė“ žada teikti paprastus ir aiškius pasiūlymus klientams, taigi nuo šiol nebebus naudojamos žvaigždutės, paslėptos sąlygos ar sunkiai įskaitomas šriftas.
Be to, daugiau dėmesio bus skiriama esamiems klientams. Jie nemokamai galės skambinti į Klientų aptarnavimo centrą. Esami klientai kas dvejus metus galės pakeisti mobilųjį telefoną pratęsdami sutartį tam pačiam laikotarpiui.
Paslaugų kainų nemažins
Nors „Bitė“ rengiasi pateikti naujų pasiūlymų, neketina mažinti kainų ar iš esmės keisti kainodaros. Bendrovės „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Kennethas Campbellas aiškino, kad mobiliojo ryšio paslaugų kaina Lietuvoje ir taip maža, tad dėl klientų tenka kovoti kitais būdais: kuriant pridėtinę vertę, teikiant papildomų paslaugų, kokybišką aptarnavimą.
Įmonės vadovų teigimu, ryškios spalvos turėtų įkvėpti žmones, padrąsinti juos, uždegti, o gal netgi suerzinti.
„Keičiasi aplinka, keičiasi ir mūsų prekės ženklas. Sieksime būti pozityvūs, optimistiški, skatinsime vartotojus būti drąsesnius ir reikalauti iš mūsų papildomos vertės“, – spaudos konferencijoje kalbėjo generalinio direktoriaus pavaduotojas įvaizdžiui ir komunikacijai Gary McGuire’as.
Šūkio nekopijavo
Jis atmetė bet kokius kaltinimus, kad „Bitė“ naująjį šūkį „Aš galiu. O tu?“ „pasiskolino“ iš prieš kelerius metus vykdytos socialinės akcijos. Anuomet šūkiu „Aš galiu“ jaunimas buvo raginamas atsisakyti žalingų įpročių. 2000–2004 m. projekte, kurį vykdė Pilietinių iniciatyvų centras (PIC), dalyvavo apie 800 šalies mokyklų.
„Pagrindinis kampanijos motyvas – „Jei aš galiu, gali ir tu“ – padrąsina ir suteikia tikėjimo savo jėgomis. Pristatydami idėjas neįžvelgėme tiesioginių sąsajų su anksčiau vykdytu socialinės prevencijos projektu“, – dienraščiui sakė G.McGuire’as.
Atsitiktinis panašumas
Pasak telekomunikacijų įmonės specialistų, viešoje komunikacijoje dažnai naudojami kreipiniai „aš galiu“ ar „tu gali“ motyvai. „Bitės“ reklama visiškai atsitiktinai sutapatinta su socialine akcija, vykdyta prieš kelerius metus. Be to, „Bitė“ šūkį „Aš galiu“ naudos platesniame kontekste.
Kad ir kaip būtų, praėjusį penktadienį „Bitės“ atstovai susitiko su Pilietinių iniciatyvų centro vadovais ir pristatė naują reklaminę kampaniją. Jokių sprendimų ar kalbos apie žalos atlyginimą esą nebuvo. Nors anksčiau PIC minėjo ketinanti tęsti projektą „Aš galiu“ ir buvo kalbėjusi su „Bite“ dėl rėmimo.
Atnaujintą įvaizdį vakar „Bitė“ pristatė ir Latvijoje, šioje šalyje taip pat naudojamas šūkis „Aš galiu“ (latv. Es varu).
Artimiausiu metu „Bitė“ ketina pristatyti populiariausią pasaulyje aktyviojo pašto (angl. push e-mail) paslaugą ir įrangą „BlackBerry“.
Naujausi komentarai