„Maxima“ skundžia konkurentus

„Maxima“ skundžia konkurentus

2007-11-17 09:00

Didžiųjų prekybininkų ginčas dėl mažesnių kainų nesibaigs vien tik viešais pareiškimais. Vakar prekybos tinklas „Maxima“ apskundė Konkurencijos tarybai „Rimi“ lyginamąją reklamą.

Į „Maximos“ paskelbtą akciją sumažinti tūkstančio prekių kainas pirmas skeptiškai atsiliepė „Rimi“ prekybos tinklas. Spaudoje buvo paskelbta reklama, kurioje čekiuose lyginamos tam tikrų produktų kainos dviejuose prekybos tinkluose. Galutinė suma keliais litais buvo mažesnė „Rimi“ čekyje.

Tokį konkurentų žingsnį „Maximos“ atstovai iš pradžių įvertino teigiamai. „Sveikiname tokį konkurentų atsibudimą. Iš to tik laimės Lietuvos pirkėjai“, – prieš kelias dienas dienraščiui komentavo bendrovės „Maxima LT“ korporatyvinės rinkodaros direktorius Giedrius Juozapavičius.
Tačiau po kelių dienų „Maxima LT“ vis dėlto persigalvojo. Vakar įmonė įteikė skundą Konkurencijos tarybai, kurios prašo įvertinti „Rimi“ paskelbtą lyginamąją reklamą.

Reklama nemeluoja?

Pasak G.Juozapavičiaus, bendrovė vis dar palaiko konkurentų „atsibudimą“ ir iniciatyvą mažinti kainas, tačiau įtariama, kad pastarųjų veiksmai nėra etiški.
„Detaliau kol kas nenoriu komentuoti, bet mūsų juristai atidžiai išanalizavo reklamą ir Konkurencijos tarybai nurodė, kur gali būti pažeidimai. Manome, kad ta reklama prieštarauja dabar galiojančiam Reklamos įstatymui“, – kalbėjo „Maximos LT“ korporatyvinės rinkodaros direktorius.
Rasa Juodkienė, bendrovės „Rimi Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene, dienraščiui teigė, kad lyginamoji reklama nėra uždrausta, jeigu joje nemeluojama.
„Savo reklamoje „Rimi Lietuva“ nemeluoja ir nemelavo. Nurodytos kainos pateiktame pirkimo čekyje – realios ir galiojančios mūsų prekybos centruose“, – įrodinėjo prekybos tinklo atstovė.

Ilgas procesas

Konkurencijos tarybos atstovė spaudai Palmyra Kvietkauskienė teigė, kad per mėnesį tarybos specialistai išnagrinės „Maximos“ pateiktus argumentus ir nuspręs, ar yra pagrindas pradėti oficialų tyrimą.
„Pareiškėjai skundžia lyginamąją reklamą, nes, jų nuomone, buvo pažeisti tokiai reklamai keliami reikalavimai. Lyginamoji reklama yra leidžiama, jeigu ji yra objektyvi, kai lyginami tie patys produktai, prekės ar jų savybės“, – aiškino Konkurencijos tarybos atstovė.
Jeigu paaiškės, kad skundas pagrįstas, tarybos pradėtas tyrimas gali užtrukti ne vieną mėnesį. Nustačius pažeidimą, lyginamąją reklamą užsakiusiai bendrovei gali grėsti bauda.
Į „Maximos“ ir „Rimi“ ginčą atsakė ir „Norfa“, paraginusi ne kariauti, o visiems prekybos tinklams, norintiems pardavinėti kokybiškus produktus mažesne kaina, pasiūliusi tiekti prekes. Kol kas prekybininkų karą iš šono stebi „Iki“ prekybos tinklas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų