- ELTOS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
LTG grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ klientams pristatė peržiūrėtus 2024 m. teikiamų paslaugų tarifus. Atsižvelgus į dar praėjusiais metais pristatytus viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytojo „LTG Infra“ tarifų pokyčius 2024 metams, ir siekiant užtikrinti konkurencingas pervežimų sąlygas, grupės verslo sektoriaus klientams teikiamų paslaugų įkainiai skirtingoms krovinių grupėms keisis individualiai ir tik tiek, kiek būtina užtikrinti patiriamas sąnaudas. Numatoma, kad šalies viduje krovinius gabenančiam verslui tarifai keisis 5–10 proc.
Tarifai atnaujinami atsižvelgus į viešosios infrastruktūros valdytojo „LTG Infra“ veiklos sąnaudų pokytį, kurį lėmė makroekonominiai pokyčiai, infliacija, darbo užmokesčio, remonto, kitų rodiklių augimas. Priimti sprendimus įpareigojo ir Europos Sąjungos direktyva, numatanti, kad tam tikri infrastruktūros valdytojo tarifai privalo būti susieti su infrastruktūros valdytojo patiriamomis veiklos sąnaudomis. Suderinus su Ryšių reguliavimo tarnyba, atnaujintas Naudojimosi viešąja geležinkelių infrastruktūra užmokesčių apskaičiavimo taisykles patvirtino Lietuvos Respublikos Vyriausybė. Bendras tarifo dydis apskaičiuotas išskiriant vietinę, ES, ne ES ir tranzito kryptis bei segmentus.
Vienos svarbiausių bendrovės teikiamos riedmenų varymo paslaugos tarifas išliks toks pats, kaip ir 2023 m. Vežimo geležinkelių transportu paslaugos (importo, eksporto, vietinių maršrutų) tarifas klientams Lietuvoje vidutiniškai keisis 5–10 proc. Nežymiai – iki 13 proc. – kis ir konteinerinių pervežimų į ir iš Europos Sąjungos šalių įkainiai. Konteinerinių pervežimų tarp didžiųjų šalies miestų bus išlaikyti tokie patys tarifai, kaip ir 2023 m.
Atsižvelgus į naudojimosi viešąja geležinkelių infrastruktūra užmokesčių tarifų pokyčius, krovinių gabenimo per Klaipėdos jūrų uostą tarifai keisis individualiai. Ilgalaikius susitarimus turintiems klientams ir toliau galios sutartyse numatytos teikiamų paslaugų kainos ir sąlygos. Tuo metu per pagrindinį šalies uostą krovinius gabenantiems klientams, kuriems taikomus įkainius apibrėžia bazinių tarifų vadinamosios knygos, paslaugų tarifai vidutiniškai keisis 29 proc.
Atsižvelgiant į iš anksto paskelbtus naudojimosi viešąja geležinkelių infrastruktūra užmokesčių tarifus bei išaugusias krovinių gabenimo administravimo procedūrų apimtis, didžiausi įkainiai išliks tarp Lietuvos ir Rusijos bei Baltarusijos gabenamiems kroviniams. Iš ar į ne ES gabenamų krovinių tarifai keisis 46–62 proc.
LTG grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ klientams teikiamų paslaugų įkainius atnaujins nuo 2024 m. sausio 1 d. LTG grupė nuolat efektyvins veiklą ir pirmiausia ieškos vidinių resursų rinkai pasiūlydami kuo mažesnius tarifų pokyčius. Dėmesys ir toliau bus telkiamas į profesionalių paslaugų teikimą šalies klientams bei plėtrai į Vakarus, taip pat geležinkelių – kaip žaliosios logistikos stuburo – stiprinimą regione.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Prezidento, EP rinkimai ir referendumas valstybei kainavo per 31 mln. eurų2
Šiemet vykusių prezidento rinkimų dviem turams, referendumui dėl pilietybės išsaugojimo ir Europos Parlamento (EP) rinkimams surengti valstybė išleido 31,72 mln. eurų, rodo Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) duomenys. ...
-
Paviešino patikrinimų rezultatus: užfiksuota 11 nelegalaus nepilnamečių įdarbinimo atvejų
Per Valstybinės darbo inspekcijos (VDI) vykdytus neplaninius patikrinimus užfiksuota 11 atvejų, kai nepilnamečiai buvo įdarbinami, nesilaikant įstatymų. ...
-
Vyriausybė – už kanapių auginimo uždarame grunte tvarkos griežtinimą1
Vyriausybė siūlo Seimui nuo 2025 metų lapkričio labiau sugriežtinti pluoštinių kanapių auginimo uždarame grunte sąlygas. ...
-
Šiaulių LEZ siūloma plėsti iki 218 hektarų, tikimasi gynybos sektoriaus investicijų
Šeši parlamentarai Šiaulių laisvąją ekonominę zoną (LEZ) siūlo nuo kitų metų gegužės išplėsti iki 218 hektarų – tiek, kiek buvo numatyta pirminiame variante, kai ši zona buvo steigiama prieš de&scaron...
-
Su Rusija siejamą verslą siūloma šalinti iš viešųjų pirkimų gynybos srityje, energetikoje
Rusijoje, jos aneksuotame Kryme, Moldovos vyriausybės nekontroliuojamoje Padniestrėje, Sakartvelo vyriausybės nekontroliuojamose Abchazijoje ir Pietų Osetijoje, taip pat Baltarusijoje tebeveikiančias lietuviškas įmones siūloma eliminuoti i&scaron...
-
Japonijos banko sprendimas sukrėtė akcijų rinkas visame pasaulyje: kas vyksta su ekonomika?1
Finansų rinkoje – turbulencija. Japonijos įmonės savaitę pradėjo su didžiausiu nuostoliu per 40 metų. Akcijų indeksas krito 12 proc. Prarado ir Europos bei Amerikos rinkos. Bet antradienį po rekordinio kryčio – jau rekordinis atšok...
-
ESO: elektros tiekimas atstatytas visiems per audrą jos netekusiems gyventojams1
Elektros tiekimas atstatytas visiems gyventojams, kurie jos buvo netekę dėl liepos pabaigoje siautusios audros, sako bendrovė „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO). ...
-
ESO siūlo elektros linijų proskynas platinti tris–keturis kartus – iki 6,5–10 metrų6
Siekiant sumažinti gamtos stichijų padarinius, bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) siūlo miškuose iki 6,5–10 metrų platinti elektros linijų proskynas – tokio pat dydžio kaip Latvijoje ir Estijoje, kur praėjus...
-
Geležinkelių atstovai ruošiasi pamokyti „paskutinės minutės“ keliautojus66
Šiems bilietai bus brangesni nei tiems, kurie juos perka iš anksto. Tiesa, toks eksperimentas kol kas tik keliaujantiems tarp sostinės ir Kauno. Mat geležinkeliai nori sužinoti, kiek brangesnis bilietas atbaidytų keliauti už didesnę kainą ...
-
Po galingos audros vartotojai – vis dar be elektros: nei kaltų, nei išeičių16
Jau antra savaitė po audros, bet šimtai vartotojų vis dar nesulaukia elektros ir jau grasina teismais. Prezidentas Gitanas Nausėda pripažįsta: gamtos strestestas Lietuvai – neišlaikytas. Kompensacijų tvarka dar rengiama, bet, manoma, ...