Kelionė virto pragaru

Kelionė virto pragaru

2008-09-09 09:00
Kelionė virto pragaru
Kelionė virto pragaru

Vos pusantros valandos skrydis iš Talino į Vilnių keliasdešimčiai keleivių nutrūko Rygoje ir virto ilgomis laukimo bei nesusipratimo valandomis.

Nelemtas gedimas

Praėjusio ketvirtadienio vakarą iš Estijos sostinės į Vilnių turėję grįžti skrydžių bendrovės "airBaltic" keleiviai namus pasiekė tik penktadienio rytą, pusę nakties praleidę Rygos oro uoste. Tarp jų buvo ir "Danske" banko vyresnioji analitikė Baltijos šalims Violeta Klyvienė, dar ilgai prisiminsianti aptarnavimo kokybę.

"Taline skrydžių bendrovės darbuotojai mums pasakė, kad dėl techninių kliūčių skristi į Vilnių negalime, ir pareiškė, kad vyksime į Rygą. Iš ten paskutiniu reisu turėjome keliauti namo. Aš nesupratau, kodėl į Vilnių negalime skristi, o į Rygą galime, bet sprendimą "airBaltic" priėmė už mus. O Rygoje prasidėjo cirkas: atstovėjome eilėje, mums išdalijo bilietus, praėjome registraciją ir sulipome į autobusą. Bet kai priartėjome prie lėktuvo, pilotai pranešė, kad visi keleiviai jau susodinti ir daugiau nieko nelauks, nes jei pavėluos, nebegalės nutūpti Vilniuje, mat oro uostas dirba tik iki vidurnakčio", – skundėsi "Danske" banko darbuotoja.

Latviškas mandagumas

Labiausiai keleivius pribloškė skrydžių bendrovės darbuotojų elgesys ir požiūris į išvargusius klientus. Jie keleivius apšaukė, kad šie iš Talino atskrido be bilietų ir pridarė papildomo darbo. Žmonės ilgai negalėjo sužinoti, kada ir kaip grįš namo, o į visus klausimus buvo atsakinėjama pakeltu balsu siunčiant nuo vieno darbuotojo pas kitą. Niekas nepasiūlė nei maisto, nei gėrimų, nei kompensacijų. Pasiteiravę, ar gali paimti taksi ir pernakvoti viešbutyje, o ryte skrydžių bendrovei pateikti sąskaitą, keleiviai išgirdo sausą "ne".

"Po to kažkas paklausė, kur galima pateikti skundus? Skrydžių bendrovės darbuotojai atšovė: skųskitės kam norite, tai nieko nepakeis", – apie patirtą akibrokštą kalbėjo moteris.

Po kelių valandų nežinios bendrovės "airBaltic" darbuotojos Rygoje užstrigusiems klientams pasiūlė pernakvoti skrydžių bendrovės viešbutyje arba į Vilnių vykti autobusu. Maždaug pusė iš 30 keleivių pasirinko pastarąjį variantą, mat vieno asmens registracija į viešbutį truko 40 min.

"Pagalvojau, kad vestibiulyje prastovėsime iki ryto, tad nusprendžiau važiuoti namo. Negavome net sauso maisto davinio ir kratėmės keturias valandas, bet ryte jau buvome Vilniuje", – apie nemalonų nuotykį pasakojo V.Klyvienė.

Įvykį tiria

Tadas Vizgirda, bendrovės "air Baltic Corporation Lithuania" vadovas

Labai atsiprašome keleivių už nepatogumus, šį įvykį dar tiriame. Dėl lėktuvo, turėjusio skristi iš Talino, nieko nebuvo galima padaryti. Slėgio vamzdelyje atsirado defektas ir orlaiviui nebuvo leista pakilti. Dėl to keleiviai buvo susodinti į kitą lėktuvą. Norėjome juos parskraidinti namo. O dėl šiurkštaus mūsų darbuotojų elgesio atliekame patikrinimą. Manęs ten nebuvo, bet tikiu keleive.

Mūsų darbuotojai nakvyne galėjo pasiūlyti ir Taline. Bet kiek žinau, tuo metu atrodė, kad į paskutinį reisą Ryga–Vilnius lėktuvas iš Talino dar suspės. Veikiausiai dėl to skubėjimo Rygos oro uoste keleiviai negavo ir maitinimo. Norime išsiaiškinti visas aplinkybes, kad ateityje galėtume pagerinti klientų aptarnavimo kokybę.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų