Įmonių susidomėjimas reklama „YouTube“ turėtų augti Pereiti į pagrindinį turinį

Įmonių susidomėjimas reklama „YouTube“ turėtų augti

2015-02-25 08:30
BNS inf.
Įmonių susidomėjimas reklama „YouTube“ turėtų augti
Įmonių susidomėjimas reklama „YouTube“ turėtų augti / Shutterstock nuotr.

Lietuvos bendrovių susidomėjimas reklama "YouTube" turėtų dar labiau išaugti - rinkodaros specialistai vienbalsiai tarp svarbiausių šiemečių tendencijų įvardina vaizdo turinio poreikio svarbą įmonių rinkodaroje ir komunikacijoje, trečiadienį rašo "Verslo žinios".

Skaitmeninės agentūros "iProspect", priklausančios "Dentsu Aegis" tinklui, kuris Lietuvoje dar valdo "Carat", "Vizeum" komunikacijos ir žiniasklaidos planavimo bendroves, kūrybos vadovas Gytis Labašauskas skaičiuoja, kad kai kurių klientų biudžetas, skiriamas "YouTube", perkopia 10 proc. viso skaitmeniniams kanalams skiriamų investicijų. G.Labašauskas skaičiuoja, kad ta riba šiemet augs iki 15-20 proc.

Žiniasklaidos planavimo "Omnicom Media Group" Skaitmeninio padalinio "Resolution Media" vadovas Tadas Kupscys skaičiuoja, kad 2014 metais jų klientų investicijos į vaizdo reklamą internete buvo beveik dvigubai didesnės - labiausiai prie to prisidėjo nuo 2014 metų pavasario lietuvišką reklamą įsileidęs "YouTube" kanalas. Ir šiemet prognozuojamas vaizdo komunikacijos augimas - apie 20 proc. šuolis vietinėse vaizdo turinio platformose, o "YouTube" kanale investicijos gali ir padvigubėti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų