Skandalų ir skundų lydimai kelionių agentūrai "Amber promotions" gresia bankrotas. Toks prašymas ir dėl įmonės veiklos atliekamas ikiteisminis tyrimas netrukdo jai toliau rinkti iš klientų pinigų.
Klientus viliojo telefonu
Poilsį užsienyje siūlančios bendrovės "Amber promotions" reputacija kelia vis daugiau abejonių. Interneto platybėse daugėja skundų žmonių, kurie jaučiasi apgauti šios kelionių agentūros ir bergždžiai siekia atgauti pinigus, išviliotus už būsimas keliones.
Dienraštis neseniai gavo vienos "Amber promotions" klientės Agnės (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomi) laišką. Moteris skundžiasi patekusi į tikrų sukčių spąstus. Istorija prasidėjo nuo telefono skambučio, kuris nieko blogo nežadėjo. Agnei buvo pranešta, kad vienoje loterijoje ji laimėjo prizą. Šio atsiimti ji nuvyko su vyru. Susitikimas buvo numatytas viename verslo informacijos centre balandžio 26 d. Čia juos pasitiko bendrovės "Amber promotions" atstovai, kurie suskubo siūlyti pigias keliones į užsienį. Netrukus paaiškėjo, kad loterija tėra priedanga užmesti jauką ir privilioti klientų.
"Buvo pristatyta galimybė dviem savaitėms keturiems asmenims pirkti apgyvendinimo paslaugą Maltoje ir Egipte. Kadangi mūsų šeima kiekvieną žiemą keliauja į Egiptą, susidomėjome", – rašo savo laiške moteris. Šią kelionę buvo galima užsisakyti per artimiausius trejus metus.
Kadangi bendrovė neteikia maitinimo paslaugos, šeima aiškinosi, kiek tai gali kainuoti vienam asmeniui pagal maitinimo tipą "viskas įskaičiuota", taip pat apytikriai įvertino skrydžio kainą. Sutuoktiniams buvo nurodyta, kad bendrovės siūlomame viešbutyje Šarm aš Šeicho kurorte maitinimas asmeniui kainuoja 180 eurų per savaitę.
Kosminė bauda
Įvertinę visą suteiktą informaciją Agnė su vyru pasirašė dvi kelionės sutartis (kiekviena po savaitę) ir sumokėjo pinigus – iš viso 900 eurų, t. y. 3105 litus, arba po 1552,5 lito už kiekvieną kelionę.
"Bendrovės atstovė visais įmanomais būdais trukdė perskaityti kelionės sutartį, skubino, kad jau baigiasi skirtas laikas, todėl nepastebėjome visų nepalankų sutarties sąlygų, kad numatytos neproporcingai didelės baudos už sutarties nutraukimą", – pripažino moteris.
Balandžio 29 d. Agnė nuvyko į "Amber promotions", kad arba užsakytų tikslią kelionės datą, viešbutį, arba nutrauktų sutartį.
"Oficialiose patalpose dirbanti darbuotoja ėmė abejoti, kad maitinimas kainuos 180 eurų asmeniui. Ji kažkur skambino ir sužinojo, kad maitinimas gali kainuoti apie 50 eurų asmeniui per dieną. Tokia kaina visai neatitiko mano lūkesčių, todėl nusprendžiau nutraukti sutartį, nes ją pasirašiau gavusi klaidinamą informaciją", – pasakojo Agnė.
Tik tada ji ir sužinojo, kad norėdama nutraukti sutartis turės sumokėti po 350 eurų – iš viso 700 eurų.
Pasidomėjo per vėlai
Ji paliko prašymą nutraukti sutartį, tačiau pinigų neatgavo. "Man negrąžino nė lito ir atrodo, kad net neketina to daryti. Kol kas laukiu, bet, ko gero, reikės kreiptis į teismą. Mano nuomone, šitos agentūros veiklą galima vertinti pagal Baudžiamąjį kodeksą, nes tai yra akivaizdus sukčiavimas, kai suteikiant netikslią informaciją išviliojami pinigai", – įsitikinusi moteris.
Jai liko apgailestauti, kad apie "Amber promotions" veiklą pasidomėjo per vėlai, kai jau sumokėjo pinigus.
"Blogiausia, kad jie toliau važinėja po Lietuvą ir vilioja pinigus už abejotinas paslaugas", – tvirtino Agnė.
Aiškintis nesiteikė
Pinigų iš "Amber promotions" negali atgauti ne tik klientai, bet ir verslo partneriai. Vilniaus apygardos teismas balandžio 30-ąją gavo prašymą iškelti bankroto bylą šiai kelionių agentūrai. Į teismą kreipėsi bankrutuojanti bendrovė "Liturimex kelionių tarnyba", iš kurios "Amber promotions" nuomoja patalpas, tačiau pinigų nemoka.
Nepaisydama besitvenkiančio nemalonumų debesies, bendrovė "Amber promotions" iki šiol dirba. Tačiau jos atstovai nebuvo linkę bendrauti su žurnalistais ir aiškintis dėl teismo gauto prašymo įmonei kelti bankroto bylą. Telefonu atsiliepusi administratorė tikino, kad kontoroje yra labai daug klientų, todėl atsakingi asmenys neturi laiko kalbėtis su žurnalistais. Tiesa, vėliau vis dėlto pavyko susisiekti su viena šios kelionių agentūros atstove, kuri pažadėjo klausimus perduoti bendrovės vadovui ir e. paštu atsiųsti atsakymus. Tačiau jų taip ir nesulaukėme.
Naujausi komentarai