Originalių dovanų mylimiesiems tautiečiai plūsta ieškoti ir į erotinių prekių parduotuves. Jų darbuotojos šiomis dienomis vos spėja aptarnauti klientus.
Dar gerokai prieš vasario 14-ąją prekybos centrų lentynos papildomos įvairiais meilę simbolizuojančiais niekučiais. Sekso reikmenų parduotuvių interneto svetainės ir vitrinos taip pat mirga dovanomis, o klientų padaugėja maždaug tris keturis kartus.
Anot erotinių prekių parduotuvės „Aistra“ darbuotojų, nemažai žmonių dovanomis ar suvenyrais pasirūpina prieš Valentino dieną. Tačiau vis daugiau atsiranda tokių klientų, kurie suskumba tik paskutinę minutę. Prieš pat vasario 14-ąją į parduotuves plūsta minios žmonių.
„Dieną prieš ir per įsimylėjėlių šventę prie kasų nutįsta eilės – visai kaip dideliuose prekybos centruose“, – šmaikštavo erotinių prekių parduotuvių tinklą valdančios bendrovės „Vakarų verslo vizija“ personalo ir rinkodaros vadovė Indrė.
Daugelis vilniečių žvalgosi tik suvenyrų ir erotinių prekių. Sekso reikmenis dažniau perka nuolatiniai klientai.
Lietuvių požiūris keičiasi
Tuo įsitikino ir „Vilniaus dienos“ žurnalistai, nuvykę į parduotuvę „Aistra“. Prie vitrinų sukiojosi būrys žmonių. Daugelis jų ne tik žiūrėjo, bet ir pirko 50–100 litų kainuojančius erotinius žaisliukus.
Erotinių prekių parduotuvės duris varstė ne tik jaunuoliai, bet ir brandaus amžiaus žmonės.
Bendrovės „Vakarų verslo vizija“, valdančios sekso prekių parduotuvių tinklą keturiuose didžiuosiuose šalies miestuose, atstovė patikino, kad būtent 30–45 metų amžiaus žmonės daugiausia perka erotinių prekių, o „Aistros“ darbuotoja Erika pridūrė, kad nemažai jų yra nuolatiniai sekso reikmenų parduotuvių klientai. Esą jauni asmenys dažnai ateina tik pasižvalgyti.
Pasak moters, lietuvių požiūris per pastaruosius 5–7 metus gerokai pasikeitė. Į erotinių prekių parduotuves užsukti dabar nesidrovi nei vyrai, nei moterys, nepriklausomai nuo jų amžiaus.
Seksualiniai lietuvių įpročiai
„Dovanas žmonės dažnai perka ne tik mylimiesiems ar sekso partneriams, bet ir draugams. Dėl to labai populiarūs šmaikštūs suvenyrai, pavyzdžiui, kortų malkos su iliustracijomis iš Kamasutros ar nestandartinės formos tualetinio popieriaus laikikliai. Poros dažniausiai perka masažo aliejus ar lubrikantus“, – vardijo erotinių prekių parduotuvės darbuotoja.
Anot pašnekovės, tipiškų moteriškų ar vyriškų prekių beveik nėra, išskyrus apatinį trikotažą, kuris taip pat patenka į populiariausių pirkinių sąrašą. Dažniausiai aksesuarus ir erotinius žaisliukus klientai perka arba sau, arba savo antrosioms pusėms.
Naujausi komentarai