Brangs laivyba Baltijos jūroje Pereiti į pagrindinį turinį

Brangs laivyba Baltijos jūroje

2014-06-11 06:09
Brangs laivyba Baltijos jūroje
Brangs laivyba Baltijos jūroje / Srž. Audriaus Vitkausko nuotr.

Nuo 2015 metų sausio 1 dienos įsigaliojus naujiems Europos Sąjungos (ES) reikalavimams, visų tipų laivai, plaukiojantys Baltijos ir Šiaurės jūrose bei Lamanšo sąsiauryje, turės naudoti degalus, turinčius mažesnį sieros kiekį. Prognozuojama, jog dėl to laivų naudojami degalai brangs maždaug 40 proc, o laivybos teikiamos paslaugos - apie 15-20 procentų, trečiadienį rašo "Lietuvos žinios".

"DFDS Seaways" rinkodaros ir pardavimo keleiviams vadovas Vaidas Klumbys teigė, kad mazutu varomą laivą galima perdaryti į tokį, kuris naudotų jūrinį dyzeliną, tačiau, kad keltas galėtų plaukti degindamas pigesnes ir švaresnes gamtines dujas, iš esmės reikėtų statyti naują laivą.

"Iki 2016 metų "DFDS Seaways" planuoja dujų plautuves įrengti 2I-ame laive. Ne į visus laivus tokias plautuves galima įdėti. Kai kada to neįmanoma padaryti dėl laivybos konstrukcijos, o kai kurių laivų vertė per maža, kad apsimokėtų juose tokius brangius įrenginius montuoti", - aiškino V.Klumbys.

Pasak jo, dėl naujų reikalavimų brangs visos laivybos paslaugos, o kai kurios linijos gali būti uždarytos.
 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų