Sostinės meras Juozas Imbrasas nusprendė asmeniškai patikrinti, kaip vyksta Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimo darbai. Rangovai tikina, kad jie bus baigti gerokai anksčiau nei planuota.
Vakar meras, lankydamasis prie žiedinės sankryžos Savanorių pr., kur vykdoma svarbiausia darbų dalis – tiesiama estakada, turėjo progos prisiminti senus laikus.
„Man išties įdomu, aš juk pats 20 metų dirbau statybininku. Nuo tų laikų daug kas pasikeitė: ir technika, ir žmonės. Mano laikais statybininkus reikėdavo su kastuvu varyti į darbą, o dabar – tik mokėk ir duok darbo“, – kalbėjo J.Imbrasas.
Aplinkkelį tiesiančių bendrovių „Fegda“ ir „Kauno tiltai“ atstovai merą ir žurnalistus patikino, kad darbai vyksta greičiau, nei planuota. Praėjus metams nuo jų pradžios, statybos jau įpusėjo. „Statybininkai davė žodį, kad eismą čia galėsime paleisti kitų metų pabaigoje“, – tikino meras.
Trūkstama grandis
Vilniaus pietinis aplinkkelis – trūkstama tarptautinio transporto koridoriaus grandis tarp Žirnių gatvės ir Lazdynų tilto. Tai vienas iš sudėtingiausių sostinės transporto projektų, o šiuo metu Savanorių pr. žiedinėje sankryžoje montuojama estakada – ilgiausia šalyje. Jos ilgis – 380 metrų. Ji specialiai sumontuotais bėgiais bus užstumta ant 12 betoninių atramų.
Būsima 2,9 km ilgio greito eismo gatvė su viadukais, estakadomis, tuneliu po geležinkeliu, specialiomis transporto jungtimis ir pėsčiųjų tiltais bus sujungta su dabartine Vilniaus miesto gatvių sistema.
Paklaustas, ar aplinkkelis tikrai padės spręsti sostinę smaugiančių spūsčių problemą, J.Imbrasas atsakė: „Aišku spręs, kitaip to nedarytume. Tiesa, vienas aplinkkelis revoliucijos nepadarys, bet nukreips tranzitinio transporto srautą nuo miesto centro, lengviau bus važiuoti link oro uosto ir į Naujininkus.“
Ateities planai
Pietinis aplinkkelis svarbus ir tarptautiniu mastu – kaip Europos transporto koridoriaus dalis. Artimiausiu metu sostinės laukia ir kiti darbai: kitais metais bus pradėta tiesti su pietiniu aplinkkeliu susisiekianti pirmoji Vilniaus vakarinio aplinkkelio dalis nuo Lazdynų tilto iki L.Asanavičiūtės gatvės.
Ateityje svarstoma įrengti kelias požemines ir antžemines greitojo eismo trasas.
Naujausi komentarai