Pereiti į pagrindinį turinį

"Rail Baltica" ruožo iki Mockavos projektavimo konkurse - keturi pasiūlymai

2010-12-02 18:46
"Rail Baltica" ruožo iki Mockavos projektavimo konkurse - keturi pasiūlymai
"Rail Baltica" ruožo iki Mockavos projektavimo konkurse - keturi pasiūlymai / Telegraph nuotr.

Valstybės valdomų "Lietuvos geležinkelių" skelbtam europinės vėžės geležinkelio "Rail Baltica" europinės vėžės atkarpos nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Mockavos remonto projektavimo konkursui pateikti keturi pasiūlymai.

"Rail Baltica" projekto direkcijos atstovas Saulius Poškus BNS pranešė, kad konkurse dalyvauja Vokietijos geležinkelių inžinerijos įmonė "Eisenbahn und Bauplanungs GmbH Erfurt", veikianti kartu su inžinerine konsultacine bendrove Tiltų ekspertų centras, Ispanijos inžinerinių ir architektūros paslaugų bendrovė "Ardanuy Ingenieria", Lietuvos kelių ir tiltų projektavimo bendrovė "Kelprojektas" ir Didžiosios Britanijos inžinerinių ir dizaino paslaugų įmonė "Scott Wilson" kartu su Kauno projektavimo bendrove "Inžinerinė mintis".

S.Poškus BNS kol kas negalėjo atskleisti pasiūlymų kainų. Anot jo, šiuo metu vertinama dalyvių kvalifikacija.

Anot S.Poškaus, konkurso laimėtojas turės parengti 14 kilometrų ilgio ruožo techninį projektą.
Jo teigimu, šiame ruože jau šiuo metu yra europinė vežė, tačiau ji yra prastos būklės, todėl reikalingas remontas, taip pat reikia sutvarkyti ir sankasą.

Pagal Prancūzijos miesto ir geležinkelių transporto infrastruktūros paslaugų bendrovės "Systra" parengtą galimybių studiją, europinė "Rail Baltica" trasa eis iš Kauno iki Marijampolės per Jiesią ir Kazlų Rūdą.

Kitos atkarpos - nuo Lenkijos sienos iki Marijampolės - specialųjį planą ir poveikio aplinkai vertinimą už 450 tūkst. litų rengia kelių ir tiltų projektavimo bendrovė "Kelprojektas".

"Lietuvos geležinkeliai" taip pat pasirašė dvi bendros 7,4 mln. litų vertės projektavimo sutartis su jungtinės veiklos sutartimi veikiančiais "Kelprojektu" ir Didžiosios Britanijos inžinerinių ir dizaino paslaugų įmone "Scott Wilson" bei Ispanijos inžinerinių ir architektūros paslaugų bendrove "Ardanuy Ingenieria" dėl geležinkelio "Rail Baltica" atkarpų, kur reikės nutiesti antruosius geležinkelio kelius.

Visi geležinkelio projektavimo darbai lygiomis dalimis finansuojami finansuojami Europos Sąjungos transeuropinių transporto tinklų (TEN-T) fondo ir valstybės lėšomis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų