Analizuoja eismo srautus miesto sankryžose: laukia rimti pokyčiai?

Nuo lapkričio 1-osios šviesoforinėse sankryžose uždraudus papildomas žalios spalvos rodykles, uostamiestyje šias lenteles ketinama nukabinti iki metų pabaigos. Tačiau, ar keisis eismo reguliavimas kai kuriose miesto sankryžose, turės atsakyti projektuotojai, kurie šiuo metu ir turi išanalizuoti eismo srautus.

Tiria sriautus

Pasak įmonės "Gatvių apšvietimas" direktoriaus Dangero Aleksandrovo, kol kas šių lentelių neskubama pašalinti.

"Jas prižiūrėti turime mes, tačiau nukabins kita įmonė, kuri laimėjo Klaipėdos savivaldybės skelbtą konkursą. Savivaldybė yra užsakiusi projektą, kuris įvertins, kaip veiks sankryžos nuėmus šias lenteles. Projektuotojai išanalizuos ir pasakys, kas turi būti padaryta", – tikino D.Aleksandrovas.

Pagal naujai įsigaliojusias tvarkas, vadinamosios žaliosios lentelės turės būti nukabintos iki sausio pirmosios. Tai turi įvykdyti kelių savininkai, šiuo atveju tai reikštų, kad naująją tvarką turi įgyvendinti savivaldybė.

Siūlymai – šią savaitę

Specialistai savo pirmines išvadas turėtų pateikti dar šią savaitę, tačiau galutinis sprendimas dėl eismo reguliavimo sankryžose bus priimtas tik išanalizavus visus pasiūlymus.

Dangeras Aleksandrovas / Vytauto Petriko nuotr.

"Jie turėtų išanalizuoti pagrindines aštuonias sankryžas. Juk eismo intensyvumas labai priklauso nuo sezoniškumo", – priminė D.Aleksandrovas.

Rimtų investicijų prireiktų, jei paaiškėtų, kad tam tikrose miesto sankryžose žūtbūt reikės keisti šviesoforų valdymo sistemą ar galbūt net įrengti papildomas juostas.

"Brangiausias yra šviesoforo valdymo modulio pakeitimas. Tokiu atveju tai atsieitų nemažus pinigus", – pastebėjo D.Aleksandrovas.

Nuims per šventes

Lenteles žadama pašalinti tarpušvenčiu, tarp Kalėdų ir Naujųjų metų.

"Viliamės, kad tuo metu bus mažesni srautai. Bet tikrai to nederėtų daryti per pačias šventes. Yra tokių sankryžų, kuriose ypatingai daug kas nesikeis. Pavyzdžiui, Tilžės ir Sausio 15-osios gatvių sankryžoje, važiuojant nuo miesto centro pusės, vairuotojams dega papildoma rodyklė į kairę. Čia yra įrengta papildoma sekcija. Tačiau čia įdiegtas adaptyvusis valdymas, veikia vaizdo kamera. Į dešinę pusę degančios papildomos sekcijos uostamiestyje mes neturime. Kitose sankryžose galbūt daug kas nesikeis, tačiau į visus klausimus atsakys projektuotojai, išanalizavę automobilių srautus", – kalbėjo D.Aleksandrovas.

Kiek miestui atsieis ši naujovė?

"Tai gali kainuoti nuo kelių iki keliolikos tūkstančių eurų. Galimybių studija atsiėjo šiek tiek daugiau nei 11 tūkst. eurų. Vieno šviesoforo procesorius gali kainuoti apie 9 tūkst. eurų. Tačiau kol kas, kol neturime aiškių atsakymų, kur ir ką reikėtų keisti, įvardyti bendrą visų šių darbų kainą būtų sudėtinga", – teigė Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Greitas sprendimas.

Greitas sprendimas. portretas
Nėr ką studijuoti, - tiesiog vietoj lentelių prikabinant papildoma sekciją su rodykle supuorota su raudonu šviesoforu. Ir bus panašiai kaip dabar yra.

Netiketumas?

Netiketumas? portretas
Įdomiausia, kad lentelių nukabinimas užklupo NETIKĖTAI !!!! Tik dabar pradės analizuoti, projektuoti. Ką veikėt 5 metus ?

Jonas

Jonas portretas
Mazai haoso keliuose?
VISI KOMENTARAI 14
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių