- Pranešimas spaudai
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas
-
„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas
-
„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas
-
„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas
-
„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas
-
„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas
-
„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas
-
„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas
Praėjusią savaitę startavęs 26-asis prestižinis Monte Karlo istorinių automobilių ralis, kuriame šiemet varžosi net 233 ekipažai iš 29 pasaulio šalių, jau įpusėjo. Džiugu, kad jame dalyvaujantys trys Lietuvos ekipažai kasdien gerina savo pozicijas.
Daug lemianti patirtis
Geriausiai iš lietuvių sekasi jau septintą kartą šiame ralyje dalyvaujančiam Karoliui Raišiui, su šturmanu Ovidijumi Meilūnu važiuojantiems 1961-ųjų laidos „Jaguar MKII“.
Itin sėkmingas jiems buvo sekmadienis, leidęs ne tik laimėti greičio ruožą, bet ir sukaupti didesnę persvarą prieš varžovus. Tad pirmadienio batalijas šis duetas iš Lietuvos pradėjo būdami lenktynių lyderiais.
Sėkmės garantas – ne tik sukaupta patirtis, bet ir itin kruopštus pasirengimas varžyboms. Vien ko vertas faktas, kad žinodami, jog Alpėse jų laukia vos tik vienas kilometras sniegu padengto kelio, ekipažas nerizikavo ir startavo su žieminėmis padangomis.
Debiutantai „įkando“ lyderiams
„Galime laikyti maža pergale, kai viename iš greičio ruožų sugebėjome „įkąsti“ mūsų lyderiams – K. Raišiui su O. Meilūnu“, – dar vis nepatikėdami tokia sėkme po finišo džiaugėsi šiame ralyje debiutuojantis Andriaus Vaitekūno ir Pauliaus Beniušio ekipažas, kelią finišo link besiskinantis su vokišku „Volkswagen Karmann Ghia Coupe“ automobiliu.
Šis lietuvių duetas sekmadienį finišavo penktas bendrojoje įskaitoje ir pirmas klasėje.
„Galėtume tik džiaugtis ir svajoti apie aukštą poziciją galutinėje „Rally Monte Carlo Historique“ rikiuotėje, jei ne pirmą lenktynių dieną gautos baudos, – apgailestavo A. Vaitekūnas. – Tačiau iš klaidų reikia mokytis, o debiutantams jų išvengti nelengva“.
„Džiaugiuosi, kad tobulėjame su kiekvienu įveiktu greičio ruožu. Pagaliau supratome, jog neverta verstis per galvą, o geidžiamų tikslų reikia siekti pamažu, ieškant lankstesnės taktikos ir strategijos“, – vairuotojui antrino P. Beniušis.
Susilaukė didelio dėmesio
Sekmadienis buvo sėkmingas ir dar vienam Lietuvos Tado Vitkevičiaus ir Felikso Krivickio ekipažui, vairuojančiam 1978 m. gamybos „SAAB 96 V4“.
Antrą kartą Monte Karlo ralyje dalyvaujantis T. Vitkevičius su F. Krivickiu irgi džiaugėsi pergale klasėje, leidusia jiems pagerinti pozicijas ir bendroje įskaitoje.
„Dar išvykdamas į šį Alpių maratoną sakiau, jog mums svarbiausia ne pergalė ir nugalėtojų pakyla, o siekiamybė reklamuoti Lietuvos trispalvę ir Vytį, – po pergalingo finišo kalbėjo T. Vitkevičius. – Kol kas sekasi puikiai. Net nežinau, kodėl tarpinėse stotelėse, techninės priežiūros punktuose ir kituose sustojimuose susilaukiame tokio išskirtinio dėmesio. Gal žiūrovus domina mūsų ryškiai raudonas automobilis ir jį puošiantys trispalvė ir Vytis?“
„Vilduja Racing“ ekipažą nustebino ir šilta varžybų atmosfera, gausybė žmonių, sutinkančių ir išlydinčių lenktynininkus miestų aikštėse.
„Rally Monte Carlo Historique“ labai daug kuo man primena „Formulės 1“ lenktynių etapą Monte Karle“, – pastebėjo T. Vitkevičius. – Tačiau tik ne lenktynėmis, nes skirtingai nuo F1 pilotų mes varžomės bendro naudojimo keliais, tad kartais be pirmos pavaros tenka pasinaudoti ir garso signalu“.
„Rally Monte Carlo Historique“ finišuos trečiadienį, vasario 7 d.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuvos derbį laimėjusios D. Kvedaraitė ir J. Kovalskaja Estijoje žengė į ketvirtfinalį
Rakverėje (Estija) vykstančiame „Beach Pro Tour Futures“ serijos paplūdimio tinklinio turnyre startavo keturios Lietuvos poros. Trys iš jų pateko į atkrintamąsias varžybas. ...
-
Nušautas pasaulio šuolių į aukštį čempionas12
Pasaulio šuolių į aukštį čempionas Jasquesas Freitagas rastas negyvas. Garsiam sportininkui iš Pietų Afrikos Respublikos buvo tik 42-eji metai. ...
-
Vilnius atveria jau antrą ekstremalaus sporto erdvę šią vasarą
Sostinė vasarą vilniečiams vieną po kitos atveria išskirtines laisvalaikio ir sporto erdves. Birželį atvėrusi „skate“ parką, liepą sostinė atveria asfaltinę dviračių kalnelių, kitaip vadinamą „pump track“. Ji skirt...
-
Tradicijos nesulaužė – vėl iškovojo medalius
„Nuoseklus jaunuolių ir trenerių darbas, pastangos nenuėjo veltui“, – pabrėžė Lietuvos jaunių bokso rinktinės, Europos čempionate iškovojusios tris medalius, vyriausiasis treneris Marius Narkevičius. ...
-
A. Garunkšnytei – vardinis kvietimas į Paryžiaus paralimpines žaidynes
Aušra Garunkšnytė taps pirmąja Lietuvos maratonininke moterimi paralimpinėse žaidynėse. ...
-
Paryžiaus olimpiados vadovas sako esantis susitelkęs į žaidynes, o ne į politiką1
Paryžiaus olimpiados vyriausiasis organizatorius Tony Estanguet (Tonis Estangė) antradienį pareiškė, kad savo dėmesį jis sutelkęs į pasirengimą vėliau šį mėnesį prasidedančioms žaidynėms, o ne į Prancūziją apėmusius politinius...
-
„Aurum 1006 km lenktynių“ programoje – dvi dienos greičio mėgėjams1
Liepos 17 d. Palangoje – jubiliejinės „Aurum 1006 km lenktynės“. Švenčiamas 25-asis jubiliejus, kurio neaplenks drag‘o (traukos / gatvės lenktynių) mėgėjai. ...
-
Olimpinėje rinktinėje – patyrę atletai ir naujokai3
Per keturias dienas – trys olimpiniai kelialapiai. Lietuvos rinktinę, dalyvausiančią Paryžiaus žaidynėse, papildė trijų sporto šakų atstovai. ...
-
K. Rovanpera – geriausias „Orlen 80 WRC“ Lenkijos ralyje
Sekmadienį pasibaigusį „Orlen“ 80-ąjį Lenkijos ralį – septintą pasaulio čempionato ratą – laimėjo Kalle Rovanpera ir Jonne Halttunenas („Toyota GR Yaris Rally1 Hybrid“). Tai buvo pirmasis suomių ekipažo pasirodyma...
-
Paaiškėjo tinklininkių M. Paulikienės ir A. Raupelytės varžovės Paryžiaus olimpinėse žaidynėse
Penktadienį Marso lauke šalia Eifelio bokšto buvo ištraukti Paryžiaus olimpinių žaidynių paplūdimio tinklinio turnyro burtai. ...