Viena rastų „AirAsia“ katastrofos aukų dėvėjo gelbėjimosi liemenę Pereiti į pagrindinį turinį

Viena rastų „AirAsia“ katastrofos aukų dėvėjo gelbėjimosi liemenę

2014-12-31 11:55
BNS inf.
Viena rastų „AirAsia“ katastrofos aukų dėvėjo gelbėjimosi liemenę
Viena rastų „AirAsia“ katastrofos aukų dėvėjo gelbėjimosi liemenę / Scanpix nuotr.

Viena iš trečiadienį rastų oro bendrovės „AirAsia“ lėktuvo katastrofos aukų buvo užsidėjusi gelbėjimosi liemenę, pranešė vienas Indonezijos paieškų ir gelbėjimo agentūros pareigūnas, o šis faktas iškėlė naujų klausimų, kaip įvyko ta tragedija.

Gelbėtojai mano radę lėktuvo nuolaužas Javos jūroje netoli Borneo salos, kai tyrimas sonaru parodė, jog netoli vietos, kur paviršiuje buvo rasta nuolaužų ir lavonų, dugne guli stambus objektas.

Laivai ir lėktuvai nuo sekmadienio naršė Javos jūrą, kai nutrūko ryšys su reiso QZ8501 laineriu, pasiekusiu smarkios audros zoną praėjus maždaug 40 min. po to, kai jis pakilo iš Indonezijos miesto Surabajos, skrisdamas į Singapūrą.

Iki šiol iš jūros buvo ištraukti septynių žmonių palaikai, o kai kurie iš žuvusiųjų buvo visiškai apsirengę. Šis faktas leidžia manyti, kad lėktuvo „Airbus A320-200“ korpusas nebuvo subyrėjęs, kai laineris rėžėsi į vandenį, o tai patvirtina prielaidą, kad jis pradėjo nevaldomai smukti dėl per mažo greičio.

Dviejų aukų karstai, apkloti gėlėmis ir pažymėti skaičiais 001 bei 002, buvo atskraidinti į Surabają oro pajėgų lėktuvu, parodė televizija.

Faktas, kad bent vienas žmogus buvo spėjęs užsidėti gelbėjimosi liemenę, rodo, kad žmonės lėktuve turėjo laiko pasiruošti prieš jam įsirėžiant į vandenį arba prieš nuskęstant.

Tačiau pilotai nepasiuntė jokio nelaimės signalo: lėktuvas dingo po to, kai paprašė leidimo skristi aukščiau, kad išvengtų audros.

„Šį rytą radome iš viso keturis kūnus, o vienas iš jų buvo su gelbėjimosi liemene“, – naujienų agentūrai „Reuters“ sakė Nacionalinės paieškų ir gelbėjimo agentūros pareigūnas Tatangas Zaenudinas (Tatangas Zanudinas).

Jis atsisakė kelti kokių nors prielaidų dėl to radinio. „AirAsia“ generalinis direktorius Tony Fernandesas (Tonis Fernandesas) sakė žurnalistams, kad informacija apie esą gautą sonaro tyrimo atvaizdą ir apie gelbėjimosi liemenę dėvėjusią auką nebuvo patvirtinta.

Vienas oro bendrovės „Gulf Air“ pilotas sakė, kad gelbėjimosi liemenė rodo, kad jog lėktuvas sudužo ne dėl „katastrofinio gedimo“. Lėktuvas galėjo nusileisti dėl smukos, o tuomet galbūt apledėjo jo prietaisai, todėl pilotai galėjo matyti klaidingus rodmenis.

„Laiko buvo. Tai reiškia, kad jis staiga nenukrito iš dangaus“, – sakė pilotas, prašęs neviešinti jo vardo.

Pasak jo, galėjo praeiti apie minutė, kol lėktuvas nusileido iki jūros paviršiaus iš 9 km aukščio, tačiau pilotai galėjo būti sutelkę visą dėmesį į pastangas išgelbėti lainerį, todėl nepasiuntė nelaimės signalo.

Dauguma tuo lėktuvu skridusių žmonių buvo Indonezijos piliečiai. Iki šiol nerasta nei vieno likusio gyvo žmogaus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų