Ponas Valiliauskas pakomentavo kad Vyko keleivių patikrinimas,- nes Atvyko iš3-Čiuju Šalių.... Tik ydomus,- At Taijp Pastoviaiij bus toks Rubikonas su tokiais Patikrinimaiis neišleidus Žmonių po30 min,- o bendras Žmoniu patikrinimas Truks iki1,5 Val Trukmės...
Gal Geriau tada Skristi iki WRSHAW ETUD Airport,- paskui Autobusu kaijp Nors...
Tas skubus nekultūringumas išlipant nuolat kartojasi, jei sako palaukti, vadinasi reikia, čia ne keleiviai sprendžia, viskas lėktuve susiję su keleivių saugumu. Yra žmn kuriems geriau stumdytis trapuose su tašėmis negu patogiai pasėdėti fotelyje.
Simuk, jei pats jautiesi beteisiu gyvuliuku, tai ir sėdėk narve. Žmonėms reikia išlipti, kai kurie skuba į kitą reisą arba į traukinį ar dar maža kur. Vienąkart mus parskridusius berods iš Vokietijos užlaikė lėktuve Kauno oro uoste gal 1,5 h. Kai kurie žmonės nebegalėjo suspėtieį savo traukinį, kuris važiuoja toli ir kurio bilietus buvo nusipirkę iš anksto. Yra planai ir reikia jų laikytis, o jei jie nesugeba dirbti savo darbo ir atlikti viską laiku, turi eiti lauk. Neužimti darbo vietų ir nevilkinti kitų žmonių.
Skrydau rugpjučio vidury viskas veike bet taipat eile nusitiese apie 20m nuo pastato kol priejom patykra su mažamečiais vaikas 45min, Gryžom UK Sekmadieni situcija ta pati net per pirmus vartus teko laukti daugiau nei puse valandos, ta rekonstrucija turetu padėt o db atvirkščiai, dar darbuotojo buvau užsipultas darbuotojos darantis photo laukimo salei eilės žmoniu, nes mat ženklas kažkur yra netoli patikru, pasakius kad nesimato atreže kad eičiau arčiau, stewing kaip tokie darbuotojai dar dirba, na bet čia LT normalu sakykim....
Tipiškas sovietinis salabonu mentalitetas kuris ir po 30 metu niekur nedingo? Taip kaip Rusijoj, putinas atskrenda tai visus lėktuvuose laiko. Ar negalima zmoniu iš lektuvo išleisti ir laukti saleje? patikros ir muitinės punktai juk ne ant tako o oro ouosto patalpose. Požiuris i zomogu kaip šiukšlę budingas jegos strukturoms?
Jeigu ką- ne jėgos struktūros daro remontus ir pažeidžia kabelius. Jie dirba savo darbą, organizavo mobilias patikras. Ir dar atsiprašė už tai, kuo nekalti. Na, o žulikėliams bile paloti ant struktūrų
Pusvalandis nėra daug, jei yra kuo kvėpuoti. Tokiais atvejais būtų galima atidaryti duris į lauką, kad įeitų oro. Bet kai keleiviai lietuviai, tai lęėktuvo vadas nenori rizikuoti. Nes tuoj pradės grūstis prie durų ar bandyti iššokti. Juk lietuviai atsega diržus lėktuvui dar nesustojus, todėl jie kelia pavojų ir sau ir kitiems keleiviams. Ir savo čemodanus puola griebti, atrodo lyg gaisras prasidėjo. O juk žinome, kad daug avarijų suidūrimų būna ir oro uostuose. Taigi toks atsisegėlis nuskris per lėktuvą kaip akmuo ir pakeliui kažkam nuraus galvą.
didziausia pavoju kelia feisbukiniai prisiklause propagandos apie visokius menamus pavojus. Ir negalvojantys savo galva-nes ten FB ir Insta. Lektuvas parkuodamasis vaziuoja ne greiciau nei autobusas automobiliu sraute. Gal miesto autobuse visus susodinkim?
Pritariu jums, diržai lietuvius taip spaudžia, tarsi visą skrydį juos būtų ant kaklo užsidėję. Dėl pusvalandžio lėktuve, skundus rašinėti susireikšminimas, ar kvailumas? Manau, kad tai, mažo žmogaus "didelė" problema
Visiškai pritariu, tokie tie lietuviai,tikrai atsiras dundukas kuris sprausis prie durų kad iškristi. Vien tas straipsnis parodo mentalitetą "svarbiu" personų iš UK vištidziu,30min!!! Vaje vaje. O kad savo landei 1km važiuoja 2h,tai nieko.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)