Tyrimas buvo pradėtas 2023-iųjų liepą, po to, kai priežiūros tarnyba AGCM nustatė, kad internetu įsigyti bilietų į senovinį amfiteatrą buvo iš esmės neįmanoma.
Kultūros ministerijos duomenimis, Koliziejus yra labiausiai lankomas Italijos paminklas, 2023-iaisiais pritraukęs daugiau kaip 12,3 mln. lankytojų.
Bendrovei „CoopCulture“, kuri nuo 1997-ųjų iki 2024-ųjų valdė oficialių bilietų į Koliziejų pardavimą, buvo skirta 7 mln. eurų bauda „už tai, kad sąmoningai prisidėjo prie to, kad ilgą laiką nebuvo galima įsigyti bilietų į Koliziejų bazine kaina“, teigė AGCM.
Bendrovė ne tik „nesiėmė tinkamų priemonių kovoti su automatizuotu bilietų kaupimu“, bet ir „pasiliko nemažą dalį bilietų, skirtų paketiniams pardavimams, susijusiems su jos pačios edukacinėmis ekskursijomis, iš kurių buvo gautas didelis pelnas“.
Turistai buvo „priversti kreiptis į kelionių organizatorius ir platformas, kurios perpardavinėjo bilietus, susietus su papildomomis paslaugomis, pavyzdžiui, ekskursijomis su gidu, transportu ar pirmenybiniu įėjimu, už daug didesnę kainą“.
Prievaizdas taip pat nubaudė šešis kelionių organizatorius, kurie naudojo automatines priemones bilietams iš „CoopCulture“ pirkti, dėl ko jie greitai baigdavosi.
„Taip elgdamiesi operatoriai pelnėsi iš nuolatinio bilietų trūkumo, todėl vartotojams, norintiems patekti į Koliziejų, neliko kito pasirinkimo, kaip tik pirkti bilietus šiais būdais – dažnai daug didesnėmis kainomis, nes jie buvo susieti su papildomomis paslaugomis“, – teigė ji.
Kelionių organizatoriai buvo įvardyti kaip „Tiqets International BV“, „GetYourGuide Deutschland GmbH“, „Walks LLC“, „Italy With Family S.r.l.“, „City Wonders Limited“ ir „Musement S.p.A.“.
Naujausi komentarai