Alžyro žiniasklaidos magnatas už kyšininkavimą nuteistas kalėti 10 metų

Alžyro privačios žiniasklaidos grupės „Ennahar“ vadovui Anisui Rahmani (Anisui Rahmaniui) pirmadienį teismas už korupciją skyrė 10 metų laisvės atėmimo bausmę.

A. Rahmani, kurio tikrasis vardas yra Mohamedas Mokaddemas (Mohamedas Mokademas), buvo teisiamas dėl „netinkamo lėšų panaudojimo“, „užsienio valiutos keitimo tvarkos pažeidimo“, „prekybos poveikiu, siekiant neteisėtos naudos“ bei „klaidingos deklaracijos pateikimo“, pranešė valstybinė naujienų agentūra APS.

Grupei „Ennahar“ priklausančiai įmonei „El Athir Presse“ taip pat buvo skirta 274 tūkst. eurų bauda.

50 metų A. Rahmani jau atlieka trejų metų laisvės atėmimo bausmę, skirtą už tai, kad jis be leidimo įrašė ir paskelbė telefoninį pokalbį su aukšto rango žvalgybos pareigūnu. Pernai  kovą apeliacinis teismas paliko galioti šį nuosprendį.

Alžyre laisvės atėmimo bausmės nėra sumuojamos - tai reiškia, kad nuteistasis turės atlikti ilgiausią iš jam skirtų bausmių.

A. Rahmani buvo suimtas 2020 metų vasarį. Tų metų spalį jam taip pat buvo skirta pusės metų laisvės atėmimo bausmė už šmeižtą atskiroje byloje, susijusioje su arabų kalba leidžiamu žurnalu „Echourouk al Arabi“.

A. Rahmani yra vienas iš virtinės kalėti nuteistų įtakingų veikėjų, artimų buvusiam ilgamečiam šalies prezidentui Abdelazizui Bouteflikai (Abdelazizui Buteflikai).

A. Bouteflika 2019 metų balandį spaudžiamas kariuomenės buvo priverstas atsistatydinti, kilus masiniams protestams dėl jo sprendimo siekti penktos kadencijos.

2012 metais įkurtas televizijos kanalas „Ennahar TV“ buvo laikomas A. Bouteflikos ruporu.

Per 2019 metų prezidento rinkimų kampaniją ši televizija griežtai kritikavo kandidatą  Abdelmadjidą Tebboune'ą (Abdelmadžidą Tebuną), kuris galiausiai buvo išrinktas valstybės vadovu.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių