„Maxima“: konkurencija tarp prekybos centrų tik aštrėja

„Maxima“: konkurencija tarp prekybos centrų tik aštrėja

2010-03-10 16:32
„Maxima“: konkurencija tarp prekybos centrų tik aštrėja
„Maxima“: konkurencija tarp prekybos centrų tik aštrėja / DMN arch. nuotr.

„Maxima“ prekybos tinklas savo iniciatyva didinti prekiaujamų maisto produktų kainų neketina.

Tai po portale pasirodžiusios publikacijos „Kada prekybininkai brangins maisto produktus?“ teigia bendrovės „Maxima LT“ atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė.

Anot jos, produktų kainos rinkoje svyruoja dėl kelių priežasčių: pasiūlos,  konkurencinės aplinkos, žaliavos kainos, mokesčių dydžio bei gamintojų sprendimų. 

„Maxima“ prekybos tinklas savo iniciatyva didinti prekiaujamų maisto produktų kainų neketina. Visų pirma, svarbiausiu tikslu artimiausioje ateityje mums ir toliau išlieka skatinti vis dar mažėjantį vartojimą. Antra, konkurencija dėl nesibaigiančio sunkmečio tarp prekybos centrų, šalies turgaviečių ir kt. tik aštrėja ir vienintelė efektyvi priemonė konkurencinėje kovoje yra žema kaina“, - teigia bendrovės atstovė.

R.Saulytės pastebi, kad brangstant energetiniams resursams, šalies gamintojai viešai užsimena apie galimą kainų didėjimą, tačiau savo ruožtu ieško galimybių kaip „Maxima“ parduotuvėse ir toliau išlaikyti žemas vartotojams būtiniausių produktų kainas ir savo sąskaita kompensuojame dalies produktų kainų augimą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų