Pereiti į pagrindinį turinį

Apklausos dėl renovacijos – gyventojų klaidinimas

Apklausos dėl renovacijos – gyventojų klaidinimas
Apklausos dėl renovacijos – gyventojų klaidinimas / DMN archyvo nuotr.

Nacionalinė pastatų administratorių asociacija (NPAA) pažymi, kad pastarosiomis dienomis šalies daugiabučių namų gyventojus pasiekiantys raginimai dalyvauti apklausoje dėl renovacijos yra nesusiję su NPAA narių veikla. 

Gyventojus, kurie jaučiasi nukentėję dėl Nacionalinio nuomonių centro veiksmų, kviečiame kreiptis į jų daugiabutį namą administruojančią bendrovę.

Pabrėžiame, kad jokių apklausų dėl renovacijos NPAA priklausančios daugiabučių administravimo bendrovės neorganizuoja. 

Kvietimus pasisakyti dėl daugiabučių renovacijos gyventojams siunčia bendrovė Nacionalinis nuomonių centras. Visuomenės informavimo priemonių duomenimis, tai privati bendrovė, nesusijusi su daugiabučių administravimu ir jų renovacija. Šios bendrovės tikslas – uždirbti pinigus iš gyventojų siunčiamų trumpųjų SMS žinučių. Viena SMS žinutė gyventojui, balsuojančiam neva dėl renovacijos, kainuoja net 7,11 ct su PVM.

Mūsų nuomone, apklausos rengėjai gyventojus klaidina informuojami, kad balsavimas rengiamas būtent jų name. Tačiau tokias anketas minėta bendrovė išplatino visoje šalyje. Nėra jokių galimybių išsiaiškinti, kur tiksliai gyvena SMS žinutes siunčiantys gyventojai, kadangi apklausos rengėjai neprašo nurodyti šių duomenų. Taigi, gyventojai faktiškai dalyvauja brangiai kainuojančioje apklausoje, kurios rezultatai prilygs eilinei bet kurioje interneto svetainėje surengtai nemokamai apklausai.

Gindama daugiabučių gyventojų interesus, NPAA sieks, kad apklausos organizatorių veiksmai būtų teisiškai įvertinti. Gyventojus, kurie jaučiasi nukentėję dėl Nacionalinio nuomonių centro veiksmų, kviečiame kreiptis į jų daugiabutį namą administruojančią bendrovę.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų