Daugiausia pirkėjų į el. parduotuvę atveda subjurę orai

Subjurę orai yra viena iš pagrindinių priežasčių, į elektronines parduotuves atvilioja gausiausią pirkėjų būrį.

Tuomet, kai už lango speigas, šlapdriba ar lietus, pageidaujamą telefoną, planšetinį ar nešiojamąjį kompiuterį su tinkamu mobiliojo interneto planu klientams patogiau išsirinkti nekeliant kojos iš namų, teigia telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“.

Esą subjurus oro sąlygoms pirkėjų srautas el. parduotuvėje padidėja visuomet, nepriklausomai nuo metų ar paros laiko. Darbo dienomis ir savaitgaliais joje aktyviausiai perkama anksti ryte ir vėlai vakare.

„Pirkimas internetu populiarėja visame pasaulyje, ši tendencija stiprėja ir el. parduotuvėje. Šiuo metu per mėnesį sulaukiame septynis kartus daugiau užsakymų negu tada, kai tik ją atidarėme – tai išties didžiulis pokytis. Dabar iš bet kur ir bet kada galite patikrinti pageidaujamo telefono ar kompiuterio kainą ir nieko nelaukdami jį įsigyti – tai labai paprasta, lengva ir patogu“, – sako „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas.

Aktyviausi el. parduotuvės klientai – 25-35 metų amžiaus. Daugiau nei 40 proc. užsakymų yra pateikiama iš penkių didžiųjų Lietuvos miestų, likusioji dalis – iš mažesniųjų miestų ir kaimų.

„Mūsų klientai el. parduotuvę vertina dėl to, kad jos asortimentas plačiausias iš visų prekybos salonų. Be to, el. parduotuvėje galima patogiai palyginti visų siūlomų mobiliųjų telefonų ar planšetinių bei nešiojamųjų kompiuterių savybes ir kainas, lanksčiai pasirinkti tinkamus mokėjimo planus, pasinaudoti lojalumo nuolaidomis ir privilegijomis“, – sako D. Maikštėnas.

Beje, dažniausiai operatoriaus el. parduotuvėje perka vyrai, kurių vardai Tomas, Andrius ir Vytautas, bei moterys, kurių vardai Lina, Kristina ir Rasa.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių