Drabužiais prekiaujanti „Aprangos" įmonių grupė tikisi užsidirbti iš turtingojo visuomenės sluoksnio. Savo parduotuvę ji perkelia į prabangiųjų prekių rajoną - sostinės Rotušės aikštę.
Nuo šiandienos (gruodžio 12 d.) „Aprangos" grupės parduotuvė „Mados linija" Vilniuje perkeliama iš Gedimino prospekto į Rotušės aikštę.
Ji atidaroma greta kitų grupės valdomų prabangos parduotuvių: „Emporio Armani", „Ermenegildo Zegna", „Hugo Boss", „Max Mara" bei „La Perla".
Pranešama, kad naujoje 240 kv. parduotuvėje bus pristatomi garsūs pasaulyje prabangos prekės ženklai „D&G", „GF Ferre", „Just Cavalli", „Versace Jeans Couture", „7 For all
Mankind", „Dirk Bikkenbergs", „Galliano".
Naujos parduotuvės stilių kūrė Vokietijos architektūros ir dizaino kompanija „Blocher Blocher Partners".
Ankstesniosios „Mados linijos" vietoje Gedimino prospekte artimiausiu metu bus
įrengta „Išparduotuvė A" moterims.
Šiuo metu „Aprangos" grupė yra įkūrusi 101 parduotuvę Baltijos šalyse: 71 iš jų Lietuvoje, 23 - Latvijoje, 7 - Estijoje. Vien šiais metais įmonių grupė atidarė 21 naują parduotuvę, o tris senas uždarė.
Naujausi komentarai