„Siemens“ žada sutvarkyti Vilniaus šviesoforus Pereiti į pagrindinį turinį

„Siemens“ žada sutvarkyti Vilniaus šviesoforus

2009-04-02 17:17
„Siemens“ žada sutvarkyti Vilniaus šviesoforus
„Siemens“ žada sutvarkyti Vilniaus šviesoforus / Mindaugo Ažušilio nuotr.

Daug vilniečių skundų sulaukusi nauja šviesoforų sistema yra nuolat tobulinama, pabrėžia darbus atliekanti bendrovė „Siemens“. Ji savąją darbų dalį žada pabaigti jau šią vasarą.

Kaip žurnalistams sakė „Siemens“ transporto ir pramonės sprendimų direktorius Kęstutis Čiplys, vilniečių pasipiktinimas kai kuriais naujais sprendimais yra suprantamas, mat šviesoforų sistema tebederinama, ir specialistai jos parametrus iš naujo derina kone kasdien. Tačiau permainos, anot jo, jau davė vaisių.

Kol kas „Siemens“ gali pasigirti pastebimai pagerėjusiu transporto judėjimu maršrute tarp oro uosto ir Žaliojo tilto. Kaip rodo „Siemens“ surinkti statistiniai duomenys, šiuo maršrutu automobiliai dabar juda kur kas greičiau nei prieš porą metų.

Ši Vilniaus transporto sistemos dalis yra pirmoji, kurioje „Siemens“ jau atliko visus pagrindinius darbus ir įdiegė visus tris šviesoforų sistemos veikimo lygius. Dabar tarp oro uosto ir Žaliojo tilto stovintys šviesoforai veikia keturiais režimais (dieniniu, naktiniu bei rytinio ir vakarinio piko), reaguoja į transporto srautus ir pagal šiuos duomenis padidina ar sumažina tam tikrų gatvių pralaidumą bei prisitaiko prie eismo dinamikos, keičiant šviesoforų veikimo intervalus.

Kituose vadinamuosiuose eismo koridoriuose dar nepažengta taip toli: visuose veikia pirmasis lygis (t.y. keturi režimai), dalyje - antrasis lygis. Visus sistemos derinimo darbus „Siemens“ numato pabaigti jau šių metų vasarą.

Vis dėlto, kaip teigė K.Čiplys, viena iš netobulo šviesoforų sistemos darbo priežasčių - ir patys transporto dalyviai. „Siemens“ specialistas pabrėžė, kad jeigu vairuotojai ir pėstieji laikytųsi kelių eismo taisyklių, sistemos efektyvumas gerokai padidėtų.

K.Čiplio žodžiais, vienas neatidus vairuotojas ar vienas ne laiku į kelią išėjęs pėstysis gali sujaukti transporto srautą ir išderinti sistemos darbą. Anot jo, eismo dalyvių kultūra (ar jos trūkumas) yra viena didžiausių problemų, su kuriomis susiduria sostinės šviesoforų sistema.

Plačiau apie šviesoforų sistemos ateitį skaitykite penktadienio dienraštyje „Vilniaus diena“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų