Naujojo “Audi A5 Sportback” eskizai Pereiti į pagrindinį turinį

Naujojo “Audi A5 Sportback” eskizai

2009-06-30 16:56
Naujojo “Audi A5 Sportback” eskizai
Naujojo “Audi A5 Sportback” eskizai / "Audi" nuotr.

Sportback“ perėmė geriausias skirtingų kupė, sedano ir universalo savybes. „Sportback“ prisijungia prie „Coupé“ bei „Cabriolet“ ir tampa trečiuoju A5 modelio šeimos nariu bei tuo pačiu sukuria visiškai naują segmentą. „Audi“ atstovybėse šis ratuotis pasirodys rugsėjį ir kainuos nuo 36 050 eurų. 

„A5 Sportback“ dizainas patraukia dėmesį elegantišku, ištęstu, sportišku profiliu. Didelis nukirstas automobilio galas atitinka bendrą automobilio stilistiką. Nedidelis spoileris bei difuzoriaus intarpas kontrastuoja tarpusavyje ir kartu paryškina ilgo automobilio kėbulo atletiškumą. 

480 litrų bagažinės tūris beveik prilygsta „A4 Avant“, o atlenkus galinių sėdynių atlošus jis padidėja iki 980 litrų. 

Visi naujojo modelio varikliai atitinka „Euro5“ išmetamųjų emisijų standartus. Dyzeliniai varikliai turi smulkiųjų dalelių filtrus. Pradžioje „A5 Sportback“ bus galima pasirinkti su vienu iš dviejų benzininių ir iš trijų dyzelinių variklių. Dvi benzininės versijos - 2.0 litro TFSI quattro su 155 kW (211 AG) pajėgumo ir 350 Nm sukimo momentu, ir 3.2 litro V6 quattro, išvystantis 195 kW (265 AG) pajėgumą,  yra suderintos su vožtuvų pakėlimo sistemomis. Ši savybė leidžia pasiekti daugiau galios ir didesnį sukimo momentą su mažesnėmis degalų sąnaudomis. 

Nuo pat modelio pasirodymo pradžios bus galima rinktis ir automobilius su 2.0 TDI (125 kW /170 AG) 350 Nm, 6 laipsnių mechanine pavarų dėže ir „start/stop“ sistema, 2.7 TDI (140 kW/190 AG) ir 400 Nm bei trijų litrų V6 TDI (176 kW/240 AG), turinčiu įspūdingą 500 Nm maksimalų sukimo momentą, varikliais ir visų varančiųjų ratų „quattro“ transmisija. 

Naujai sukurta ESP sistema su elektroniniu diferencialo blokavimu priekinėje ašyje užtikrina pastebimai pagerintą vairo grįžtamąjį ryšį. Tokiu būdu padidinamas vairavimo saugumas. 

„Audi“ leidžia vairuotojui pasirinkti iš trijų skirtingų transmisijos reguliavimo režimų, įtakojančių akceleratoriaus reakciją, pavarų perjungimo taškus. Jei automobilyje įdiegta MMI operacinė sistema, galima susikurti ketvirtą, laisvai programuojamą režimą.  

„Audi drive select“ sistema gali būti užsakoma kartu su viena ar daugiau nei trimis papildomomis technologijomis - adaptyvių amortizatorių bei dinamiško vairo mechanizmo sistemomis su kintama vairo stiprintuvo įtaka ir „quattro“ diferencialu 3.0 TDI ir 3.2 FSI versijose. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų