Itališkų automobilių populiarumas Lietuvoje augo

Pirmąjį šių metų ketvirtį naujų lengvųjų automobilių rinka Lietuvoje smuko 2 procentais, tačiau tai nesumažino itališkų automobilių populiarumo - sausio-kovo mėnesiais šalyje registruota 16 proc. daugiau naujų „Fiat„ (252 vnt.) ir 3 kartus daugiau naujų „Alfa Romeo“ automobilių (17 vnt.) nei 2012 m. tuo pačiu laikotarpiu.

„Pirmąjį šių metų ketvirtį augusį itališkų automobilių populiarumą, visų pirma, lėmė itin aktyviai vykdyti pardavimai asmeninių automobilių srityje ir, žinoma, galimybė pirkėjams pasiūlyti įvairius poreikius atitinkančius kokybiškus produktus - tiek savo dizainu, tiek techninėmis savybėmis patrauklius italų  modelius„, - sako UAB „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.

Šių prekės ženklų populiarumą naujų automobilių pirkėjų tarpe bene geriausiai iliustruoja „Fiat„ ir „Alfa Romeo“ modelių iškovotos tvirtos lyderių pozicijos. Oficialiais „Autotyrimų„ duomenimis, mažų automobilių segmente absoliučiu lyderiu vis dar gali vadintis stilingasis mažylis „Fiat 500“ - sausio-kovo mėnesiais šio modelio automobilių Lietuvoje registruota 133 vnt., mažų vienatūrių segmente lyderiauja naujasis „Fiat 500L„ (40 vnt.), o prestižinių mažų ir kompaktinių automobilių segmente - elegantiškoji „Alfa Romeo Giulietta“ (16 vnt.).

Sėkmingu pirmąjį šių metų ketvirtį atstovas Baltijos šalyse  gali vadinti ir dėl dar labiau sustiprėjusių įmonės pozicijų komercinių automobilių rinkoje ir gerokai išplėsto šių klientų rato. Sausio-kovo mėnesiais Lietuvoje iš viso buvo registruoti 54 komerciniai „Fiat„ automobiliai arba 23 proc. daugiau nei 2012 m. tuo pačiu laikotarpiu. Populiariausias iš komercinių „Fiat“ modelių buvo „Ducato" - Lietuvoje registruoti 32 šio modelio automobiliai.

„Ne pirmus metus būdami komercinių automobilių rinkos lyderiais pastebime, jog įmonės, išbandžiusios „Fiat„ komercinius automobilius, ypač „Ducato“, keisdamos ar pildydamos savo automobilių parką vėl renkasi šį gamintoją, argumentuodamos savo pasirinkimą kokybe ir nedideliais eksploatavimo kaštais. Todėl neabejojame, kad šios markės automobilių populiarumas komercinių automobilių rinkoje tik didės„, - sako „Autobravos“ vadovas.

Įmonė tikisi ir toliau stiprinti savo pozicijas tiek asmeninių, tiek komercinių automobilių kategorijose - 2013 m. planuojama pabaigti su 10 proc. augimu. Esą didžiausią dėmesį planuojame skirti pernai debiutavusiam ir savo pirkėją jau atrandančiam vienatūriui „Fiat 500L„ bei šeimos visureigiui „Fiat Freemont“, kuris pasižymi patrauklia kaina, nedidelėmis eksploatacijos išlaidomis bei turtinga bazine komplektacija, kuri lenkia net ir kai kuriuos „Premium“ klasės automobilius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių