Daugelio madas transporto pasaulyje diktuojančių kompanijų strategai aktyviai ruošiasi makroekonomikos specialistų pranašaujamai recesijai ir skelbia drastiškai mažinantys gamybos apimtis bei atleidinėjantys darbuotojus.
„Nissan" neseniai pranešė kuriam laikui stabdantys modelių „Note" ir „Micra" gamybą. Barselonoje esančioje šios kompanijos įmonėje, kurioje gaminami visureigiai „Pathfinder", „Pavara" bei vienatūris „Primastar", koreguojami anksčiau skelbti planai. Minėtų mašinų „tiražas" mažinamas nuo 193 iki 130 tūkst. vienetų. Be to, kompanija ketina atsisakyti net 27 proc. darbuotojų.
Savo planus peržiūrėjo ir „Hyundai". Iki metų pabaigos jie pagamins 656 tūkst. automobilių mažiau, nei buvo ketinama. Vengdami perpildyti sandėlius ir užbėgti būsimoms problemom už akių, korėjiečiai nusprendė sumažinti Alabamoje (JAV) esančios gamyklos "apsisukimus".
Nemalonumų neišvengė netgi „Mercedes". Prestižinių automobilių koncerno vadovybė perspėjo, kad greičiausiai su dalimi darbuotojų teks atsisveikinti, nes pardavimai pastebimai mažėja.
Apie 200 darbuotojų atleisti ketina ir dar viena premimium segmento automobilius gaminanti - „Jaguar". Kita britų kompanija - „Land Rover" - ieškodama išeities iš krizės, nusprendė dirbti tik keturias dienas per savaitę.
Apžvalgininkai perspėja, kad ateinantys metais gali būti vieni juodžiausių automobilių gamintojams, per visą istoriją. Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) skelbia, jog metiniai automobilių pardavimai šįmet jau smuko per 8,2 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Naujausi komentarai