„Virgin Atlantic“ išsižadėjo „flyLAL“ keleivių

Avialinijos „Virgin Atlantic“ atsisako priimti žlungančios bendrovės „flyLAL“ klientus, nusipirkusius bilietus į šios kompanijos skrydžius per „flyLAL“ sistemą.

Kaip informuoja nukentėjusių „flyLAL“ klientų atstovas Vytautas Mikelionis, „Virgin Atlantic“ oficialiai atsisako priimti Lietuvos avialinijų klientus. Esą užsienio avialinijos negavo pinigų, kuriuos keleiviai sumokėjo už „flyLAL“ parduotus bilietus į „Virgin Atlantic“ skrydžius, ir dėl to atsisako aptarnauti Lietuvos įmonės klientus.

Vienintelė „Virgin Atlantic“ siūloma išeitis - pirkti naujus bilietus, t.y. už tą pačią kelionę mokėti du kartus.

Kaip jau skelbėmė, „flyLAL“ skaičiuoja iš bilietų į atšauktus skrydžius pardavimo surinkusi apie 6 mln. litų. Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis jau pirmadienį apsispręs, ar kreiptis į Generalinė prokuratūrą dėl įmonės ir jos akcininkų veiksmų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių