Vairuotojo egzaminas – neįkandamas riešutėlis: mokiniai nebetiki, kad išlaikys iš pirmo karto

  • Teksto dydis:

„Regitros“ duomenimis, savo laimę tapti vairuotoju kasmet bando beveik 100 tūkst. gyventojų, tačiau tik trims iš dešimties tai pavyksta. Kiti yra priversti sėsti atgal į mokomąjį automobilį, praneša Info diena.

Instruktoriai pasakojo, kad dažniausiai būsimi vairuotojai viršija greitį, taip pat netinkamai rodo posūkio signalą ir negeba sulėtėti ar pagreitėti, dėl to sukelia įvairias avarines situacijas. Kai kurie net saugos diržą pamirštą prisisegti ir taip sukelia pavojų savo gyvybei. Kai kuriems net prisiparkuoti nepavyksta, nes pamirštama žvalgytis.

Kad vairuotojo pažymėjimas lyg auksinis, patvirtino ir jo siekiantys vairuotojai.

„Išlaikiau, dabar laukiu teisių. Išlaikiau ne iš pirmo karto – Klaipėdoje du kartus neišlaikiau, tada vieną kartą buvau Kaune. Ketvirtas kartas Vilniuje – išlaikytas“, – pripažino vienas jaunuolis.

„Ką tik buvo antras kartas. Nesėkmingas”, – atviravo kita būsima vairuotoja.

Vairavimo instruktoriai vardijo skirtingas tokių rezultatų priežastis.

„Karantinas. Karantinas turėjo labai dideles pasekmes, nes du kartus „Regitra“ buvo uždaryta, susidariusios eilės iki šiol niekur nedingsta“, – aiškino vairavimo instruktorė Olga Židovlenkova.

Toks įspūdis, kad patiems mokiniams šiuo metu visai nesvarbu. Jie tą pirmą kartą vertina kaip pasibandymą, beveik nebetiki tuo, kad išlaikys iš pirmo karto.

„Tai yra kažkas giliau negu „moku“ ar „nemoku“. Tai yra darbas su savimi ir psichologija“, – komentavo vairavimo instruktorius Justas Vaitkus.

„Toks įspūdis, kad patiems mokiniams šiuo metu visai nesvarbu. Jie tą pirmą kartą vertina kaip pasibandymą, beveik nebetiki tuo, kad išlaikys iš pirmo karto“, – teigė vairavimo instruktorius Artūras Pakėnas.

Kai kurie kalbinti mokiniai tikino, kad vairavimo egzaminas sudėtingėja, bet instruktoriai jiems atkerta, kad tai neįmanoma.

„Duokite man šimto kilogramų štangą, man ji bus žiauriai sunki. O koks Žydrūnas Savickas viena ranka pasimojuodamas nueis. Tas sunkumas priklauso nuo pasiruošimo lygio“, – šnekėjo A. Pakėnas.

Pačios „Regitros“ atstovai aiškino, kad į egzaminą ateina begalė tinkamai nepasiruošusių gyventojų ir kaltina tiek instruktorius, tiek mokinius. Esą abi pusės neskiria pakankamai dėmesio pasiruošimui.

„Yra 30 valandų vairavimo. To tikrai nepakanka“, – sakė „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas.

Direktoriaus pavaduotojas sakė, kad jų pasiūlytos naujovės, tokios kaip klausytis muzikos egzamino metu ar naudotis navigacija, naujiems eismo dalyviams nepadeda.

„Mes palyginome, koks išlaikymo procentas buvo prieš spalį ir po spalio, tai skirtumas pusė procento. Pablogėjo. Užtenka tų naujovių. Mokymo sektorius turi spėti prisitaikyti prie tų naujovių“, – tikino S. Šuminas.

Šiemet, kaip ir pernai, teisės vairuoti siekė apie 30 tūkst. žmonių. Tačiau vairuotojais tapo triskart mažiau.

 

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Ir kvailiui aišku

Ir kvailiui aišku portretas
kad neišlaikoma todėl kad egzaminuotojai nenori kad išlaikytų. Ar gali būt geriau nei pastoviai iš oro ,,melžiama karvė"?:D).Nieko daugiiau nereikia tik nepraleisti. Ir nuolatiniai pinigai garantuoti.

S.S.S.

S.S.S. portretas
ankščiau kai laikydavo prie policijos tai dauguma išlaikydavo be problemų. Ir važiuoja iki šiol geriausiai. Po to kai atsirado Regitrą su savo nesąmonėmis ir pradėjo išlaikymo rezultatai kristi. Ir kuo toliau to prisigalvoja visokių nesąmonių, kurios reikalingos tik egzaminui išlaikyti, o po visi vis tiek važiuoja kaip kas nori ar patogiau

Op

Op portretas
Gerai yra, o ir taip pilną lohu keliuose. Kuriems reiktu perlaikyti 8 kartus.
VISI KOMENTARAI 7
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių