Būsimų vairuotojų rezultatai vis prastėja: egzaminus laiko ir po keliasdešimt kartų

  • Teksto dydis:

„Regitroje“ yra laukiančiųjų eilė laikyti teorijos egzaminą, pranešama LNK reportaže.

Goda savo jėgas išbando jau ne pirmą kartą, tačiau šį kartą sėkmė nusišypso. Ji mini, kad egzaminą išlaikė iš šešto karto, o praktinė dalis jai sekasi gerokai labiau nei teorinė.

„Regitros“ duomenimis, siekiančiųjų gauti vairuotojo pažymėjimą rezultatai prastėja.

„Teorijos egzaminai nuo 51 proc. 2020 m. sumažėjo iki 45 proc. praėjusiais metais, o praktikos vairavimo egzaminai, priklausomai nuo to, ar asmuo nori su mechanine pavarų dėže, ar su automatine, sumažėjo nuo 38 proc. iki 35 proc.“, – kalbėjo „Regitros“ korupcijos prevencijos pareigūnas Edmundas Bogavičius.

Pasak „Regitros“ atstovo, ne iki galo pasiruošę būsimi vairuotojai vietoj to, kad įdėtų daugiau pastangų mokydamiesi, egzaminuose bando laimę ir juos laiko net keliasdešimt kartų.

„Turim keletą klientų, kuriems išsilaikyti teoriją pavyko iš 60 karto, praktinį vairavimo egzaminą – iš 39 karto“, – tęsė E. Bogavičius.

Tačiau tie, kurie užsispyrimu nepasižymi, bando ieškoti trumpesnių kelių vairuotojo pažymėjimui gauti. Pavyzdžiui – jį nusipirkti. Vien per pastaruosius keturis mėnesius „Regitra“ jau užfiksavo per 60 pardavėjų anketų socialiniuose tinkluose, siūlančių būtent tokią neteisėtą paslaugą. Vis dėlto norėdami apeiti sistemą gyventojai patys būna apgauti.

„26-erių metų mergina, Klaipėdos rajono gyventoja teisėtu būdu bandė įgyti vairuotojo pažymėjimą, tačiau nepavykus ji nusprendė jį nusipirkti internetu“, – pasakojo Klaipėdos vyriausiojo policijos komisariato komunikacijos poskyrio vedėja Andromeda Grauslienė.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

Mergina už tariamą vairuotojo pažymėjimą paklojo įspūdingą sumą.

„Iš pradžių buvo sutarta pervesti vienokią sumą – 650 eurų, vėliau dar kelis kartus iš jos pareikalauta įvairių sumų – nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų, o galiausiai moteris pervedė kiek daugiau nei aštuoniolika tūkstančių eurų“, – tęsė A. Grauslienė.

Praktikos egzaminas „Regitroje“ kainuoja kiek daugiau nei 40 eurų. Tai reiškia, kad už tiek, kiek mergina sumokėjo sukčiams, pastaroji būtų galėjusi egzaminą laikyti daugiau nei 430 kartų. Sukčiai dažniausiai apsimeta tariamais arba iš tiesų „Regitroje“ dirbančiais darbuotojais ir žada viską suderinti.

Turim keletą klientų, kuriems išsilaikyti teoriją pavyko iš 60 karto, praktinį vairavimo egzaminą – iš 39 karto.

„Mes sulaukiame piliečių nepasitenkinimų, kad mūsų darbuotojas jau turėjo padaryti pažymėjimą. Mes patikriname sistemoje ir matome, kad toks asmuo iš viso dar nelaikė egzamino. Tada jis būna stipriai nusivylęs“, – kalbėjo E. Bogavičius.

Policijos pareigūnai primena, kad nusikaltimas yra ne tik padirbinėti, bet ir pirkti padirbtus dokumentus.

Yra ir tokių atvejų, kai pažadama, kad būsimam vairuotojui laikyti egzaminą reikės tik dėl akių. Esą, dėl teigiamo rezultato sutarta iš anksto. Jei neišlaikoma, sukčiai grąžina dalį pinigų motyvuodami, kad buvo padarytos kritinės klaidos, prieš kurias egzaminuotojas užsimerkti negali, nes yra filmuojamas. Nesąžiningiems asmenims vairavimo egzaminą laikyti pakartotinai leidžiama tik po metų. „Regitros“ teigimu, kad užtektų laiko susivokti, jog norint gauti teises reikia įdėti šiek tiek pastangų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Tomas

Tomas portretas
Esu psipiktines Regitros korumpuota sistema. Jei neduodi kysio specialiai sukirtineja per egzamina, kad perlaikinetum po kelis kartus. Tie kas duoda kysi praleidzia is pirmo karto. Asmeniskai zinau atvejus kas islaike uz pinigus. Saziningai laikantys egzamina kencia del Regitros korupcijos

čempionas ,

čempionas , portretas
kas nutiko auto mokyklosvblogai mokina jaunima ,iki tam tikru egzaminu neikala i galva tai poterius kursantams norintiems sesti prie vairo turėtu suprasti kad einu po triju mėn ir iš karto išlaikau, ir visam gyvenimui yra pamoka duota poteriuko, žinosi ka pasekėi ir kokia atsakomybe turėsi nešti, lipdamas prie vairo ir sodinsi keleivi už i jau atsakai kad butinai keleivis turės buti sveikas koki tu isodinai ir nuvežėi, jokios kalbos o keli važuodamas kiekviena kliutis yra tavo atsakomibes jausmo pareiga sustoti praleisti ir žiūrėti akimis bet ne užpakaliu, ir laikytis sekti nuorodu ženklu išdėsimus, ka mokino ir griečio pedalo nespausti, kur nereikia,

tegul eina š... visi brudai.lt.ru.com ir t.t.

tegul eina š... visi brudai.lt.ru.com ir t.t. portretas
Visų pirma - kaip gali leisti egzaminuotis neišmokius teorijos ir vairavimo? Juk turėtų vertinti patys instruktoriai kiekviename etape. Išvada - niekam tikęs mokymas, pinigų ėmimas už nieką. Antra, jei mokymas geras, tai netinkamas egzaminavimas - psichologiniu spaudimu gali kiekvieną sužlugdyti. Išvada - pelną sau kuria nesąžininga veikla tiek mokymas, tiek egzaminavimas, nes visiems "reikia gyventi" - kapitalistinio pasaulio grimasa. Čia rūpi ne kieno nors gerovė, bet galimybė pasipelnyti. Tą įrodo ir karas prieš Ukrainą - niekam, išskyrus pačią Ukrainą, nebuvo nei noro užkirsti karo pradžią, nei nugalėti ruskius, nes reikia to karo patiems sužvėrėjusiems nuo pelno troškulio, kaip žvėrims nuo kraujo, ginklų bei energetikos pramonių magnatams. Ir netikėjau nuo pirmų dienų nė vienu propagandos žodžiu
VISI KOMENTARAI 10

Galerijos

Daugiau straipsnių