Švyturėliai negelbėja nuo kamščių
Mieste padidėjus transporto srautui, vis dažniau specialiųjų tarnybų automobiliai įstringa automobilių spūstyse.
Važiuoja prieš eismą
Klaipėdos greitosios medicinos pagalbos vyriausiojo gydytojo pavaduotoja Birutė Sedaravičiūtė kalbėjo, kad tai sena problema.
„Pacientai nesiskundė, kad greitoji medicininė pagalba vėluotų. Bet mes atvažiuotume tikrai greičiau, jei vairuotojai mieste būtų kultūringesni“,- mano ji.
Klaipėdos greitosios medicinos pagalbos gydytoja Vida Rimkuvienė teigė, kad sunkiausia pravažiuoti rytais ir vakarais piko valandomis.
„Kai gatvės būna užkimštos, vairuotojai, net ir norėdami pasitraukti į šoną, neturi kur dingti. Važiuojame prieš eismą. Ilgiau užtrunkame vykdami į šiaurinę miesto dalį, kur daugiau automobilių“,- kalbėjo kartu su greitosios medicinos pagalbos komanda pagal iškvietimus važiuojanti V.Rimkuvienė.
Bijo didelių mašinų
Klaipėdos priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos Operacinio vadovavimo skyriaus viršininkas Kastytis Gedminas nesiskundė vairuotojų kultūra.
„Vairuotojai praleidžia su įspėjamaisiais švyturėliais ir įjungtu garso signalu lekiantį automobilį. Tikriausiai bijo didelių, raudonai pažymėtų mašinų“,- mąstė K.Gedminas.
Jis įvardino ir kitą problemą. Nepatyrę vairuotojai, išgirdę garso signalą, tiesiog sustoja, taip sudarydami kliūtį gelbėjimo tarnyboms.
„Sunkiausiai pravažiuoti Sausio 15-osios ir Minijos gatvių sankryža, Mokyklos gatvės žiedu. Rūpesčių kyla dėl uždaryto Biržos tilto. Tenka važiuoti Pilies gatve, kurioje eismas intensyvus“,- pastebėjo K.Gedminas.
Piktybiškų vairuotojų mažai
Klaipėdos policijos patrulių rinktinės mobilaus būrio vadas Gedas Sakalauskas pastebėjo, kad Vilniuje specialiaisiais švyturėliais pažymėtiems automobiliams pravažiuoti yra lengviau. „Klaipėdoje vieni vairuotojai praleidžia, kiti ne. Buvo tik keletas atvejų, kai į įvykio vietą, skubantys pareigūnai nepraleisti piktybiškai. Tokiems gresia baudos“,- teigė G.Sakalauskas.
Policijos viešųjų ryšių grupės vyriausias specialistas Albinas Strumyla priminė, jog kiekvienas vairuotojas turi žinoti, kad mėlynais ir raudonais švyturėliais pažymėtiems specialiųjų tarnybų automobiliams privalo duoti kelią, išgirdus specialius garso signalus, sustoti dešiniajame kelkraštyje.
Negerbia apsaugininkų
Privačių apsaugos tarnybų automobiliai taip pat pažymėti įspėjamaisiais ženklais - oranžiniais švyturėliais. Jie nesuteikia pirmumo teisės, tik atkreipia vairuotojų dėmesį. Garso signalo šios tarnybos neturi teisės naudoti.
„Dažnai vairuotojai neparodo supratimo į iškvietimą skubantiems mūsų įmonės ekipažams ir jų nepraleidžia. Kultūringesni yra vyresnio amžiaus vairuotojai“,- sakė apsaugos įmonės „Falck Security“ atstovas Antanas Sabalys.
„Jei ekipažas užstringa automobilių spūstyje, iš karto siunčiame kitą automobilį“,- informavo A.Sabalys.
Apsaugos įmonės „Argus“ pardavimų direktorius Tomas Jonaitis teigė, kad yra piktybiškai nepraleidžiančių vairuotojų - žmonės nepagalvoja, kad kitą kartą galima skubėti pas juos.
Naujausi komentarai