Balandžio 20 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino du Rusijos orlaivius TU-160 ir du SU-35, kurie skrido iš RF žemyninės dalies virš Baltijos jūros į pietus. Orlaiviai, kaip nurodoma Krašto apsaugos ministerijos pranešime, skrido be radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) nepalaikė, skrydžio plano neturėjo.
Balandžio 20-ąją NATO oro policijos naikintuvai atpažino RF orlaivį A-50, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį, ir du SU-27, pakilusius iš RF Kaliningrado srities, skridusius virš Baltijos jūros ir grįžusius į Rusijos Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, skrydžio plano neturėjo.
Tą pačią dieną NATO oro policijos naikintuvai atpažino dar du RF orlaivius TU-160 ir du SU-27 bei juos pakeitusius du SU-35, grįžtančius į Rusijos žemyninę dalį. Orlaiviai skrido be radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, skrydžio plano neturėjo.
Balandžio 21 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino Rusijos orlaivį A-50, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su RSVC palaikė, skrydžio planą turėjo. Taip pat atpažintas Rusijos orlaivis IL-76, skridęs tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido su radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė, skrydžio plano neturėjo.
Naujausi komentarai