„Jaunimo linija“ emocinę paramą teiks tiesioginiais pokalbiais internetu

  • Teksto dydis:

Kokybišką emocinę paramą nuo šiol bus galima gauti ne tik paskambinus telefonu ar parašius elektroninį laišką.

Emocinės paramos tarnyba „Jaunimo linija“, bendradarbiaudama su „Teo“ ir „Omnitel“, pradeda naują projektą – pokalbius internetu (angl. chat).

Pokalbių internetu paslauga pradės veikti nuo gruodžio 2 dienos 18 val. ir bus teikiama trečiadieniais ir penktadieniais nuo 18 iki 22 val. bei šeštadieniais nuo 13 iki 17 val.

Pasak Agnės Mažvilaitės, „Jaunimo linijos“ vadovės, kiekvienais metais pagalbos linija tobulinama, kad būtų galima lengviau gauti emocinę paramą, todėl tebuvo laiko klausimas, kada tokia parama bus teikiama ir pokalbiais internetu.

Naujas būdas – paramos teikimas susirašinėjant „čia ir dabar“ – bus patrauklesnis daliai į mus besikreipiančių jaunų žmonių.

„Naujas būdas – paramos teikimas susirašinėjant „čia ir dabar“ – bus patrauklesnis daliai į mus besikreipiančių jaunų žmonių. Tiek dėl pobūdžio – trumposios žinutės yra įprastesnė jaunimo komunikavimo priemonė. Tiek dėl privatumo – susirašinėti galima būnant tarp kitų žmonių. Tiek dėl laiko sąnaudų – parašyti žinutę užtrunka trumpiau, nei rišliai sudėlioti laišką“, – sako A. Mažvilaitė.

Prisijungti prie pokalbių internetu programos bus galima per oficialų paramos linijos puslapį ir socialinio tinklo „Facebook“ paskyrą. Susirašinėjimo langas bus atskiras naršyklės langas, kuris lengvai prisitaikys prie įvairaus dydžio įrenginių – kompiuterių, telefonų, planšečių.

„Kelis mėnesius tobulinome pokalbių internetu paslaugą, siekėme, kad ji būtų kuo kokybiškesnė, suprantamesnė, paprastesnė. Šio projekto būtume neįgyvendinę be ilgamečių partnerių ir rėmėjų „Teo“ ir „Omnitel“, kurių lėšomis įsigijome bei įdiegėme naujausią programinę tiesioginių pokalbių internetu įrangą“, – teigia A. Mažvilaitė.

Bendrovė „Teo“ su „Jaunimo linija“ bendradarbiauja jau daugiau nei 14 metų ir yra reikšmingai prisidėjusi prie įvairių emocinės paramos linijos projektų.

Pokalbiais internetu emocinę paramą teiks savanoriai, kurie, be įprastos pasirengimo savanorystei programos, bus baigę ir specialius mokymus, skirtus turimiems įgūdžiams pritaikyti naujam emocinės paramos būdui.

„Jaunimo linija“ veiklą pradėjo 1991 m. ir šiuo metu yra viena didžiausių nemokamos emocinės paramos telefonu bei elektroniniais laiškais tarnybų Lietuvoje. Dėl emocinės paramos „Jaunimo linijos“ telefonu (8 800 28 888) kas mėnesį kreipiasi iki 6 000 žmonių ir sulaukiama iki 140 laiškų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių