Nesutinka, kad Lietuvoje per daug kelio ženklų: gero vairuotojo niekas neturėtų blaškyti

  • Teksto dydis:

Seimo narys Kęstutis Masiulis kreipėsi į Susisiekimo ministeriją su prašymu peržiūrėti kelio ženklų skaičių Lietuvoje, nes jis mano, kad mūsų šalyje jų yra per daug. Taip pat siūlo peržiūrėti kelio ženklų įrengimo taisykles. Apie tai LNK reportaže buvo kalbamasi su profesionaliu lenktynininku bei vairuotoju Antanu Juknevičiumi.

– Ar šalies keliuose tikrai yra per daug kelio ženklų?

– Šiai nuomonei nepritarčiau. Niekada nebuvau susimąstęs, kad kažkam tai galėtų būti problema. Mano nuomone, vairuotojas kelyje, kad ir kiek tos informacijos bebūtų, turi būti taip išmokytas, kad matytų viską ir būtų viskam pasiruošęs. Nesu dalyvavęs studijų darymuose, tačiau labai dažnai darbo reikalais tenka važiuoti įvairiose pasaulio valstybėse. Nesutikčiau, kad Lietuvoje kelio ženklų yra stipriai daugiau negu kitur arba per daug. Mes atitinkame visas europines konvencijas.

– Ar kelio ženklai gali vairuotoją blaškyti?

– Manau, kad gero vairuotojo niekas blaškyti neturėtų. Jis turi būti labai dėmesingas, turi matyti viską ir priimti visą informaciją aplinkui. Vairuotojas net autostradoje važiuodamas bent kartą per penkias sekundes turi užmesti žvilgsnį į veidrodėlius. Refleksiniu būdu. Turime matyti visą aplinką. Mūsų smegenys puikiai su tuo susidoroja. Informacijos niekada nebūna per daug. Jeigu vairuotoją blaško kelio ženklai arba jis nespėja jų matyti, kažkas negerai.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

– Kokių dar problemų matote Lietuvos keliuose?

– Pavyzdžiui, visuose rajoniniuose keliuose pridaryta labai daug žiedelių. Visų tų žiedelių kampai ir kraštai yra nukarpyti. Su jokia didesne mašina įsukti neįmanoma nekabinant ratais bortų. Tų problemų yra gerokai daugiau.

– Minėjote, kad apkeliaujate įvairias šalis. Ar Lietuvos keliai geri?

– Lietuvos keliai yra tikrai geri. Neturėtume skųstis. Kiekvienais metais mūsų keliai vis pagerėja. Žinoma, yra problemų, natūralu, yra, kur galėtume patobulėti.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Blusius

Blusius portretas
Be abejonės ženklų per daug ir sustatyti jie dažnai chaotiškai...

mano smegenys veikia taip

mano smegenys veikia taip portretas
kai as pamatau daug zenklu tai man pirma mintis buna ar mano kelias pagrindinis? jei mano kelias pagrindinis tai i jokius kitus zenklus nebekreipiu demesio, nes suvokt zenklu maisalyne reikia laiko, o kol ja suvoksi tai jau buni pravaziaves kokius 5 zenklu miskus ir neber prasmes gilintis kas ten buvo toj pirmoj maisalynej, kai po jos jau 5 maisalynes pravaziavai. O kalt ant stabdziu bandant suvokt nesuvokiama irgi nesaugu, nes taip tik avarija pasidarysi.... Beto atsitiktinis gyvas zmogus pasimaises kelyje daug svarbiau nei milijonas negyvu zenklu, tad demesi skiriu keliui, ar ant jo nera gyvybes, o ne nukreipiu demesi ziuret i miska zenklu ir ka nors gyva pervaziuot...

abcdefg

abcdefg portretas
Kas per sąvokos "geras" ar "blogas" vairuotojas? Eismas keliuose reguliuojamas ir kelių ženklai statomi turbūt turėtų būti pagal mokslu pagrįsta rekomendacijas, o ne kiekvieno mulkio valia. Ir ne kokie juknevičiai, kurie ne taip jau gerai vairuoja, bet gerai rėmėjų pinigus eikvoja, turėtų tai vertinti. Kiekvienam reikia žinoti savo vietą.
VISI KOMENTARAI 14

Galerijos

Daugiau straipsnių