Dėl mikroautobusų - tyla

Dėl mikroautobusų - tyla

2004-01-31 09:00

KELEIVIŲ VEŽIMAS

Dėl mikroautobusų - tyla

Ar skiriasi įvairių Lietuvos miestų viešojo transporto konkurencijos sąlygos? Kaip šio transporto sektoriaus konkurencija vyksta Klaipėdoje ir kas laukia miestiečių?

Vakar konferencijoje apie tai kalbėjosi Klaipėdos, Vilniaus ir kitų Lietuvos miestų vežėjai, Susisiekimo ministerijos ir Klaipėdos savivaldybės atstovai. Klaipėdos vicemeras Vidmantas Plečkaitis sakė, kad svarbiausiu pastarųjų metų uostamiesčio keleivių pervežimų laimėjimu galima laikyti vieningą savivaldybės atsiskaitymų su visais vežėjais sistemą (vienam municipaliniam ir dviem privatiems parkams taikoma vienoda atsiskaitymo sistema: “už vieną kelio kilometrą – tam tikra suma”). Įstaigos “Klaipėdos keleivinis transportas” vadovas Gintaras Neniškis mano, kad laimėjimas yra ir vienodų bilietų sistema, galiojanti visuose trijuose autobusų parkuose. Svečiai iš Vilniaus pastebėjo, jog Klaipėdoje naujovės buvo įdiegtos kelis kartus greičiau negu sostinėje. Be to, kai kurie privatūs sostinės vežėjai (didžiaisiais autobusais) neintegruoti į vieningą sistemą, kaip Klaipėdoje.

Uostamiestyje įvairesnė nei sostinėje vienkartinių ir terminuotų (atitinkamai 6 ir 12) bilietų sistema. Sostinėje kitokia ir zuikių gaudymo sistema – tai atlieka ne apsaugos tarnybos, bet autobusų parkų darbuotojai.

Tačiau konferencijoje neatsakyta į klausimą, ar Klaipėdos viešojo transporto vystymo planuose yra vietos maršrutiniams mikroautobusams. Ar mikroautobusus integruos į vienodų bilietų ir vieningo atsiskaitymo sistemą, ar ši transporto rūšis pasmerkta palaipsniui išnykti?

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų