„Akropolio“ reklama moksleivėms įsiutino: Kardashian svarbiau už Lietuvos istoriją

  • Teksto dydis:

Socialiniame tinkle „Facebook“ pasirodžiusi Vilniaus „Akropolio“ reklama moksleivėms gerokai papiktino internautus. Pasak jų, prekybos centro reklamos skyrius gerokai peržengė ribas, nes kaip vieną iš prioritetų moksleivėms iškėlė Kardashian šeimos gyvenimo detalių žinojimą, kuris esą yra daug svarbesnis nei Lietuvos istorijos išmanymas. Nors prekybos centro atstovai, kalbinti žurnalistų, ir atsiprašė pirkėjų, kuriuos tokio pobūdžio įrašas įžeidė, tačiau patalpinta informacija vis dėlto buvo panaikinta.

„Čia taip šiais laikais įsivaizduojam paaugles mergaites ir jų prioritetus: „11. Žinoti visas Kardashian šeimos gyvenimo detales – daug svarbiau nei Lietuvos istoriją“. Ar jūs juokaujat, Vilniaus „Akropolis“? Metų komunikacijos nesėkmė jau skrenda pas jus“, – asmeniniame socialinio tinklo „Facebook“ profilyje rašė viena iš pasipiktinusių moterų.

Prie įrašo kaip įrodymą, jog pastaroji citata yra ne iš piršto laužta, ji pridėjo ir kelis užfiksuoto ekrano vaizdus, kuriuose matyti ir daugiau panašaus pobūdžio teiginių, kuriais, tikėtina, siekdami, kad į prekybos centrą ateitų apsipirkti daugiau moksleivių, manė suviliosiantys reklamos atstovai.

„Be telefono – nė žingsnio. Jei dar neturi naujausiojo „iPhone“, jį rasi „iDeal Lietuva“, „Kad visas pasaulis žinotų, koks puikus yra tavo gyvenimas, gražiausiais momentais svarbu dalintis „Instagram“ ir „TikTok“, „Faktas: stilius svarbiau už funkcionalumą. Todėl svarbiausia, kad rankinė iš „H&M“ gerai atrodytų, o knygas galima pasinešioti ir rankoje“ ir kiti.

Minėtame socialiniame tinkle, prie pasidalytos nuomonės, kaipmat pasipylė komentarai, smerkiantys Vilniaus „Akropolio“ reklaminius triukus. Internautai plūdo rašydami tokius pastebėjimus, kaip: „jeigu tai ne juokai, tai didesnės tuštybės dar reikėtų paieškoti“, „jei kai kurių punktų nebūtų, tai sakyčiau akivaizdus sarkazmas. Bet ne, – tiesiog taip kvaila, kad sunku patikėti, jog rimtai rašyta“, – stebėjosi kai kurie.

„O paskui stebimės, iš kur vaikai tokie. Žiauriau nei žiauru“, – pabrėžė Laura. „Žodžiu, kas tu per paauglė, jei neturi kvepalų iš „Kristianos“? Skaitai ir lieki nesupratus, ar čia rimtai, ar vis dėlto čia sarkazmas?“ – nuostabos neslėpė Aistė.

„Na, dėmesį atkreipė, ko ir siekė. Linkiu, kad šios nuostabios reklamos autorių vaikai ir nenorėtų nieko žinoti apie trigonometriją, tik apie madingas šlepetes. Karma, ar kažkas tokio“, – rašė Skaistė.

Tuo tarpu prie įrašo komentavęs Ąžuolas stojo į priešingą barikadų pusę iš dalies užtardamas prekybos centro atstovų pasidalytą reklamą: „bet čia savotiškas sarkazmas – toks jaunimas, taip yra. Pažiūrėkit: „Instagram“, influencinimai ir kiti dalykai. Čia pašiepia 21 amžiaus jaunimą. Jūs, tėveliai, pykstat, aš suprantu, bet, deja, jau kiti laikai“, – rėžė jis.

Tačiau, kad ir kokią mintį talpindami tokio pobūdžio įrašą socialiniame tinkle turėjo Vilniaus „Akropolio“ reklamos atstovai, pasirinkta jį pašalinti. O žurnalistams paprašius paaiškinti, ką gi reiškia tokia stereotipų nestokojanti reklama moksleivėms, „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas sakė nuoširdžiai atsiprašantis lankytojų ir visų moksleivių bei jų tėvelių, kuriuos galėjo įskaudinti įrašas apie madą mėgstančią dešimtokę.

„Šis įrašas „Facebook“ paskyroje yra vienas iš kampanijai „Ačiū, vasara! Labas, mokykla!“ skirtų įrašų serijos, kalbančių apie įvairių pomėgių turinčius moksleivius: sportininkus, gamtininkus, matematikus, literatus, menininkus. Gerbiame visus, neišskiriant žmonių nei pagal lytį, nei pagal pomėgius, juo labiau niekuomet nesiekiame formuoti stereotipų ar klijuoti etikečių. Pripažįstame, kad kai kurie įrašo teiginiai stokoja etiškumo ir gali būti suprantami neigiamai. Dar kartą atsiprašome dėl to“, – teigė jis.

Toks ne vieną socialinio tinklo naudotoją nustebinęs įrašas, Vilniaus „Akropolio“ pasitelkiamas ne pirmą kartą. Anksčiau profilyje buvo galima išvysti ir į moksleivių vaikinų auditoriją orientuotą reklamą:

„Kartais tenka pasirinkti – bėgti į pamoką ar į treniruotę. Kad būtum pasiruošęs viskam, užsuk į „Akropolio“ Mokyklinių prekių mugę“, – rašoma įraše, kurį taip pat nuspręsta panaikinti.



NAUJAUSI KOMENTARAI

daryra

daryra portretas
atėjo, parėjo matai

Reklama

Reklama portretas
Todėl moksleiviai ir vengia mokyklinės uniformos, moksleivės į pamokas ateina su makiažu, prilipdytomis blakstienomis, priklijuotais nagais, dažytomis papūstomis lūpytėmis, pasirėdžiusios " firminiais" drabužėliais, moksleivių elgesys nenusileidžia " įvaizdžiui". Mokyklų vadovai privalo kreipti didesnį dėmesį moksleivių išvaizdai, nes mokykla ne naktinis klubas.

akivaizdu gi

akivaizdu gi portretas
Dalaso planas neegzistuoja (c), bet labai gerai veikia.
VISI KOMENTARAI 14

Galerijos

Daugiau straipsnių