Tyrimas: už mokesčių mokėtojų pinigus perkama asmeninė politikų reklama

Per pustrečių metų valstybės išlaidos viešiesiems ryšiams siekia beveik 50 mln. eurų, skelbia LRT.

Visuomeninio transliuotojo tyrimo medžiaga rodo, kad mokesčių mokėtojų lėšos naudojamos ir asmeninei politikų savireklamai.

Beveik trečdalis minėtos sumos teko keturioms viešųjų ryšių ir žiniasklaidos planavimo agentūroms „VIP Viešosios informacijos partneriai“, „Idea prima“, „Carat“ ir „Via media“ bei vienai žiniasklaidos priemonei – „All Media Lithuania“, žinomai kaip „TV3“.

Per pirmąjį šių metų pusmetį viešųjų ryšių specialistams valstybė išleido apie 13,7 mln. eurų, arba daugiau, nei per visus 2017-uosius. Daugiausia naudojamos Europos Sąjungos lėšos.

Viešųjų pirkimų tarnyba pastebi, kad viešinimo projektų laikas sutampa su rinkiminiu laikotarpiu.

„Nors instrumentas skirtas visai kitiems tikslams, pavyzdžiui, Europos Sąjungos paramos sklaidai. Dažnai politikai tuo naudojasi ir tai pritaiko savo populiarumui didinti arba savo darbams apdainuoti, kad sektųsi kituose rinkimuose“, – portalui lrt.lt teigė tarnybos vadovė Diana Vilytė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

LRT islaikymas

LRT islaikymas portretas
is visu mokesciu moketoju, o atstovaukama tik konservolyberastpadluckininku gauja.

As

As portretas
Iš tikro mums būtų įdomu- kur žiūri atsakingos institucijos, kiek yra nubaustu ir kiek politikų grąžino pinigus į valstybės biudžetą.Ir kada bus gana vogti iš savęs?

deinis

deinis portretas
Skaitau straipsnį ir savo ausimis netikiu ,ar tikrai pinigai išleisti ne pagal paskirti ,tada kur yra prokuratūra ir pinigai turi būti sugražinti į biudžėtą iš tų asmenų ,kurie pasisavino ar jau nebera DIEVO.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių