Pagal legendinį „Tetrio“ žaidimą kuriamo filmo biudžetas – 80 mln. dolerių Pereiti į pagrindinį turinį

Pagal legendinį „Tetrio“ žaidimą kuriamo filmo biudžetas – 80 mln. dolerių

Prieš trisdešimt dvejus metus rusų programuotojo Aleksėjaus Pažitnovo sukurtas kompiuterinis žaidimas „Tetris“ sulaukė stulbinamo populiarumo. Netrukus jam nusilenks ir Holivudas.

Pagal legendinį „Tetrio“ žaidimą kuriamo filmo biudžetas – 80 mln. dolerių
Pagal legendinį „Tetrio“ žaidimą kuriamo filmo biudžetas – 80 mln. dolerių / „The Tetris Company“ nuotr.

Gandai, kad remiantis „Tetrio“ žaidimu bus kuriama juosta, - ne iš piršto laužti. Pagaliau sulaukta pranešimo, kad filmo kūrimo darbai jau dėliojasi ir lyg žaidimo kaladėlės krenta į joms skirtas vietas. Bendrame JAV ir Kinijos filme, kurio įgyvendinimu užsiims įtakingi prodiuseriai Larry Kasanoffas ir Bruno Wu,  turėtų pasirodyti ir abiejų šalių kino žvaigždės.  Taip pat atskleista, kad būsimos juostos numatomas biudžetas yra net 80 mln. JAV dolerių. Koks bus filmo scenarijus, kas jame pasirodys, kada žiūrovai išvys šios sąjungos darbo rezultatą, paliekama intriga.

„Tetris“ pasirodė 1984-aisiais tuometinėje Sovietų Sąjungoje.  Žaibiškai išpopuliarėjęs „žaidimas tapo pirmąją pramogine preke, kurią sovietai eksportavo į JAV. Kitose šalyse „Tetris“ taip pat pelnė simpatijas, o dėl jo platinimo teisių varžėsi tokios kompiuterinių žaidimų gigantės kaip „Nintendo“ ar „Atari“.

Deja, jo kūrėjui A. Pažitnovui iš to nebuvo nei finansinės naudos – Sovietų Sąjungoje, kur autorinės teisės priklausė šaliai, kūrėjui užtekdavo ir garbės. Visgi subyrėjus režimui gabus programuotojas išvyko į JAV, kur kompiuterinių žaidimų industrijos buvo priimtas išskėstomis rankomis, o jo talentas buvo visapusiškai įvertintas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų