Kurie šeši atlikėjai pateks į nacionalinės atrankos finalą, sprendžia ne tik televizijos žiūrovai, bet ir komisijos nariai: muzikos apžvalgininkas, LRT OPUS laidos vedėjas Ramūnas Zilnys, režisierė Dalia Ibelhauptaitė, LRT OPUS vadovas Darius Užkuraitis bei dainininkas Povilas Meškėla.
Pirmasis komisijai prisistatė kartą Lietuvai konkurse jau atstovavęs Sasha Song. Šįkart jis atliko dainą „Never Felt Like This Before“, o pasirodymo pabaigoje uždegė ant kairės rankos mūvėtą pirštinę. Tačiau triuką komisija įvertino prieštaringai.
„Tai buvo tikrai geras pasirodymas. Turiu pasakyti, kad šiandien žiuri nario kėdė yra ypatingai karšta. Manau, visi atlikėjai į pusfinalį pateko pelnytai. Jūsų pasirodyme pozityvas žavi. Žinoma, jei išsiųstume Sashą į Kijevą, visi galvotų, kad mes teturime kelis atlikėjus: bepročius „LT United“, Donatą Montvydą ir Sasha Song“, – šmaikštavo D. Užkuraitis ir pridūrė, kad vizualinis sprendimas dar galėtų būti tobulinamas, bet jei ši daina laimėtų, turėtume, ką parodyti Kijeve.
Labiau nei specialieji efektai D. Ibelhauptaitę žavi atlikėjo asmenybė: „Sasha, jūs turite charizmą, profesionalumą ir patirtį, tai – neatimami dalykai. Bet man labai patiko ir tai, kad įjungėte šou elementų, ir, mano galva, jų galėtų būti ir dar daugiau, nes tie triukai yra įdomūs žiūrovui. Bet man jūsų klasikinis įvaizdis kelia klausimų, manau, jis turėtų būti drąsesnis. Norėjosi daugiau energijos ir vidinio atsidavimo. Bet pasirodymas – labai geras.“
Su režisierės nuomone tik iš dalies sutiko R. Zilnys: „Sasha, daugiau nedeginkite nieko. Pritariu Daliai dėl aprangos. Galbūt taip pasidabinote, nes siekiate pelnyti vyresnių gerbėjų simpatijas, bet su daina toks įvaizdis neturi nieko bendro.“
Muzikos apžvalgininkas pastebėjo naujų dalykų aranžuotėje, tačiau, jo nuomone, ne visi sprendimai pasiteisino. „Iš didelio rašto neišeikite už krašto“, – patarė komisijos narys.
Sasha numerį parengė kartu su magijos teatru „DiArchy“. Šįkart per šou sumanyta uždegti jo ranką, tačiau triukas nepavyko taip, kaip tikėtasi. Kęsdamas skausmą Sasha baigė savo pasirodymą ir po to iš karto nuskubėjo į užkulisius. Nors jis slėpė paraudusią ranką ir tikino, kad viskas gerai, jam prireikė medikų pagalbos. Ranka buvo apipurkšta vaistais, nustatytas antrojo laipsnio nudegimas.
„Nereikės depiliacijos, – bandė šmaikštauti S. Song. – Per skubėjimą pamiršau užsidėti specialią papildomą apsaugą. Net jausdamas didelį skausmą, negalėjau nutraukti pasirodymo. Jaučiu atsakomybę už visą savo komandą."
„Visi triukai su ugnimi yra labai pavojingi. Mes perspėjome. Tačiau siekdamas maksimalaus rezultato, Sasha buvo pasiryžęs padaryti bet ką. Jis – profesionalas ir tiki tuo, ką daro", – tvirtino magijos teatro „DiArchy“ narys Arvydas Gaičiūnas.
Sashos vadybininkas Andrius Lideikis sakė, kad po šio incidento neaišku, ar medikai leistų šį triuką kartoti. Tačiau jau sulaukta vienos draudimo bendrovės skambučio su pasiūlymu apdrausti atlikėjo ranką.
Rizikingą Sashos pasirodymą pakeitė Ieva Zasimauskaitė su daina „You Saved Me“.
„Žiūrėdamas šį pasirodymą galvojau apie vasaros naktį, jonvabalius. Eilinį kartą Ieva ir jos pasirodymo vizualizacijos nunešė labai toli. Aranžuotę pakeitėte į labai gerą pusę. Vienintelė priežastis, dėl ko jums gali nepavykti patekti į finalą, – ramios ir svajingos dainos kartais akį traukia mažiau nei įžūlesnės ir trankesnės. Bet jūs padarėte viską labai gerai, buvo labai malonu į jus žiūrėti“, – taip pasirodymą komentavo R. Zilnys.
Jam iš dalies pritarė P. Meškėla: „Kada išėjai į sceną, mačiau juodą gulbę, kuri ruošiasi skrydžiui. Tavo dainavimas ir pasirodymas buvo puikus, bet polėkio virš debesų, nematant žemės, man truputį trūko.“
Garsios ovacijos po dainos „Let U Go“ skambėjo šešiolikmetei atlikėjai Paulai. Pagyrų jaunai dainininkei negailėjo ir komisija.
„Man Paulos pasirodymas labai patiko. Man patiko, kad tai yra šiuolaikiška, modernu, energinga. Gerai valdot balsą, kūną, nėra, prie ko prikibti. Paula, noriu palinkėti vieno. Šiandien yra be penkių minučių finalas, ir tikėjausi, kad iš savo kišenės ištrauksite kažką naujo, netikėto, ir mums visiems nukris žabtai, bet to nebuvo. Tad linkiu jums palypėti dar vienu laipteliu aukščiau. Jums – 16, ir jūs galite būti drąsi“, – patarimų negailėjo režisierė D. Ibelhauptaitė.
Jai antrino ir P. Meškėla, sakydamas, kad pasirodymas buvo labai smagus, bet norėjosi kažko netikėto.
Jauną atlikėją keitė scenos vilkė Aistė Pilvelytė su latvių kūrybos daina „I`m Like A Wolf“.
„Jau keletą kartų esu sakęs, ką galvoju apie šį pasirodymą. Pastebėjau pokyčių filmavimo planuose, aprangoje. Bet daina yra viena geriausių šių metų atrankoje. Tačiau šiuo metu jaučiuosi lyg apšildantis atlikėjas kokiame nors koncerte. Jis gal ir neblogas, bet visi laukia pagrindinės grupės. Todėl privalau žodį atiduoti Daliai Ibelhauptaitei“, – humoro nestokojo R. Zilnys.
Pati režisierė šiemet atlikėjos pasirodymą vertino kur kas geriau, tačiau turėjo ir patarimų. „Mums greitai duos po ordiną už tai, kad visus metus išlaikėme dėmesį. Nuoširdžiai specialiai šios dainos neklausiau iš anksto, ir tai, ką dabar pasakysiu, yra mano pirmasis įspūdis. Jūs išėjote, nepradėjote dainuoti, ir man nepaprastai patiko jūsų įvaizdis su visais piešiniais. Man atrodo, kad šita daina yra labai stipri. Ji yra ne mano stiliaus daina, bet turiu pripažinti, kad tikrai gera. Ji galbūt yra viena tų, kurios grumiasi tokiuose konkursuose.
Bet noriu duoti vieną patarimą: jūsų pasirodyme yra labai daug vaidybos elementų, veido išraiškų, bet jums šito nereikia. Viskas užsidramatizuoja ir nesusiriša su tuo, kas yra viduje, dainos nerve. Galvoju apie jūsų pervaidintas išraiškas, o ne vidų. Jums jų nereikia, manau, be jų jausitės laisviau. Jūs vaidinate, o man norisi, kad jūs – būtumėte“, – kalbėjo D. Ibelhauptaitė.
Dainos „Love Shadow“ aranžuotę gerokai pakoregavo ir Kotryna Juodzevičiūtė, po kurios pasirodymo komisija ėmė žarstyti komplimentus.
„Kotryna šį vakarą atrakino tą dainą taip, kaip reikėjo, ir man vietomis per nugarą lakstė šiurpai. Choreografija smarkiai pakeista, pakeista ir vokalinė linija. Kotryna išlindo iš susikaustymo ir parodė šią dainą iš geriausios pusės“, – tikino R. Zilnys.
Jaunos atlikėjos pasirodymu džiaugėsi ir P. Meškėla: „Mane džiugina, kad esi jauna, o viduje – tiek jėgos ir stiprumo balse. Sutinku su Ramūnu, kad šiandien buvo taip paduota, kad net krūtinę spaudė. Dainuok!“
Prie ko prikibti neturėjo ir D. Ibelhauptaitė: „Šiandien tą dainą išsprogdinai. Ją atvėrei dėl to, kad buvai absoliučiai tikra, buvai tu, kokia esi, tūkstančiu procentų. Tai buvo geriausias pasirodymas šiandien.“
„Fusedmarc“ dar kartą atliko dainą „Rain Of Revolution“, o pasirodymo pabaigoje iš atlikėjos kišenės pabiro blizgučiai. Šis sceninis efektas, kitaip nei pati daina ir atlikėjos pademonstruotos vokalinės galimybės, didesnio komisijos narių susižavėjimo nepelnė.
„Esu šios dainos ir atlikėjos gerbėja. Gal kažkam trūksta vokalo subtilybių, bet man patinka jūsų balsas ir kiekviena keistenybė jame. Labai įdomi plastika, negludinkite jos, ji – originali. Esate kitokia ir unikali. Tikiuosi, kad Lietuva jus irgi palaikys“, – vylėsi D. Ibelhauptaitė.
R. Zilnys gyrė sprendimą pasikviesti vaikiną į pritariančiuosius vokalistus: „Man labai patiko, kaip šiandien nuskambėjo priedainis. Tik, mano nuomone, pabaigoje blizgučių iš kišenės nereikėjo traukti. Visa kita – tobula.“
D. Užkuraičio manymu, „Rain Of Revolution“ – viena stipriausių dainų šių metų „Eurovizijos“ atrankoje. „Nežinau, ar mus suprastų Kijeve, bet kuriuo atveju, su juo nebūtų gėda. Energija, kurią jūs pateikėte, yra gera. Tiesa, matau galimybių dar patobulinti dainą efektais“, – pasirodymą komentavo ilgametis „Eurovizijos“ balsas.
Savo kūrybos daina „Feel Myself Free“ komisiją dar kartą pakerėti bandė Gabrielius Vagelis. Šįkart trumpesniais plaukais į sceną žengęs atlikėjas sulaukė komisijos klausimų dėl pakitusios šukuosenos.
„Gabrielius šiame etape yra vienas iš dviejų vyrų, ir vienintelis dainuojantis romantišką baladę. Suprantu jo kozirius. Daina – graži, balsas – gražus, bet kaskart prisimenu Eveliną Sašenko ir Jeronimą Milių, kurių pasirodymai mums labai patiko, bet konkurse nesublizgėjo. Tad reikia galvoti, ar ši daina yra pakankamai ryški“, – kalbėjo R. Zilnys. Jis taip pat pasiteiravo G. Vagelio, ar šukuoseną šis pakeitė dėl „Eurovizijos“. Atlikėjas į klausimą atsakė teigiamai: „Norėjau jus nustebinti“.
Muzikos apžvalgininkui pritarė ir P. Meškėla: „Gabrielius gali būti ramus, kad mergaitės cypia žiūrėdamos į ekraną. Bet man truputėlį užkliuvo stovintys už nugaros. Kadangi esate komanda, norėjosi, kad pritariantieji vokalistai būtų su tavimi. Jie buvo šalia tavęs, bet ne su tavimi, ir tai mane supykdė.“
Atlikėjo nuoširdumas sužavėjo D. Ibelhauptaitę: „Gabrielius yra labai nuoširdus ir tikras, niekuo neapsimeta. Jo atlikime nėra jokių papildomų judesių, viskas sukoncentruota į dainos esmę. Man Gabrielius patinka dėl to, kad jis reprezentuoja naują kartą, ir jis drąsiai žengia ne tik į „Euroviziją“, bet ir į Lietuvos sceną. Aš šiandien – už naują kartą.“
Greta Zazza savo konkursinę dainą „Like I Love You“ atliko apsupta šokėjų. Šį sprendimą vieni komisijos nariai gyrė, kiti – peikė.
„Pirmą kartą mačiau Gretą Zazza, ir man buvo labai įdomu. Viskas atrodė gerai, bet manęs neapleido jausmas, kad šią dainą „padarė“ šie vaikinai. Jei aš žiūriu į vaikinus, o ne į Gretą, vadinasi, kažkas ne taip. Greta, nebuvai pasirodymo širdimi, ir vaikinai neatrodė lyg tavo priedas, nors taip turėtų būti“, – įsitikinusi režisierė.
Su ja nesutiko R. Zilnys: „Greta gerai žiūrisi ekrane, ir šokėjai – labai geri. Jei Madonna pamatytų šį pasirodymą, ji tikrai norėtų šių šokėjų, tad saugokite juos. Daina – tikrai gera, bet man atrodo, kad vietomis jums pritrūksta balso.“
D. Užkuraitis įžvelgė šiokį tokį atlikėjos nepasitikėjimą savo jėgomis. „Kalbėjome daug apie jaunąją kartą, man šiek tiek pritrūko įžūlumo gerąja prasme. Manau, pati esate išsigandusi, kaip aukštai pakilo, ir būtent iš jūsų man pritrūko energijos“, – savo nuomonę išsakė muzikologas.
Šeštadienį komisijos ir žiūrovų balsai nulems, kuriuos šešis iš šių aštuonių atlikėjų išvysime „Eurovizijos“ atrankos finale Klaipėdoje kovo 11 d.
Naujausi komentarai