Lietuvos įžymybės įsikinkė į reklamos vežimą

Tik nesakykite, kad nepastebėjote! Žvaigždžių vakarėlių nuotraukas puošiantys veidai ėmė masiškai šmėkščioti reklamose. Jokia paslaptis – sunkmečiu piniginės nesipučia kaip ant mielių.

Negėdinga produkcija

Čiužiniai, jogurtas, baldai, skalbimo milteliai, dantų pasta. Regis, Lietuvos žvaigždės, sutinkančios reaklmuoti vieną ar kitą gaminį, pernelyg dideliu išrankumu nepasižymi.

Violeta Riaubiškytė ir Aistė Stonytė sutiko reklamuoti dantų pastą, dainininkas Mantas Jankavičius – baldus, penkiakovininkas Andrejus Zadneprovskis – jogurtinį gėrimą, jo kolega Edvinas Krungolcas – skalbimo miltelius "Ariel", šokėja Edita Daniūtė – vibruojantį diržą pilvo presui standinti, o didelė Lietuvos žvaigždžių kompanija – "Dormeo" čiužinius.

Tačiau mūsų pakalbinti žinomi žmonės tikina, kad reklamuotų ne bet ką.

Tiesa, prakalbus apie itin didelius pinigus, kuriuos jiems galbūt moka reklamų gamintojai, kai kurios įžymybės nusišypsojo, prašė neprovokuoti ir tikino, kad niekas Lietuvoje didelių pinigų nemoka.

"Actimel" veidas – sportininkas

"Tam, kad sutikau reklamuoti jogurtinį gėrimą, įtakos turėjo ir sunkmetis – sumažėjęs atlyginimas, stipendija, – neišsisukinėjo penkiakovininkas Andrejus Zadneprovskis. – Bet šį produktą reklamuoti man negėda."

35-erių vyras tapo "Actimel" reklamos veidu Lietuvoje. Jis nebuvo pagrindinis pretendentas vyrų atrankose. Tačiau Prancūzijos įmonė "Danone" savo gaminių reklamos veidu Lietuvoje pasirinko jį – žymų šalies penkiakovininką.

"Andrejus – ne tik pasaulio ir Europos šiuolaikinės penkiakovės čempionas, jis – aktyvios ir sveikos gyvensenos šalininkas ir propaguotojas. Naujoji "Actimel" reklamos kampanija remiasi jo kasdieniu realiu gyvenimu", – teigė Renata Grikšelytė, "Danone" ryšių su visuomene atstovė Lietuvoje.

Prieš kelerius metus "Actimel" reklamavo televizijos laidų vedėja Daiva Budrė.

Vargas dėl 30 sekundžių

A.Zadneprovskis teigia, kad dar prieš pradėdamas dalyvauti kuriant reklamą jis vartojo šį gėrimą. O dar jei yra galimybė už tai uždirbti pinigų, šypsosi dar ir sportinę aprangą reklamuojantis čempionas, kodėl ne?

Jis neslėpė, kad darbas kuriant reklamą, kurioje dalyvavo ir jo žmona, nėra lengvas: daugybė dublių, 30 valandų filmavimosi dėl 30 sekundžių rezultato.

Tačiau penkiakovininkas tikino, kad net ir sunkmečiu bet ko nereklamuotų. Pavyzdžiui, ar jis galėtų reklamuoti telefoninę intymių pokalbių liniją?

"Tai nesiderintų su mano gyvenimo būdu", – tikina sportininkas, todėl jo, švelniai suokiančio ir reklamuojančio sekso telefonu liniją moterims, mes neišgirstume.

Tačiau paminėjus sumą – 100 tūkstančių litų, ėmė svarstyti. "Provokuojate, – nusijuokė Andrejus. – Vis dėlto abejoju, ar pavyktų reklama, jei reklamuočiau, pavyzdžiui, man nepatinkantį kisielių. Nors, sako, niekada nesakyk niekada..."

Aukso kruopelės

Sunkmetis? Neseniai "Dormeo" čiužinius reklamavusi grupės YVA lyderės Natalijos Zvonkės veide žaidžia šypsena. "Galbūt kai kurios muzikos grupės ir atlikėjai tai jaučia, tačiau mums dabar – aukso amžius", – pareiškė ji.

"Ir tai dar ne pabaiga", – pasitikinčiai kalba Natalija apie savo ir YVOS aukso amžių, o po to prisipažįsta, kad šiuo metu kaip tik derasi dėl kelių reklamų.

"Mes anksčiau, dar pusmetį iki reklamos, miegojome ant "Dormeo" čiužinio. Ir esame labai patenkinti. Jis yra ypač patogus – aukso vidurys tarp kieto ir minkšto", – N.Zvonkės balsas – kaip profesionalios reklamos įgarsintojos.

Dainininkė tikina esą principinga ir niekada bet ko nereklamuotų. Sekso reikmenys? Seksas telefonu? N.Zvonkė kategoriška: "Ne, to nereklamuočiau!"

Principingoji Natalija

Grupės YVA lyderė tikino, kad ji atsisakė reklamuoti vieną sekso reikmenų parduotuvę. Pasak dainininkės, jai siūlė daugiau nei 40 tūkst. litų. Ir nors tai neturėjo būti itin provokuojama reklama (Natalijai reikėjo vilkėti maudymosi kostiumėlį), N.Zvonkė nesutiko.

"Esu principinga", – neslėpė Natalija. Esą dėl šios priežasties ji atsisakė pozuoti lietuviško "Playboy" žurnalo viršeliui. "Tačiau vyksta derybos dėl to, kad jame pozuotų mūsų grupės mergina", – neslėpė N.Zvonkė.

Ji tikina, kad, nusifilmavusi vienos didelės kompanijos reklamoje, niekada nepriims jos konkurentų pasiūlymo.

Ar įmanoma išvysti Nataliją reklamuojant produktą, kuris jai labai nepatinka? "Tai priklauso nuo daugelio niuansų", – pripažįsta N.Zvonkė. Pasitikliname: nuo pinigų? Jei kainą už reklamą kilstelėtume iki 100 tūkst. litų?

"Reikėtų apsvarstyti įvairius niuansus, – kartoja Natalija. – Kaip minėjau, esu principinga. Be to, Lietuvoje tokių sumų niekas nemoka."

J.Statkevičiaus odė miegui

Be N.Zvonkės, "Dormeo" čiužinius reklamavo baleto solistas Nerijaus Juška, sportinių šokių šokėjas Andrius Kandelis, dainininkė Birutė Dambrauskaitė, režisierius Vytenis Pauliukaitis, dizaineris Juozas Statkevičius. Regis, šis sąrašas vis dar pildomas.

"Geras miegas yra kaip vitaminai. Tiek, kiek miegas, nepadės jokios grožio priemonės ir procedūros. Neišsimiegojęs žmogus jaučiasi kaip suglamžytas laikraštis", – kalba J.Statkevičius, nusifilmavęs reklaminiame "Dormeo Memory" klipe.

Ar prie mados pasaulio elegancijos įpratęs J.Statkevičius svarstė prieš sutikdamas dalyvauti čiužinių reklamoje?

"Man gali mokėti ir milijonus, bet bet ko – nereklamuosiu!" – užtikrino talentingasis ir, kaip kalbama, įnoringasis Juozas.

"Dormeo Memory" – tikrai aukšto lygio čiužiniai. Tai stebuklinga harmonija tarp minkšto ir kieto, krenti kaip į pievą. Jei nebūčiau išbandęs pats, tikrai nekalbėčiau. Juk nesu lovos papuošalas", – reklamuojamą čiužinį gyrė J.Statkevičius.

"Juozas Statkevičius, kaip tikras profesionalas, buvo nepriekaištingai pasirengęs – pradedant trimis skirtingais aprangos ansambliais, baigiant grimu", – teigia filmavime dalyvavusi Reda Kandelienė, "Studio Moderna" rinkodaros vadovė. – Beje, smagiai pasijuokėme, mat J.Statkevičius – pirmasis iš mūsų herojų, pastebėjęs ir išorinį čiužinio grožį. Tokias detales, kaip preciziškos siūlės, pastebėti gali tik įgudusi dizainerio akis."

Išbandė visas lovas

Dar prieš sunkmetį "Juodojo alksnio" baldus reklamavęs charizmatiškasis dainininkas M.Jankavičius išsisuko paklaustas, kiek jis uždirbo už reklamą.

"Hm... Malonu, žinoma, labai džiaugiuosi, kad reklamai, atsižvelgdami į baldų stilių, charakterį, jie pasirinko mane. Gerai, kad esu ne kefyro fabriko, bet stilingų, kokybiškų baldų veidas", – kalbėjo Mantas.

Jis prisipažino, kad išbandė visus "Juodojo alksnio" lovas ir fotelius.

Ir neslėpė, kad debiutas reklamoje sukėlė keistų pojūčių: "Stoviu sankryžoje, galvoju apie kažkokį pasakojimą, liūdną įvykį ir staiga prieš akis pravažiuoja vilkikas. Praeina kelios sekundės, kol suvokiu, kad ant jo – didelis mano veidas ir fotelis. Juokiausi ilgai, bet jaučiausi gerai, nes net ir už didelius pinigus savo parašo nedėčiau ten, kur prekė man keltų abejonių."

Pinigai ir moralė

"Sekso reikmenų nereklamuočiau!" Olimpinių žaidynių sidabro medalio laimėtojas ir Pasaulio čempionas Edvinas Krungolcas – kategoriškas.

"Malonu, kad verslininkai supranta, jog žinomas veidas gali padėti uždirbti jiems daugiau pinigų, – tikino 37-erių sportininkas. – O kas tinka mano gyvensenai ir būdui, to reklamuoti neatsisakysiu."

2008-aisiais Edvinas tapo skalbimo miltelių "Ariel" reklamos veidu šalyje. Tai buvo pirmas kartas Lietuvoje, kai "Ariel" prekės ženklą valdanti tarptautinė kompanija "Procter & Gamble" nusprendė sukurti reklamą su lietuvių sporto žvaigžde, o ne pritaikė tarptautiniam tinklui sukurtą reklamą.

"E.Krungolcas yra ne tik vienas geriausių Lietuvos sportininkų, bet ir viena ryškiausių asmenybių sporto pasaulyje apskritai", – teigė "Procter & Gamble Services LT" viešųjų ryšių vadovė Skaistė Sruogaitė.

Ar galėtų Edvinas už solidžią pinigų sumą reklamuoti produktą, kurio jis itin nemėgsta ir nevartoja?

"Yra du keliai, – šyptelėjo E.Krungolcas. – Jei reklamuosiu, kas man nepatinka, žmonės sakys, kad atsisakau savo principų ir nusižengiu moralei. Jei atsisakysiu reklamuoti, kita jų dalis teigs – kvailelis, atsisakė pinigų. Žinau posakį: ko negali pinigai, tą gali dideli pinigai. Tačiau kartais lemia ne tik pinigų suma."


Šiame straipsnyje: įžymybės reklamoje

NAUJAUSI KOMENTARAI

nu jo

nu jo portretas
nereklamuociau nieko, uz ka nemokami pinigai

ingulka

ingulka portretas
na, man tai netrukdo reklamos, bet va jei reklamuotu pvz tempur ciuzini, kurio kokybe nepriekaistinga, tai tikrai pagirciau

nadia

nadia portretas
as taip pat jau dziaugiuos tempur ciuziniu ir pagalve, Tai miegas iskart pagerejo, tiesiog miegu super gerai:)
VISI KOMENTARAI 4

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių