- Darius Sėlenis
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Tik nesakykite, kad nepastebėjote! Žvaigždžių vakarėlių nuotraukas puošiantys veidai ėmė masiškai šmėkščioti reklamose. Jokia paslaptis – sunkmečiu piniginės nesipučia kaip ant mielių.
Negėdinga produkcija
Čiužiniai, jogurtas, baldai, skalbimo milteliai, dantų pasta. Regis, Lietuvos žvaigždės, sutinkančios reaklmuoti vieną ar kitą gaminį, pernelyg dideliu išrankumu nepasižymi.
Violeta Riaubiškytė ir Aistė Stonytė sutiko reklamuoti dantų pastą, dainininkas Mantas Jankavičius – baldus, penkiakovininkas Andrejus Zadneprovskis – jogurtinį gėrimą, jo kolega Edvinas Krungolcas – skalbimo miltelius "Ariel", šokėja Edita Daniūtė – vibruojantį diržą pilvo presui standinti, o didelė Lietuvos žvaigždžių kompanija – "Dormeo" čiužinius.
Tačiau mūsų pakalbinti žinomi žmonės tikina, kad reklamuotų ne bet ką.
Tiesa, prakalbus apie itin didelius pinigus, kuriuos jiems galbūt moka reklamų gamintojai, kai kurios įžymybės nusišypsojo, prašė neprovokuoti ir tikino, kad niekas Lietuvoje didelių pinigų nemoka.
"Actimel" veidas – sportininkas
"Tam, kad sutikau reklamuoti jogurtinį gėrimą, įtakos turėjo ir sunkmetis – sumažėjęs atlyginimas, stipendija, – neišsisukinėjo penkiakovininkas Andrejus Zadneprovskis. – Bet šį produktą reklamuoti man negėda."
35-erių vyras tapo "Actimel" reklamos veidu Lietuvoje. Jis nebuvo pagrindinis pretendentas vyrų atrankose. Tačiau Prancūzijos įmonė "Danone" savo gaminių reklamos veidu Lietuvoje pasirinko jį – žymų šalies penkiakovininką.
"Andrejus – ne tik pasaulio ir Europos šiuolaikinės penkiakovės čempionas, jis – aktyvios ir sveikos gyvensenos šalininkas ir propaguotojas. Naujoji "Actimel" reklamos kampanija remiasi jo kasdieniu realiu gyvenimu", – teigė Renata Grikšelytė, "Danone" ryšių su visuomene atstovė Lietuvoje.
Prieš kelerius metus "Actimel" reklamavo televizijos laidų vedėja Daiva Budrė.
Vargas dėl 30 sekundžių
A.Zadneprovskis teigia, kad dar prieš pradėdamas dalyvauti kuriant reklamą jis vartojo šį gėrimą. O dar jei yra galimybė už tai uždirbti pinigų, šypsosi dar ir sportinę aprangą reklamuojantis čempionas, kodėl ne?
Jis neslėpė, kad darbas kuriant reklamą, kurioje dalyvavo ir jo žmona, nėra lengvas: daugybė dublių, 30 valandų filmavimosi dėl 30 sekundžių rezultato.
Tačiau penkiakovininkas tikino, kad net ir sunkmečiu bet ko nereklamuotų. Pavyzdžiui, ar jis galėtų reklamuoti telefoninę intymių pokalbių liniją?
"Tai nesiderintų su mano gyvenimo būdu", – tikina sportininkas, todėl jo, švelniai suokiančio ir reklamuojančio sekso telefonu liniją moterims, mes neišgirstume.
Tačiau paminėjus sumą – 100 tūkstančių litų, ėmė svarstyti. "Provokuojate, – nusijuokė Andrejus. – Vis dėlto abejoju, ar pavyktų reklama, jei reklamuočiau, pavyzdžiui, man nepatinkantį kisielių. Nors, sako, niekada nesakyk niekada..."
Aukso kruopelės
Sunkmetis? Neseniai "Dormeo" čiužinius reklamavusi grupės YVA lyderės Natalijos Zvonkės veide žaidžia šypsena. "Galbūt kai kurios muzikos grupės ir atlikėjai tai jaučia, tačiau mums dabar – aukso amžius", – pareiškė ji.
"Ir tai dar ne pabaiga", – pasitikinčiai kalba Natalija apie savo ir YVOS aukso amžių, o po to prisipažįsta, kad šiuo metu kaip tik derasi dėl kelių reklamų.
"Mes anksčiau, dar pusmetį iki reklamos, miegojome ant "Dormeo" čiužinio. Ir esame labai patenkinti. Jis yra ypač patogus – aukso vidurys tarp kieto ir minkšto", – N.Zvonkės balsas – kaip profesionalios reklamos įgarsintojos.
Dainininkė tikina esą principinga ir niekada bet ko nereklamuotų. Sekso reikmenys? Seksas telefonu? N.Zvonkė kategoriška: "Ne, to nereklamuočiau!"
Principingoji Natalija
Grupės YVA lyderė tikino, kad ji atsisakė reklamuoti vieną sekso reikmenų parduotuvę. Pasak dainininkės, jai siūlė daugiau nei 40 tūkst. litų. Ir nors tai neturėjo būti itin provokuojama reklama (Natalijai reikėjo vilkėti maudymosi kostiumėlį), N.Zvonkė nesutiko.
"Esu principinga", – neslėpė Natalija. Esą dėl šios priežasties ji atsisakė pozuoti lietuviško "Playboy" žurnalo viršeliui. "Tačiau vyksta derybos dėl to, kad jame pozuotų mūsų grupės mergina", – neslėpė N.Zvonkė.
Ji tikina, kad, nusifilmavusi vienos didelės kompanijos reklamoje, niekada nepriims jos konkurentų pasiūlymo.
Ar įmanoma išvysti Nataliją reklamuojant produktą, kuris jai labai nepatinka? "Tai priklauso nuo daugelio niuansų", – pripažįsta N.Zvonkė. Pasitikliname: nuo pinigų? Jei kainą už reklamą kilstelėtume iki 100 tūkst. litų?
"Reikėtų apsvarstyti įvairius niuansus, – kartoja Natalija. – Kaip minėjau, esu principinga. Be to, Lietuvoje tokių sumų niekas nemoka."
J.Statkevičiaus odė miegui
Be N.Zvonkės, "Dormeo" čiužinius reklamavo baleto solistas Nerijaus Juška, sportinių šokių šokėjas Andrius Kandelis, dainininkė Birutė Dambrauskaitė, režisierius Vytenis Pauliukaitis, dizaineris Juozas Statkevičius. Regis, šis sąrašas vis dar pildomas.
"Geras miegas yra kaip vitaminai. Tiek, kiek miegas, nepadės jokios grožio priemonės ir procedūros. Neišsimiegojęs žmogus jaučiasi kaip suglamžytas laikraštis", – kalba J.Statkevičius, nusifilmavęs reklaminiame "Dormeo Memory" klipe.
Ar prie mados pasaulio elegancijos įpratęs J.Statkevičius svarstė prieš sutikdamas dalyvauti čiužinių reklamoje?
"Man gali mokėti ir milijonus, bet bet ko – nereklamuosiu!" – užtikrino talentingasis ir, kaip kalbama, įnoringasis Juozas.
"Dormeo Memory" – tikrai aukšto lygio čiužiniai. Tai stebuklinga harmonija tarp minkšto ir kieto, krenti kaip į pievą. Jei nebūčiau išbandęs pats, tikrai nekalbėčiau. Juk nesu lovos papuošalas", – reklamuojamą čiužinį gyrė J.Statkevičius.
"Juozas Statkevičius, kaip tikras profesionalas, buvo nepriekaištingai pasirengęs – pradedant trimis skirtingais aprangos ansambliais, baigiant grimu", – teigia filmavime dalyvavusi Reda Kandelienė, "Studio Moderna" rinkodaros vadovė. – Beje, smagiai pasijuokėme, mat J.Statkevičius – pirmasis iš mūsų herojų, pastebėjęs ir išorinį čiužinio grožį. Tokias detales, kaip preciziškos siūlės, pastebėti gali tik įgudusi dizainerio akis."
Išbandė visas lovas
Dar prieš sunkmetį "Juodojo alksnio" baldus reklamavęs charizmatiškasis dainininkas M.Jankavičius išsisuko paklaustas, kiek jis uždirbo už reklamą.
"Hm... Malonu, žinoma, labai džiaugiuosi, kad reklamai, atsižvelgdami į baldų stilių, charakterį, jie pasirinko mane. Gerai, kad esu ne kefyro fabriko, bet stilingų, kokybiškų baldų veidas", – kalbėjo Mantas.
Jis prisipažino, kad išbandė visus "Juodojo alksnio" lovas ir fotelius.
Ir neslėpė, kad debiutas reklamoje sukėlė keistų pojūčių: "Stoviu sankryžoje, galvoju apie kažkokį pasakojimą, liūdną įvykį ir staiga prieš akis pravažiuoja vilkikas. Praeina kelios sekundės, kol suvokiu, kad ant jo – didelis mano veidas ir fotelis. Juokiausi ilgai, bet jaučiausi gerai, nes net ir už didelius pinigus savo parašo nedėčiau ten, kur prekė man keltų abejonių."
Pinigai ir moralė
"Sekso reikmenų nereklamuočiau!" Olimpinių žaidynių sidabro medalio laimėtojas ir Pasaulio čempionas Edvinas Krungolcas – kategoriškas.
"Malonu, kad verslininkai supranta, jog žinomas veidas gali padėti uždirbti jiems daugiau pinigų, – tikino 37-erių sportininkas. – O kas tinka mano gyvensenai ir būdui, to reklamuoti neatsisakysiu."
2008-aisiais Edvinas tapo skalbimo miltelių "Ariel" reklamos veidu šalyje. Tai buvo pirmas kartas Lietuvoje, kai "Ariel" prekės ženklą valdanti tarptautinė kompanija "Procter & Gamble" nusprendė sukurti reklamą su lietuvių sporto žvaigžde, o ne pritaikė tarptautiniam tinklui sukurtą reklamą.
"E.Krungolcas yra ne tik vienas geriausių Lietuvos sportininkų, bet ir viena ryškiausių asmenybių sporto pasaulyje apskritai", – teigė "Procter & Gamble Services LT" viešųjų ryšių vadovė Skaistė Sruogaitė.
Ar galėtų Edvinas už solidžią pinigų sumą reklamuoti produktą, kurio jis itin nemėgsta ir nevartoja?
"Yra du keliai, – šyptelėjo E.Krungolcas. – Jei reklamuosiu, kas man nepatinka, žmonės sakys, kad atsisakau savo principų ir nusižengiu moralei. Jei atsisakysiu reklamuoti, kita jų dalis teigs – kvailelis, atsisakė pinigų. Žinau posakį: ko negali pinigai, tą gali dideli pinigai. Tačiau kartais lemia ne tik pinigų suma."
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Per gimtadienį K. Meseguer „dziedukui“ dovanojo pasivažinėjimą „Ferrari“: pačiai vairuoti neleido2
Alytuje gyvenanti Kristinos ir Enrique Meseguer šeima vyro šešiasdešimtmetį minėjo prabangioje šventėje Barselonoje. Žmona vyrui padovanojo nepamirštamą patirtį vairuojant prabangų raudoną „Ferrari“...
-
Legendiniame festivalyje pasirodys garsi lietuvių grupė: ką perduot Dua Lipai?3
Daugiau nei 50 metų Anglijoje vykstantis „Glastonbury“ festivalis – prestižinis Europos renginys, sutraukiantis didžiules minias. Įprastai kasmet festivalį aplanko apie 200 tūkst. žmonių. Šiemet ant legendinio festivalio scenos...
-
Šventė „Jaunas kaip Vilnius“ sugrįžta – sceną sudrebins pasaulinio lygio žvaigždė Rita Ora
Vilniaus globėjo šv. Kristoforo dienos proga, liepos 25-ąją, jau trečius metus iš eilės rengiamas nemokamas koncertas „Jaunas kaip Vilnius“. Žaliojo Vingio parko scenoje pasirodys klasikinės muzikos virtuozai, stebins netikėti...
-
„Patrulių“ narys – apie skandalingą įrašą su „lytiniu organu“: visiška tragedija30
Šie metai „Patrulių“ dainininkui Algirdui Radzevičiui – dosnūs skandalais. Iš pradžių kolegų gąsdinimu buvo kaltinama jo žmona Milisandra, o pastarosiomis dienomis į skandalą įsisuko ir pats Algirdas. Pasirodžius inf...
-
Kviečia į belgišką penktadienį Kaune: laukia gyva muzika, tradiciniai valgiai, gėrimai ir pramogos
Jau šį penktadienį, birželio 7 d., Kaune įsikūrusioje pramogų ir degustacijų erdvėje „Volfas Engelman Galerija“ ir jos prieigose įvyks belgiškas penktadienis. Anot organizatorių, tai bus išskirtinė proga paragauti tr...
-
A. Bumblauskas: Gediminas nenustebtų dėl koncerto ant jo vardu pavadinto kalno5
Rugpjūčio 22 d., ant Gedimino pilies kalno vyks Andriaus Mamontovo koncertas. Ta proga, renginio organizatoriai pasišnekučiuoti apie praeityje čia galėjusius vykti koncertus, kalną, pilį ir jų istoriją susitiko su profesoriumi Alfredu Bumb...
-
Turkų pianistas C. Çakmuras apie ankstyvą pripažinimą ir sėkmę: nebuvau kažkoks stebuklingas vaikas
Birželio 12 d. Pažaislio muzikos festivalyje svečiuosis jaunas ir itin perspektyvus turkų kilmės pianistas Canas Çakmuras (tariama Džanas Čakmuras). ...
-
Rudenį sugrįžta „90‘s Disco Fest“: „Žalgirio“ arenoje gyvai skambės legendinės „Ace of Base“ dainos2
„Žalgirio“ arenos ir „90's Disco Fest“ komanda praėjusią savaitę oficialiai pranešė, kad šis renginys Lietuvoje taps kasmečiu. Pasak renginių organizatoriaus „Legends Concerts Europe“, toks sprendima...
-
Plinta vaizdo įrašas, kuriame „Patrulių“ narys A. Radzevičius demonstruoja lytinį organą46
Socialiniame tinkle „TikTok“ greitai plinta skandalingu tampantis įrašas, kuriame grupės „Patruliai“ narys Algirdas Radzevičius demonstravo intymias vietas. ...
-
Vos vienas įrašas pakeitė poros ateitį: į visa tai jų tėvai iš pradžių žvelgė skeptiškai
Dažnas tikriausiai yra pasvajojęs, kaip būtų nuostabu, jei darbas būtų keliauti po pasaulį. Vis dėlto sakoma: svajokite atsargiai, nes svajonės pildosi. Taip nutiko jaunai porai iš Kazachstano, kurios gyvenimas aukštyn kojomis apsivert...