Įvyko filmo „Duobėje“ filmavimai: įsikrovėme adrenalino visiems likusiems metams

  • Teksto dydis:

Vasara filmų prodiuserių kompanijai „Maobori“ prasidėjo pačiu darbų įkarščiu – vyko filmo „Duobėje“ filmavimai. Šįkart scenaristas-režisierius Ruslanas Adulajevas komandai iškėlė naujų, nepatirtų iššūkių – sukūrė įtempto siužeto scenarijų apie automobilių vagį, užstrigusį duobėje.

Filmo tema ir nuotaika įpareigojo sukurti klaustrofobišką, nemalonią atmosferą, kad žiūrovas kuo geriau įsijaustų į pagrindinio personažo padėtį ir gautų gerą adrenalino dozę. Kaip ir visi filmai apie išlikimą, taip ir filmas „Duobėje“ užduos neišvengiamą klausimą: „O ką aš daryčiau, atsidūręs tokioje situacijoje?“ Tokie klausimai, be jokios abejonės, priverčia širdį plakti smarkiau. Režisierius R. Abdulajevas sako, kad tokio žanro filmai veikia įvairiapusiškai: gali būti gera pramoga adrenalino mėgėjams; paskata įsivertinti, kad „tikrai geriau gyvenu nei šitas bičas“, o kai kuriems širdį veriančios dramos tiesiog leidžia išsikrauti emociškai.

Vykdančioji prodiuserė Eglė Adomavičiūtė teigia, kad atskleisti visų detalių dar nesinori, bet vien faktas, kad 240 tūkst. eurų vertės automobilį reikėjo pastatyti virš tikros duobės, stingdė kraują. Nors būtent šioms scenoms buvo ruoštasi ilgai ir kruopščiai – su profesionalais sudarant brėžinius, konsultuojantis ir ruošiant konstrukcijas, vis dėlto, atsakomybė, kuri užkrito vykdant tokius scenaristo-režisieriaus sumanymus, kėlė nemažai įtampos.

„Juk visada gali įvykti žmogiškoji klaida arba pradėti pilti lietus taip smarkiai, kad negali rizikuoti vežti prabangaus „Maserati“ ant duobės ir tęsti filmavimų, kaip iš tiesų ir įvyko“, – su šypsena prisimena filmavimų metu iškilusius sunkumus prodiuserė. – Tačiau įtampą greitai išsklaidydavo aktoriai, kurių darbu galėjome pasitikėti 100 proc. Beveik nereikėjo kartoti dublių. Viskas ėjo kaip per sviestą. Jei techninės problemos kasdien neleisdavo atsipūsti, tai aktorių vaidyba padėjo eiti į priekį ir pabaigti gana sudėtingus filmavimus.“

Filme pasirodys tokie kino filmų ir televizijos profesionalai kaip Vytautas Kaniušonis, Ainis Storpirštis, Josif Baliukevič, Valentin Kirejev, Vytautas Kupšys. Nuo jų neatsiliko ir tokie naujai kylantys talentai kaip Raminta Paukštytė, Vaidas Jakimavičius, Kamilė Vasilenko, Mei Linh, iš Korėjos atvykęs Jonggyungas Kimas, Ramūnas Papinigis, Oksana Gen.

„Esame dėkingi gausiam būriui rėmėjų, kurie padėjo įgyvendinti projektą. Vertiname tai, kad Lietuvoje komercinis kinas yra palaikomas įvairių verslų, kurie noriai prisideda pagal savo galimybes“, – dėkojo E. Adomavičiūtė.

„Kaip ir visais savo filmais, naujuoju siekiame įnešti ką nors naujo į lietuviško kino istoriją. Šįkart tai nepagrąžinta realybė, susipinanti su meilės drama, visą siužetą apipinančia įtampa dėl bandančio išgyventi pagrindinio personažo, kuri neleis kino teatre snausti. Neturime vizijos visiems patikti, tačiau žinome, kad mokame žiūrovą paveikti, palikti jam vienokį ar kitokį įspūdį, tuo kino pasaulis ir įdomus. Mums svarbu, kad žiūrovas nepamirštų mūsų filmų vos tik išėjęs iš kino salės, net jei jam tai būtų ir pats blogiausias filmas“, – užbaigia prodiuserė Eglė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių