I. Stonkuvienė atskleidė, kiek kainuoja jos vienas įrašas instagrame

  • Teksto dydis:

Prieš beveik aštuonerius metus, kuomet gimė dukra Cecilija, viena įtakingiausių šalies nuomonės formuotojų Indrė Stonkuvienė savo kasdienybe ir patirtimis pradėjo dalintis su pasauliu. Ji buvo viena pirmųjų šalyje, kuri būrė sekėjų bendruomenę į socialinę erdvę keldama nuotaikingus vaizdo įrašus. Šiandien tai tapo viena pagrindinių jos veiklų ir svarbiu pajamų šaltiniu.

„Iš pradžių nesupratau, kur tie pirmieji vaizdo įrašai nuves ir kam jų reikia. Lietuvoje tai buvo naujiena. Tuomet neturėjau į ką lygiuotis, nebuvo ir ką kopijuoti. Mums, pirmiesiems, kurių Lietuvoje yra vos keletas, tuomet buvo gerokai sudėtingiau, bet dabar yra lengviau, nes mes turime patirtį ir susikurtas taisykles“, – sako I. Stonkuvienė, kurios arkliukas visuomet buvo ir liko paprastumas bei natūralumas.

Šiuo metu I. Stonkuvienės paskyrą socialiniame tinkle „Instagram“ seka beveik 260 tūkst. vartotojų, kurie jai garantuoja nemenkas pajamas. I. Stonkuvienė šiandien yra viena labiausiai verslo graibstomų ir brangiausiai apmokamų nuomonės formuotojų. Moteris atvira – viena jos žinutė kainuoja nuo 1500 eurų.

„Kad galiu uždirbti iš veiklos socialiniuose tinkluose, supratau, kai sulaukiau pirmųjų užklausų. Pradėjau nuo barterio. Metus laiko niekam nesakiau „ne“. Tai buvo mano pagrindinė taisyklė. Būdavo, kad dirbdavau „į minusą“, bet labai stengdavausi. Pati filmavau, pati montavau, galvojau siužetą. Man tai pasiteisino, grįžo net didžiausi užsakovai“, – pradžią prisimena I. Stonkuvienė. 

Žinoma  moteris įsitikinusi, kad suburti auditoriją šiandien nėra itin sudėtinga. Kur kas sudėtingiau – ją išlaikyti. Visgi, pasak jos, receptas ne toks ir sudėtingas – tereikia daryti tai, ką mėgsti.

„Aš iš influencerės darbo gyvenu jau trečius metus, – prisipažįsta moteris. – Nors nesu labai versli. Nuo mažumės, kiek save atsimenu, labai norėjau turėti milijoną, bet tik tam, kad jį išdalinčiau tiems, kurie neturi pinigų.“

Aš iš influencerės darbo gyvenu jau trečius metus.

Pagalbos ranką I. Stonkuvienė tiesia savo iniciatyva „Moterų pasaulyje“, kurią populiarinti taip pat padeda jos įdirbis ir įtaka socialiniuose tinkluose. Į influencerės darbą ji žiūri itin atsakingai. Kaip pati sako, kiekvienas „postas“ ar „storis“ yra jos gyvenimo būdas, ji dalinasi savo diena, savo patyrimais, nes to jau reikalauja jos sekėjai.

„Kai važiuodavau į „Teleloto“ filmavimą, visada darydavau tam tikrus štampinius „storius“. Kartą to nepadariau. Per filmavimą man skambina mamytė ir klausia „Ar tu pramiegojai?“. Klausiu „Kodėl? Mes jau filmuojamės“. O ji sako „Ta prasme!? Kodėl nėra nei vieno „storio?“. Tuomet supranti, kaip stipriai pripratinai savo auditoriją, net artimiausią savo aplinką. Mamytė pažiūri „storius“ ir jai labai ramu, ji žino kur aš esu, ką veikiu, su kuo“, – pasakoja Indrė.

Kaip būti geru influenceriu, kokios yra I. Stonkuvienės gyvenimo taisyklės, kuris epitetas jai mylimiausias, kokių staigmenų ji nemėgsta, kokių turi kompleksų ir koks vyras jai seksualiausias, žiūrėkite jau šį sekmadienį 19.30 val. laidoje „Mano pramogos veidai“ per „Delfi TV“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

arijus

arijus portretas
aš žiuriu iš kur tiek debilu lietuvoi. tai stonkuvienes darbas. vien tik teleloto paklausius kaip šneka pasijauti kaip vaiku darželį ar psichiatrinei ligoninei

nuomonė

nuomonė portretas
Manau, kad sekėjomis tampa tik mažvaikės protą turinčios tipiškos blondinės iš anekdotų. Kurios savo nuomonės tiesiog negali turėti dėl intelekto stokos.

Obana

Obana portretas
Suka kelia porno video kaip su bareikiu duodasi
VISI KOMENTARAI 38

Galerijos

Daugiau straipsnių