36 valstybėse gegužės 22 d. įvykusį finalą per televiziją žiūrėjo maždaug 40,5 proc. žmonių – 4 proc. daugiau nei 2019 m., pranešė Europos transliuotojų sąjunga (EBU).
Ženevoje įsikūrusi EBU organizacija rūpinasi konkurso, kuris pernai metais dėl koronaviruso buvo atšauktas, transliacija.
EBU pranešė, jog žiūrovų 15–24 m. amžiaus grupėje buvo 7 proc. daugiau nei 2019 m. – 52,8 proc.
Per visą „Eurovizijos“ savaitę, kuri apima ir pusfinalius, 234 valstybėse oficialų renginio kanalą „YouTube“ platformoje žiūrėjo 50,6 mln. unikalių vartotojų.
Internetu „Eurovizijos“ renginius stebėjusių žiūrovų skaičiaus 71 proc. sudaro į 18–34 m. amžiaus grupę patenkantys interneto vartotojai.
Naujausi komentarai