- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
-
E. Vėlyvis: Lietuvos šimtmetis turi ir kitą pusę, apie kurią niekas nekalba
Po pirmųjų dviejų „Zero Live Show“ pasirodymų Vilniuje ir Klaipėdoje, dažnas žinomų asmenų komentaras apie šį šou – „Tai provokacija!“
Tačiau šou režisierius Emilis Vėlyvis to net neslepia ir įvardina kaip vieną iš svarbiausių meno priemonių – net jei dėmesio atkreipimui pasitelkiamos tokios formos, kaip erotika ar nenormatyvinė leksika.
Ar „Zero Live Show“ yra aštru? „Žinoma, kad taip. Tai yra mano kūrybos būdas. Per provokaciją siekiu perduoti žinią, kalbėtis su žiūrovu. Šis šou gvildena net keletą temų, nors visiems labiausiai užkliuvo religinė, ypač dėl šou reklamos performanso bažnyčioje. Bet „Zero Live Show“ paliečia ir socialinę, teisėsaugos, politikos, emigracijos, istorijos ir pan. temas,“ – sakė režisierius.
„Šiemet daug kalbame apie Lietuvos šimtmetį, kabiname medalius, švenčiame – tai gražioji pusė. Bet juk yra ir kita pusė, mano tikslas buvo ją gvildenti savo pasirinkta forma. Juk sovietmetis pas mus nesibaigė sulig Nepriklausomybės iškovojimu. Todėl mes pasakojame istoriją, kurios pagrindinis personažas Džokeris įkūnija pačią Lietuvą ir keliauja per skirtingus laikmečius. Ši kelionė – atspindys, kad kartais net ne valdžia kalta, jog gyvename taip, kaip gyvename. Kartais pati visuomenė suklumpa ir ji pati už tai atsakinga. Mes keliame šį klausimą šou naratyve ir kartu provokuojame žiūrovus apmąstyti. Džiaugtis Lietuvos šimtmečio pasiekimais reikia, tačiau užsimerkti ir nematyti kitos pusės, kad ir emigracijoje prarasto milijono – negalime. Todėl mano siunčiamos idėjos forma gal kai ką ir skaudina, bet tie, kas išlukštens provokaciją, bus įtrauktas į dialogą su šou rodoma istorija ir, tikiuosi, nuskaitys mūsų žinutes,“ – teigė E. Vėlyvis.
Mes pasakojame istoriją, kurios pagrindinis personažas Džokeris įkūnija pačią Lietuvą ir keliauja per skirtingus laikmečius. Ši kelionė – atspindys, kad kartais net ne valdžia kalta, jog gyvename taip, kaip gyvename.
Pasak jo, svarbiausia mene yra idėja, ir nesvarbu, ji paslėpta ar tiesmuka, atvira ar paslaptinga, maloni ar kelianti šiurpą.
„Kiekviena idėja organiškai suponuoja atitinkamas priemones ir tokiu būdu atsiranda forma – graži arba bjauri, šviesi ar tamsi, lyrinė ar provokatyvi – trumpiau tariant, jeigu yra ką pasakyti, visada bus atrastas būdas, kaip tai padaryti. Fundamentalios meno kūrinio funkcijos yra ganėtinai įvairios, ir jos visai neskirtos, kad mūsų gyvenimas vien tik būtų gražesnis, linksmesnis ar iš esmės malonesnis. Meno kūrinys ne tik turi, bet ir privalo provokuoti smegenis ir širdį. Nes, priešingu atveju, jis teatlieka tik estetines funkcijas, kas savaime nėra taip blogai, bet tokiu atveju už borto paliekamas esminis kognityvinis pasaulio ir žmogaus problemos suvokimas“, – pasakojo kūrėjas.
Jo teigimu, įdomiausia tai, kad vienu ar kitu atveju meno kūrinys savaime dar nereiškia, kad jis yra menas.
„Niekas, absoliučiai niekas negali pasakyti, kada kūrinys tampa menu. Nei menininkai, nei kritikai, nei komisijos, ekspertai ar patys vartotojai. Jeigu tai būtų žinoma, tai seniai visi kurtų tik meną. Tuo tarpu įprasta nūdienoj spekuliuoti meno sąvoka ir ji tapo savotiškai patogia prostitute, pridengianti beveik viską, kas tik įmanoma. Kai kažkas kažko nesupranta, „nurašo“ tai menui. Kai kam nors nepavyksta kad ir geras kūrinys – vėlgi, pavadina tai menu“, – apie spekuliaciją meno sąvoka kalba režisierius.
„Zero Live Show“ kuriama vientisa siužetinė linija atspindės 30 pastarųjų Lietuvos metų. Per muzikos ir juodojo humoro prizmę bus pateikiamos įsimintiniausios iki skausmo pažįstamos juokingos ar graudžios situacijos: sovietmetis, Nepriklausomybės iškovojimas, laukiniai 90-ųjų nusikaltimai, emigracija, rinkimai.
Spalio 26 d. „Zero Live Show“ vyks Panevėžyje „Cido arenoje“, spalio 31 d. – Kaune „Žalgirio arenoje“.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Klaipėda vėl įsileis E. Dragūną2
Klaipėdoje virusios aistros dėl Egidijaus Dragūno koncerto uostamiestyje išsisėmė. Jau tapo žinoma, kad gruodžio pradžioje šis skandalais bei kontroversiškais pasisakymais apie karą Ukrainoje pagarsėjęs atlikėjas koncertuos &bd...
-
A. Užkalnio ir V. Mačiulio konfliktas liudija: Lietuvos vyrai gali ir atsiprašyti, ir atleisti16
Prieš beveik mėnesį publicistas ir rašytojas Andrius Užkalnis savo feisbuko paskyroje negailėjo kandžių žodžių legendiniam žurnalistui Vidui Mačiuliui. Tąkart kliuvo ir žurnalistui Andriui Tapinui, ir humoristui Olegui Š...
-
Komikas R. Brandas įtariamas keturių moterų seksualine prievarta: tarp jų – ir 16-metė2
Britų komikas ir aktorius Russellas Brandas apkaltintas išžaginimu, seksualine ir emocine prievarta 2006–2013 metais, skelbia BBC. ...
-
Daugybę traumų patyrusi Bjelle apie paspirtukus: nesuprantu, kodėl jie vis dar toleruojami61
Žinomai atlikėjai bei muzikos kūrėjai Ramintai Naujanytei-Bjellei pasivažinėjimas elektriniu paspirtuku prieš kelias dienas baigėsi liūdnai – nukritusi ji patyrė ne vieną sužalojimą: „Lūžusi koja, smegenų sutrenkimas, keletas ...
-
Vilniuje įvyko M. Kavtaradzės filmo „Tu man nieko neprimeni“ nacionalinė premjera1
Antradienį vakare ryškiose prožektorių šviesose kino teatre „Forum Cinemas Vingis“ rinkosi svečiai – čia įvyko ilgai laukta Marijos Kavtaradzės filmo „Tu man nieko neprimeni“ nacionalinė premjera. ...
-
Sukūrė peticiją dėl V. Siegel ir L. Suodaičio: visuomenė nebegali kentėti šios kibernetinės atakos70
Lietuvos gyventojai nebeapsikentė – nusprendė rinkti parašus, padėsiančius sustabdyti naujienas apie nuomonės formuotoją, socialinių tinklų žvaigždę Viktoriją Siegel ir jos buvusį vyrą Lauryną Suodaitį. ...
-
Uostamiestis tapo kino kūrėjų meka2
Uostamiestis šį rugsėjį tapo tikra kino kūrėjų meka. Visokeriopą pagalbą filmavimo grupėms teikiančio Klaipėdos kino biuro varikliu vadinamas Tomas Jašinskas juokavo, kad uostamiestis šiuo metu yra tapęs tikru Holivudu. Vien ru...
-
Knygą pristatęs V. Bareikis: čia sudėjau visą savo širdį4
Atlikėjas Vidas Bareikis pristatė savo pirmąją knygą. Joje ne tik intriguojanti dainininko autobiografija, paties Vido atrasti sąmoningo gyvenimo patarimai, bet ir daugybė populiariausių atlikėjo sukurtų dainų tekstų ir natų. Kaip sekėsi Vidui ra...
-
Dž. Butkutės sutuoktinis sėdo į teisiamųjų suolą: gresia laisvės atėmimas iki 15 metų57
Lietuvos pop scenos numylėtinės Džordanos Butkutės prodiuseris, sutuoktinis Elegijus Strasevičius teisiamas dėl itin didelio kiekio psichotropinių medžiagų laikymo. ...
-
Alaus litras šių metų festivalyje „Oktoberfest“ kainuoja vidutiniškai 13,75 euro
Vidutinė alaus litro kaina garsiajame alaus festivalyje „Oktoberfest“ šiemet 4,2 proc. didesnė nei pernai – 13,75 euro, ir toks padidėjimas atitinka ūgtelėjusią infliaciją, tvirtina „Berenberg“, paskelbęs naujausi...