JAV popmuzikos dainininkė Madonna ateinančiais metais įkurs naują mados liniją, kurios tikslinė rinka 27-50 metų moterys, ketvirtadienį pranešė 53 metų žvaigždė ir jos verslo partneriai.
Mados linija „Truth or Dare by Madonna“ iš pradžių apims avalynę, rankines, apatinį trikotažą, aksesuarus ir kvepalus, nurodoma Niujorke įsikūrusios bendrovės „Iconix Brand Group“ pranešime.
„Per kelerius pastaruosius metus manęs nesuskaičiuojamą daugybę kartų prašė įkurti savo prekinį ženklą“, - savo pranešime nurodė Madonna, pridūrusi, kad tokiam projektui dabar atėjo „tinkamas laikas“.
Kaip praneša „Iconix“, naujoji mados linija, kurios pavadinimą įkvėpė dokumentinis filmas apie 1990 metais vykusias šios dainininkės gastroles „Blonde Ambition“, „įkūnys dvilypumą, kurį reiškia Madonna - tiek galingos ikonos, tiek moters grožio“.
Madonna pernai bendradarbiavo su „Iconix“, kurdama jaunesnio amžiaus vartotojoms skirtą mados liniją „Material Girl“, kurią įkvėpė jos paauglė dukra Lourdes (Lurdes). Šios linijos produktai buvo platinami tik Šiaurės Amerikoje.
Naujausi komentarai