Niujorko reklamos apdovanojimuose Vilniaus reklama pripažinta viena iš geriausių pasaulyje

  • Teksto dydis:

Niujorko pasaulio reklamų festivalyje „New York Festivals Advertising Awards“ Vilniaus kalėdinė reklama tapo finalininke kelionių ir laisvalaikio reklamų kategorijoje. Reklama atsidūrė tarp trijų geriausių šios srities reklamų, skelbia „Go Vilnius“. Taip pat šis vaizdo klipas buvo įtrauktas į penkių skirtingų kategorijų geriausių reklamų trumpąjį sąrašą.

Vilnių garsinanti reklama tapo finalininke kartu su Šveicarijos klipu „No drama“, kuriame vaidina žymusis JAV aktorius Robertas De Niro ir tenisininkas Rogeris Federeris. Auksą šioje kategorijoje laimėjo Islandijos reklama „Welcome to the icelandverse“.

„Įrašytas Vilniaus vardas geriausių savo srities reklamų žemėlapyje, sostinę garsina ir kitame žemyne. Šis apdovanojimas įrodo, kad konkuruodami su pasaulinių prekės ženklų reklamomis nustebiname net visko mačiusius kūrėjus ir prikaustome viso pasaulio reklamų entuziastų dėmesį. Atkreipdami tarptautinės auditorijos dėmesį, nuosekliai didiname mūsų šalies sostinės žinomumą ir išskirtinumą“, – sako Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė.

Niujorko geriausių pasaulio reklamų festivalio apdovanojimai vyksta jau daugiau nei 50 metų. Šiais metais paraiškas pateikė reklamos ir komunikacijos profesionalai iš 60 pasaulio šalių. Visas reklamas vertino daugiau kaip 400 apdovanojimus pelniusių profesionalų, pripažintų savo srities lyderiais iš viso pasaulio.

Reklaminiame klipe „Kalėdinis Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ kalėdinio Vilniaus fone choras atlieka naują populiarios kalėdinės giesmės „Džiaugsmingų šventų Kalėdų“ (angl. „Merry Christmas“) versiją. Reklamoje muzikaliai pokštaujama apie tai, jog užsieniečiai dažnai nežino, kur yra Vilnius. Pasaulyje gerai žinomai kalėdinei dainai buvo parašyti nauji žodžiai: spėliojama, kurioje gi šalyje yra Vilnius – Švedijoje, Austrijoje, Lenkijoje ar kitur.

 

 

Naująją kalėdinės giesmės versiją specialiai reklamos klipui atliko Vilniaus savivaldybės choras „Jauna muzika“. Kampaniją inicijavo ir įgyvendino „Go Vilnius“, o kūrybinius sprendimus sukūrė agentūra „BM Boutique“.

2021-ųjų rudenį pristatyta Vilniaus reklama atkreipė tarptautinės žiniasklaidos dėmesį: apie ją rašė vienas didžiausių Jungtinės Karalystės žiniasklaidos kanalų „Daily Mirror“, rinkodaros portalai – „Ads of the World“, „PR Week“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

n

n portretas
faina...
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių