Išdalyti „Kanų liūtai“

Šį šeštadienį pasibaigusio didžiausio pasaulyje tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai” („Cannes Lions“) metu trylikoje kategorijų apdovanoti geriausi pasaulio kūrybos darbai.

Iškilmingų apdovanojimų ceremonijų metu iš viso įteikti 163 auksiniai „Liūto“ trofėjai, 256 – sidabriniai bei 412 – bronzinių. Festivalyje dalyvavo 9 tūkst. delegatų iš viso pasaulio, vertinimui buvo pateikta daugiau nei 28,8 tūkst. darbų, iš jų 11 – iš Lietuvos.

Tiesioginės reklamos („Direct Lions“) ir Pardavimų skatinimo („Promo and Activation“) kategorijose „Grand Prix“ apdovanojimai pateko į vienas rankas – „BV McCann Erickson“ agentūrai iš Rumunijos. Rumunai sugalvojo pardavimo skatinimo kampaniją tradiciniams saldainiams, pavadinimu RUM. Nuo seno visiems įprastą Rumunijos vėliavos spalvų popierėlį gamintojai pakeitė į puoštą JAV vėliavos motyvais. Dirbtinai sukeltas žmonių pasipiktinimas 124 proc. pakėlė prekės ženklo žinomumą ir 20 proc. išplėtė rinką.

Pirmą kartą „Grand Prix” apdovanojimą Spaudos reklamos („Press Lions“) kategorijoje pelnė kinai. Agentūra „JWT Shanghai” buvo pagerbta už „Heaven and Hell” kampaniją lagaminus gaminančiai bendrovei „Samsonite”.

Dizaino kategorijoje („Design Lions“) „Grand Prix“ apdovanojimas įteiktas Jungtinių Amerikos valstijų (JAV) bendrovei „Digital Kitchen Chicago” už kampaniją, skirtą „The Cosmopolitan” Las Vegase.

Trečius metus apdovanojamoje Ryšių su visuomene („PR Lions“) kategorijoje „Grand Prix“ apdovanojimas atiteko Australijos agentūrai „Clemenger BBDO Melbourne“ už „Break Up“ kampaniją nacionaliniam Australijos bankui. Siekiant pakeisti visuomenės įsitikinimą, kad keturi didžiausi Australijos bankai veikia išvien, buvo sumanyta kampanija, kuri žaismingai imitavo viešą nacionalinio Australijos  banko pasitraukimą iš tik žmonių sąmonėje egzistuojančios koalicijos.

Tuo tarpu Lauko reklamos („Outdoor Lions“) kategorijoje triumfavo „Droga5 New York”, pelniusi „Grand Prix” apdovanojimą už kampaniją „Decode Jay-Z with Bing“ – unikalų projektą, reklamuojantis paieškos sistemą „Bing“. Kol JAV JAY-Z gerbėjai ieškojo po miestą savo herojaus gyvenimo detalių, „Bing“ Facebook puslapio sekėjų skaičius paaugo 1 mln., 11,7 proc. padaugėjo besinaudojančiųjų paieškos sistema „Bing“, akcija sulaukė 1,1 milijardo paminėjimų pasaulio žiniasklaidoje.

Interneto reklamos („Cyber Lions“) kategorijoje įteikti net trys „Grand Prix” apdovanojimai. Juos pelnė „Google Creative Lab” už „The Wilderness Downtown“kampaniją, „R/GA New York“ - už „Pay with a Tweet“ bei „Wieden + Kennedy Portland“ už interaktyvią „Old Spice“ reklaminę akciją, kurios metu reklamos herojus gyvai bendravo su auditorija.

Agentūrai „Cheil Worldwide Seoul” iš Pietų Korėjos atiteko Žiniasklaidos planavimo „Grand Prix” apdovanojimas už jų „Homeplus Subway Virtual Store” kampaniją prekybos tinklui „Tesco”. Korėjiečiams vis dažniau renkantis mažesnius prekybos centrus arčiau namų, o ne kelių aukštų supermarketą „Tesco“, buvo nuspręsta interaktyvias parduotuvės lentynas perkelti į kiekvieno korėjiečio kasdienybę – metro stotį. Nuskanavę mobiliuoju telefonu prekės kodą, jie galėjo apsipirkti pakeliui namo. Tokiu būdu 76 proc. padaugėjo naujų prekybos centro pirkėjų, o pardavimai pakilo 130 proc.

Televizijos ir kino reklamos („Film Lions“) kategorijoje „Grand Prix“ apdovanojimas atiteko „Wieden+Kennedy Amsterdam” sukurtai „Nike” kampanijai „Write the Future”:

Tarptautinis kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai", birželio 19-25 d. vykęs Prancūzijoje, Kanuose, yra didžiausias tokio tipo renginys pasaulyje. Festivalio svečiai šiais metais galėjo apsilankyti net 57-iuose seminaruose, 20-yje kūrybinių dirbtuvių, meistriškumo pamokose, reklamos peržiūrose, parodose bei apdovanojimų ceremonijose.


Šiame straipsnyje: KanaiKanų liūtai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių