- Pranešimas spaudai
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
-
Filmo „Geras gyvenimas“ režisierės klausia, kur yra riba tarp darbo ir...
Penktadienį, spalio 21–ąją, kino teatre „Forum Cinemas Vingis“ įvyko režisierių Martos Dauliūtės ir Viktorijos Šiaulytės filmo „Geras gyvenimas“ premjera, kurioje dalyvavo kūrybinė komanda ir kviestiniai svečiai.
Premjeroje apsilankė Dominykas Vaitiekūnas, Jolita Vaitkutė, Mykolas Vildžiūnas, Živilė Kropaitė–Basiulė, Jolanta Rimkutė.
2022 m. tarptautiniame Kanados dokumentinių filmų festivalyje „Hot Docs“ ir tarptautiniame Geteborgo kino festivalyje pristatytas filmas „Geras gyvenimas“ – tai skvarbus žvilgsnis į šiandien lyg virusą skirtingose pasaulio šalyse populiarėjantį startuolį – bendruomenišką būstą (ang. co-living), kuriame kiekvieno asmeninis gyvenimas tampa verslu, o verslas – gyvenimu, kuriame visus jungia vienas tikslas – siekti maksimalios savirealizacijos sumažinant savo poreikius iki miego kapsulės dydžio. Režisierės siekia kritiškai pažvelgti į bendruomeniško būsto startuolių modelį ir antreprenerystės sampratą ir klausia, kas nutinka, kai verslo kalba tampa asmenybės dalimi, o bendruomenė virsta preke?
„Šis filmas prasidėjo kaip pokalbis, kuris tęsėsi viso projekto metu. Su filme dalyvaujančiu entrepreneriu Gustavu bendravome dvejus metus, susitikdavome, skaitydavome tekstus ir diskutuodavome apie verslumą. Bendraujant su kitais filmo herojais mums buvo svarbu apsilankyti jų darbo aplinkoje, vietose, kuriose kyla jų idėjos. Visų susitikimų metu stengėmės sukurti saugią aplinką, kurioje būtų galima abejoti ar kvestionuoti skirtingas pažiūras į pasaulį. Dar daugiau, norėjome pasiekti, kad dviejų skirtingų ideologinių požiūrių pokalbis būtų prasmingas“, – teigia režisierės.
„Geras gyvenimas“ – bendras Švedijos, Lietuvos ir Suomijos filmas, kurio gamybą parėmė Lietuvos kino centras, Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija, kiti nacionaliniai kino fondai bei Europos Tarybos kultūros rėmimo fondas „Eurimages“.
„Gerą gyvenimą“ žiūrėkite festivalyje „Nepatogus kinas“ Kaune ir Šiauliuose. Nuo lapkričio 5 d. filmas kvies žiūrovus į išankstinius seansus-diskusijas, o nuo lapkričio 8 d. jis bus rodomas šalies kino teatruose ir kultūros centrų salėse.
Apie režisieres
Marta Dauliūtė (g. 1984 m., Šiauliuose, Lietuvoje) baigė režisūrą Valand meno akademijoje (Geteborgas) ir kartu su partnere Elisabeth Marjanović Cronvall šiuo metu vadovauja prodiusavimo agentūrai MDEMC (Stokholmas). Jos filmai „Antra klasė“ ir „Krizė. Išgyvenimo gidas“ apkeliavo filmų festivalius visame pasaulyje.
Viktorija Šiaulytė (g. 1985 m., Kaune, Lietuvoje) yra Berlyne dirbanti kuratorė ir filmų kūrėja, baigusi Kritinio rašymo ir kuravimo magistro studijas. Kaip nepriklausoma kuratorė ir prodiuserė, Viktorija dirba šiuolaikinio meno, architektūros ir kino srityse. Į bendrą kino projektą atsinešusios savo profesinės srities patirtį, Marta ir Viktorija sukūrė kino ribas pranokstantį kūrinį.
Apie „Nepatogų kiną“
„Nepatogus kinas“ – nuo 2007 m. kasmet vykstantis tarptautinis žmogaus teisių dokumentinių filmų festivalis. Tai yra nekomercinis renginys, siekiantis kurti erdvę žmogaus teisių, politikos, socialinės atsakomybės, tvarumo temomis, supažindinti visuomenę su pasaulinėmis aktualijomis, skatinti būti sąmoningiems ir kritiškiems. Festivalio metu pristatoma turtinga dokumentinių filmų programa, rengiami susitikimai su kino kūrėjais, organizuojamos diskusijos su filmų herojais, žmogaus teisių aktyvistais ir ekspertais. Vienas pagrindinių festivalio rėmėjų – Lietuvos kino centras.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Klaipėdoje nuvilnijo kalėdinių giesmių festivalis
Prieš Naujuosius metus uostamiestyje tęsiasi šventinių renginių maratonas. ...
-
Į gyvenimą žiūrėti kaip į dovaną
Kiekvieno menininko kelias yra unikalus, o kelionės pradžia dažnai tampa pagrindu, ant kurio statoma visa kūryba. Monikos Jagusinskytės kuriamas meninis pasaulis - tai subtili sintezė tarp tekstilės, kūno ir vaizdo, pasakojimas apie moterišką p...
-
M. Prymačenko: kai fantazijos pasaulis susitinka su realybe
Marija Prymačenko (1909–1997) – viena ryškiausių Ukrainos liaudies meno atstovių, kurios kūryba šiandien tapo ne tik ukrainietiškos kultūros simboliu, bet ir tautos atsparumo ženklu. Jos gyvenimo ir kūrybos istorija &nda...
-
Ant mirties slenksčio balansavęs Valentinas Masalskis: atsitiktinumų gyvenime nėra11
Panevėžyje žinomas Lietuvos aktorius ir režisierius Valentinas Masalskis, statydamas spektaklį Juozo Miltinio dramos teatre, netikėtai atsidūrė realaus ligonio vaidmenyje. Menininkas sutiko viešai pasidalinti istorija apie užslėptą sveikatos ...
-
Amerikoje gyvenanti menininkė: svajonėse ir sapnuose regiu save gimtinėje15
Dažnai tikime, kad Naujieji metai gali atnešti stebuklą, o štai JAV gyvenanti menininkė Jolanta Talaikienė sako, kad stebuklai esame mes patys. „Kiekvienas gimstame po savo žvaigžde, kiekvienas gimęs jau apdovanotas. Tačiau kaip tas...
-
Dialogas tarp magiškojo realizmo ir realizmo magijos
„Kas moka pasakoti, tas turi viską.“ Tarasas Prochaska ...
-
Parodoje – ekspresyvūs sielos atspindžiai11
Atvaizdo atvaizdas, arba kaip sugriauti nusistovėjusį portreto žanrą... Paroda, kuri nepaliks abejingų: vieni nesupras ar net piktinsis ekspozicija, kiti atras tai, kas nematoma ir atpažins sielos portretus. Vis dėlto, vieno sakinio per maža Galaunių ...
-
Gatvės menas – laikina puošmena ar nesuprastas paveldas?1
Kauną būtų galima pavadinti tikru gatvės meno miestu. Pastatų sienas ir kitas viešąsias erdves čia puošia ne viena įspūdinga neofreska, dažną praeivį priverčianti bent trumpam stabtelėti. Piešinių tiek daug, kad netgi siūlo...
-
99 proc. erdvės, 1 proc. šokio lygu 100 proc. tikroviškumo
Neseniai susimąsčiau: kur ir kaip baigiasi mūsų galaktika? Kas slypi už jos ribų? Ar už visatos ribų tęsiasi tiesiog beribė tuštuma, kurioje net aidas nuskęstų nepasiekiamoje tyloje? Apie tokius dalykus galvojau dar vaikystėje – dar...
-
Valstybės kontrolierius: sudėtinga užtikrinti UNESCO vertybių priežiūrą
Atlikus auditą paaiškėjo, kad Lietuvoje nesilaikoma kai kurių tarptautinių reikalavimų, siekiant apsaugoti UNESCO vertybes. Valstybės kontrolieriaus teigimu, komunikacijos trūkumas, neatliekamas poveikio paveldui vertinimas bei tikslių duomen...